Club Brugge-fans hekelen politie: 'Hebben jullie niks beters te doen?'

    Club Brugge-fans hekelen politie: 'Hebben jullie niks beters te doen?'

    vrijdag 12 januari 2018 om 10:15

    De politie is nog altijd op zoek naar een aantal relschoppers die te ver gingen tijdens de wedstrijd Club Brugge - Antwerp. Met een filmpje wordt aangegeven naar wie ze eigenlijk op zoek zijn, maar de reactie zijn erg negatief. Veel van de aangeduide fans lijken nauwelijks iets te doen.

    In een filmpje van een kleine drie minuten zien we veel duw- en trekwerk tussen de supporters en de stewards. Er hangt een grimmige sfeer, maar echt tot geweld komt het niet. Heel wat supporters vragen dan ook onomwonden of de politie niets beters te doen heeft dan dit. Een supporter aangeven zit er al helemaal niet in.

    Plaats een reactie

    BS90 +3667
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:32
    Kan zijn dat ze die mensen ergens anders iets fout hebben zien doen, en ze nu pas ontdekt op andere beelden. Met het armen wijd staan is geen misdaad volgens mij
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +514
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:35
    Blij om dit soort reacties te lezen. Was gewoon uitdagen. Dan gaan ze veel videos kunnen maken op de Bosuil volgende zondag. Alleen weer typisch van enkele boeren, ze moeten hun frustratie tegenover bxl weer uiten terwijl dat er geen kloten mee te maken heeft.
    Vind ik leuk
    BS90 +3667
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:42
    WTF, zie nu pas dat één van die gasten 'Kenzyo' heet :D Kan toch niet
    Vind ik leuk
    JanB +4126
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:42
    Ik herkende zonet Jens, Nico, Ahmed, Sjarel, Gerard, Fatima, Abdou, Wilfried, Nicole, James, Hanne, Sven, Nicolae en nog een paar andere
    Het probleem is dat ik hun familienaam niet ken en niet weet waar ze wonen
    Hoe moet ik dat oplossen naar de politie toe ?
    Vind ik leuk
    freeman +7756
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:35
    Je bent nog Herman vergeten .......
    Vind ik leuk
    Slemmy +61
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:26
    Jongetje dat in begin van filmpje wenend door steward weggedragen wordt weggedragen heeft ook weer veel plezier beleefd aan zijn voetbaluitstapje...
    Voetbal een plezier...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11524
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:38
    Ik denk eerder dat die personen na de wedstrijd zich misdragen rondom het stadion. Voor een middelvinger gaan ze heus zo geen filmpje online zetten.
    Vind ik leuk
    CM99 +69
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:18