KV Mechelen betaalt een half miljoen voor de opvolger van Tomecak

KV Mechelen betaalt een half miljoen voor de opvolger van Tomecak

vrijdag 12 januari 2018 om 09:00

KV Mechelen zit in vieze papieren bij de start van het nieuwe jaar. Malinwa staat amper twee punten boven de laatste plaats, iets wat voorzitter Johan Timmermans niet tevreden stemt. De Mechelaars willen dan ook alles doen om uit de gevarenzone te geraken, daarom blijft het zoeken naar versterkingen.

Ondanks het feit dat Mechelen al een zevental nieuwe spelers haalde, is de transferhonger nog niet gestild. Onlangs zagen de Maneblussers Ivan Tomecak de overstap maken naar Club Brugge, nu lijken ze een vervanger gevonden te hebben. Het Laatste Nieuws meldt dat Ousmane Coulibaly op het verlanglijstje staat.

De 28-jarige rechtsachter komt momenteel uit voor het Griekse Panathinaikos. Naar verluidt heeft Malinwa zelfs al een bod gedaan van 500.000 euro op de Malinees. De vraag is echter of Coulibaly een avontuur bij KV Mechelen wel ziet zitten. De interesse in de rechtsachter is groot, hij wees zelfs onder meer APOEL Nicosia al af.

Poll

Kan KV Mechelen zich redden?

(597 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +6114
vrijdag 12 januari 2018 om 09:23
Zeven nieuwe spelers, maar geen enkele waarvan je denkt: wow. Altijd gevaarlijk, zo'n paniekaankopen.
Vind ik leuk
BigShaq +125
vrijdag 12 januari 2018 om 09:48
Tainmont vind ik al geen paniekaankoop, zeer goede speler. Twee 18-jarige spelers waar vooral in de toekomst veel van wordt verwacht zie ik ook niet echt als paniekaankoop. Die nieuwe spits dat van Moscow komt ken ik persoonlijk niet zo goed maar Peter Maes is zeer teleurgesteld dat hij niet naar Lokeren komt dus die zal ook wel iets kunnen. Verdier heeft in het verleden al bewezen wat hij waard is voor Mechelen en snelheid vanvoor iets iets wat ontbrak, enkel vertrokken omdat hij problemen had met Ferrera. Camus is gratis overgekomen maar al een jaar niet gespeeld dus dat valt af te wachten wat die nu kan brengen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
vrijdag 12 januari 2018 om 10:12
Allemaal degelijke spelers hé, maar die gaan enkel draaien als de ploeg dat ook doet. Tainmont is wel goed, zeker wel.
Vind ik leuk
BigShaq +125
vrijdag 12 januari 2018 om 10:22
Oké daar volg ik u wel weer in. Maar veel spelers zelf heel goed spelen als de ploeg niet draait lopen bijna/niet meer rond in België. Kijk naar de topclubs pozuelo topspeler maar als Genk niet draait is hij onzichtbaar. Dendoncker heeft in het begin van het seizoen hetzelfde meegemaakt bij Anderlecht. Limbombe doet het nu goed maar als als club in een mindere periode zal terechtkomen zal hij ook veel minder worden. Zelfs Ronaldo draait niet goed dit seizoen omdat de real niet draait
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
vrijdag 12 januari 2018 om 10:24
Je kan uw team wel op enkele plaatsen versterken, maar zeven op één wintermercato (en er zullen er nog volgen) is toch wel veel vind ik. Tegen dat die spelers deftig geïntegreerd zijn, is het seizoen bijna voorbij.
Vind ik leuk
BigShaq +125
vrijdag 12 januari 2018 om 10:32
Zeker in de situatie waarin Mechelen nu zit kunnen ze niet te veel proberen. Ik schat tainmont verdier en mera als versterking voor nu omdat ze de competitie al kennen. Als het behoud verzekerd is (wat ik echt hoop want een ploeg als Mechelen hoort niet in 2de) kunnen ze tijdens play offs de andere spelers laten wennen aan het team voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
Ze gooien het geld door alle ramen en kieren, daar bij Malinwa.
Vind ik leuk
Boerken +2601
vrijdag 12 januari 2018 om 12:26
Zo slecht geïsoleerd !
Vind ik leuk
firedwarf +1382
vrijdag 12 januari 2018 om 10:37
Allemaal mooi en wel en mss blijven ze er in dit jaar maar eerlijk gezegd is dit kapitaalsvernietiging... Ge maakt me niet wijs dat al die spelers goed gescout zijn want dan waren ze al in de zomer gehaald of hadden ze nooit mogen vertrekken...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

KV Mechelen betaalt een half miljoen voor de opvolger van Tomecak