'Club stap dichter bij handtekening, Scholz zet Standard onder druk'

    'Club stap dichter bij handtekening, Scholz zet Standard onder druk'

    vrijdag 12 januari 2018 om 16:24

    Alexander Scholz heeft het helemaal gezien bij Standard. De Deense verdediger wil graag vertrekken bij de Rouches, maar die vragen bijzonder veel geld voor de verdediger. Niet naar de zin van Scholz.

    Eerder raakte al bekend dat Club Brugge bijzonder veel interesse toont in Scholz. Het zou één miljoen euro geboden hebben op de verdediger. Standard, dat aanvankelijk twee miljoen euro vroeg, verhoogde de transferprijs echter naar 4,5 miljoen euro. Een actie waar Scholz niet mee gediend was. Hij ging in staking en weigerde donderdag mee te trainen.

    Het zou gaan om een blessure, maar dat blijkt een drogreden te zijn. Met een staking hoopt hij Standard onder druk te zetten om hem toch te verkopen. Die actie zette hij vrijdag nog eens voort. De Deen was andermaal niet te bespeuren op de trainer van de Rouches. Dat meldt L'Avenir.

    Poll

    Zou Scholz een goede aanwinst zijn voor Club?

    (867 stemmen)

    Plaats een reactie

    azerty +1376
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:30
    Spelers die hun club onder druk zetten zou ik niet in mijn team willen. Vroeg of laat doen ze dat ook bij hun nieuwe werkgever.
    Vind ik leuk
    Tornado79 +814
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:48
    Zou hij ook staken mocht Standard niet plots zo belachelijk zou doen?
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4147
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:53
    Jammer, ik had Scholz graag bij RSCA gezien... Sobere, nuchtere verdediger. Goede techniek en goed in het uitverdedigen, kent de competitie en heeft al bewezen hier een meerwaarde te zijn... Het is me een raadsel waarom het bij Standard niet meer lijkt te lukken!
    Vind ik leuk
    freeman +10149
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:04
    Echt een spelerstype voor Club ! Technisch niet zo'n toptalent maar een harde werker met de gekende " No Sweat No Glory " - mentaliteit ! Hoewel reeds een flinke bezetting achteraan , mag er toch nog iets bij naar het volgende seizoen toe !
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4147
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:04
    Jawel Freeman, technisch net wel bovengemiddeld! Moest club hem halen wens ik hen proficiat! Goede speler met de goede mentaliteit
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:20
    Tornado, hij ligt nog onder een vet contract. Dus Standard vraagt wat ze willen. Misschien moeten ze u maar eens op een trein zetten waar de machinist een slakkengangactie houdt, eens zien of je dan nog zo spreekt.
    Vind ik leuk
    SD +7936
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:23
    Er wordtScholtz een mooie toekomst ontzegt, de bank van Standard voor die van Club
    Vind ik leuk
    blondel +2152
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:32
    Bart 1999,als je eerst zegt1,5 tot 2 mil,moet je achteraf niet 4,5 mil gaan vragen.Blijf er dan mee zitten,alhoewel hij niet meer mag meespelen dan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club stap dichter bij handtekening, Scholz zet Standard onder druk'