Opmerkelijk aanbod: 'Traditieclub waagt zijn kans voor Musonda'

Opmerkelijk aanbod: 'Traditieclub waagt zijn kans voor Musonda'

vrijdag 12 januari 2018 om 10:30

Voor Charly Musonda waren de laatste jaren tijdverlies, het voormalige toptalent staat helemaal stil. Na de winterstop heeft hij nood aan speelgelegenheid, en die wil een andere Engelse club hem geven.

De vraag is echter of Musonda zin heeft in een avontuur bij Nottingham Forest. Volgens The Telegraph wil die club de middenvelder graag aantrekken. Het is ook de eerste club die daadwerkelijk een aanbod heeft gedaan voor een huur. Eerder werd Musonda verhuurd aan Betis Sevilla, maar Chelsea wil hem nu enkel nog uitlenen aan een Engelse club.

Forest, dat in betere tijden nog kampioen werd en de Europacup 1 won, is nu een meeloper in The Championship. Het staat momenteel op een veertiende plaats en heeft zo geen zicht op promotie meer. In de FA Cup kon het evenwel Arsenal opzij zetten.

Musonda heeft bij Chelsea enkel in de League Cup mogen spelen en zit aan één doelpunt en één assist. Bij Nottingham kan hij op een lager niveau aan de weg timmeren, maar het is onduidelijk of hij daar zelf mee akkoord is. Ook vier Premier League-clubs zouden hem volgen, maar deden nog geen aanbieding. 

Poll

Breekt Musonda ooit echt door bij Chelsea?

(306 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 10:48
En Anderlecht slaapt rustig verder. Ben er van overtuigd dat hij haalbaar is (mits de juiste onderhandelingstechnieken), misschien zelfs met een aankoopoptie (die Coucke dan kan activeren deze zomer) Creativiteit, doelgerichtheid, snelheid, dribbelvaardigheid, alles wat we al jaren ontbreken.
Vind ik leuk
BS90 +2709
vrijdag 12 januari 2018 om 10:58
Chelsea wil alleen aan Engelse club verhuren
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:28
Staat hier op VP, maar daar geloof ik niet veel van. Ze zullen allicht een voorkeur hebben voor Engelse clubs, maar als niemand hem wil... Beter naar ons komen dan weer 6 maand bankzitten zou ik denken!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:58
Verloren zoon. Graag. Vraag is of hij dat zelf zou willen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:32
Laten we er vanuit gaan van wel ;-)
En voor de spits zou ik graag Dieumerci Mbokani zien terugkeren.
Dromen mag he.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:18
Gij zijt echt niet juist in uw bovenkamer kerel. Wat zou Musonda ooit naar Anderlecht terugkomen! Nog eens niet moesten ze aan de leiding staan ook niet. Anderlecht? Er hebben wel minder bekende of goede voetballers Anderlecht geweigerd, ook dit jaar al. Pfff
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:19]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
vrijdag 12 januari 2018 om 12:43
Ja bij RSCA kan die misschien wel gelanceerd zijn.
Vind ik leuk
Rimka96 +286
vrijdag 12 januari 2018 om 11:58
Een prachtig voorbeeld, jonge spelers die niet nadenken, of meestal worden die hebzuchtige ouders aangetrokken door grote ploegen die met wat geld strooien, die ouders worden geil van die duizenden euro's, maar beseffen niet dat ze met toekomst van hun kinderen aan het spelen zijn, geloof me maar, die hebber er grote spijt van. Nu mogen ze blij zijn als ze een opportuniteit krijgen van een kleine ploeg, was hij maar bij ons gebleven...
Vind ik leuk
Drekovic +5063
vrijdag 12 januari 2018 om 13:13
Hoe is het mogelijk dat een vader die zelf jarenlang profvoetballer is geweest zijn zoon zulk een transfer laat doen . Volgens mij moet Anderlecht de vaders van de jeugdspelers opvoeden in de plaats van de jeugdspelers .
Vind ik leuk
Rimka96 +286
vrijdag 12 januari 2018 om 16:46
Een dikke Mercedes met beige lederen interieur en beetje geldreserve kan veel doen blijkbaar, dat is echt wat Chelsea doet met de ouders van goede en potentiële jeugdspelers.... en dan worden de ouders blind.
Vind ik leuk
Drekovic +5063
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
Dat begrijp ik voor mensen die niet in de voetbalwereld gezeten hebben maar voor vader Musonda en vader Svilar is dit totaal onbegrijpelijk
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
vrijdag 12 januari 2018 om 12:42
Ik zou die wel eens in België willen zien spelen, nu is het moeilijk om in te schatten hoe goed hij echt is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opmerkelijk aanbod: 'Traditieclub waagt zijn kans voor Musonda'