Vanhaezebrouck verrast met prijsuitreiking voor spelers van Anderlecht

    Vanhaezebrouck verrast met prijsuitreiking voor spelers van Anderlecht

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 17:50vr 12-01-2018 om 17:50

    RSC Anderlecht sloot vrijdag de winterstage in La Manga af. Die werd ook bijzonder ludiek afgesloten. Zo hield coach Hein Vanhaezebrouck nog een prijsuitreiking met verschillende categorieën.

     De spelers en stafleden van paars-wit mochten in elke categorie een top drie opstellen. De grootste pechvogel werd gezorgd, net zoals de beste belofte, de grappigste ploegmaat, de beste ploegmaat en tot slot de Gouden Schoen. De resultaten werden op het einde van de stage ook bekendgemaakt.

    Grootste Pechvogel
    PIETER GERKENS (omwille van zijn gehavende gezicht na een botsing op training én in de oefenwedstrijd tegen FC Utrecht)

    Beste Belofte
    1. FRANCIS AMUZU
    2. Albert Sambi Lokonga
    3. Edo Kayembe

    Grappigste Ploegmaat
    1. FRANK BOECKX
    2. Lukasz Teodorczyk
    3. Olivier Deschacht

    Beste Ploegmaat
    1. LEANDER DENDONCKER
    2. Sven Kums en Frank Boeckx (ex aequo)

    Gouden Schoen van de Stage
    1. LEANDER DENDONCKER
    2. Pieter Gerkens
    3. Olivier Deschacht

    Plaats een reactie

    Zetterberg +10842
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    De gouden schoen is binnen! Proficiat Leander :)
    Vind ik leuk
    Toca +40742
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:12
    En heeft den Herman zijn c4 vast ?? ;-)
    Vind ik leuk
    Julien +1192
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:02
    Nu heeft Deschacht zeker zijn transfer op zak, kan niet meer misgaan !
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:14
    Haha daarmee hebbe ze dees jaar ook es op't podium gestaan.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10842
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:55
    wanneer heeft WB daar nog gestaan? of valt je masker weer af?
    Vind ik leuk
    Beneenske +23
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:55
    Zegt de supporter van waasland beveren
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
    Er zijn mensen wiens club geen prijs moet winnen om supporter te zijn. Als ik de negatieve kritieken lees van veel Anderlechtsupporters op hun eigen spelers dan geloof ik dat die enkel supporter zijn van Anderlecht om hun verleden (lees meeste titels). De betekenis van het woord support kennen ze niet eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:37
    volgens mij ben jij de nicht van konthaarverzamelaar, is het niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:07
    Logisch toch. Ik ben al zeker 35 jaar fan van Anderlecht. Ik herinner me nog fantastische wedstrijden. Overwinning tegen Barcelona. Spaanse kranten schreven toen dat Anderlecht voetbal bracht van een andere planeet. In positieve zin over de kwaliteit he. En zie nu... zie die kern. Waar zijn die vedetten die we vroeger altijd hadden? En toch ben blijf ik supporter, ik ga niet voor een andere ploeg supporteren. Dat doe ik alleen als ze Europees spelen. Maar ook al ben je supporter, dan mag je nog altijd uw mening laten horen, of het nu goed is of slecht.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10842
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:08
    Heeft niets met support of supporteren van Anderlecht te maken. Tuurlijk vallen we een kleine club niet aan omdat ze niet met de prijzen zijn gaan lopen. Dit heeft alles te maken met gathaarverzamelaar...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16263
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
    Teo deed de anderen vooral lachen door zijn geklungel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
    Jij bet me alweer voor ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws