'JPL-smaakmaker leek op weg naar Genk, Franse club gooit roet in het eten'

'JPL-smaakmaker leek op weg naar Genk, Franse club gooit roet in het eten'

vrijdag 12 januari 2018 om 07:45

Racing Genk is nog niet heel actief geweest op de transfermarkt. Toch hopen de Limburgers snel zijn nieuwe aanwinst te mogen voorstellen. Philippe Clement wil graag oude Ibrahima Seck naar de Luminus Arena, en die deal is bijna rond. Toch zijn er nog kapers op de kust.

Volgens Het Nieuwsblad is de kans zeer groot dat Seck de overstap naar Racing Genk maakt. De Limburgers zijn al langer op zoek naar stabiliteit op het middenveld. De officiële afronding van de transfer én de medische tests volgen pas dit weekend of begin volgende week. Toch handelt Genk maar beter snel.

Het Laatste Nieuws meldt namelijk dat er een nieuwe club zich heeft gemeld voor de boomlange middenvelder van Waasland-Beveren. Het gaat om een niet nader genoemde club uit de Franse Ligue 1. Die club zou zelfs al een bod gedaan hebben op Seck, die op het einde van het seizoen sowieso einde contract is bij de Waaslanders. Ook Standard toonde interesse in de 28-jarige Senegalees.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +5983
vrijdag 12 januari 2018 om 07:57
Kapers op de kust, altijd vervelend!
Vind ik leuk
Toca +13072
vrijdag 12 januari 2018 om 08:12
Genk is gewoon te lang aan t wachten ja..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:33
Zoals gewoonlijk. Hij had er al een week geleden moeten zijn.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:34]
Vind ik leuk
Toca +13072
vrijdag 12 januari 2018 om 09:39
Als Anderlecht fan kan ik daar héééél goed inkomen.
Dit doet mij er enorm aan denken in feite.
Vind ik leuk
Verne +100
vrijdag 12 januari 2018 om 08:37
Blufpoker van W-B voor een speler van 28 jaar die binnen enkele maanden transfervrij is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:14
Kan zijn maar durft Genk risico te nemen? Hij mag blijven tot einde seizoen he... geen probleem
Vind ik leuk
koalaM +43
vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
Goed nieuws ! Ga maar naar Frankrijk Seck. Genk heeft geen geld over voor jou, anders was alles allang geregeld geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:51
Precies moeilijke onderhandelingen met genk.Hoe zou dat nu komen?
Vind ik leuk
Verne +100
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Als de tegenpartij niet wil verkopen is het inderdaad moeilijk.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:15
Seck willen maar ondertusse nog steeds geen bod uitgebracht... tja dan maak je het moeilijk he... en gezien de gegeven omstandigheden...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'JPL-smaakmaker leek op weg naar Genk, Franse club gooit roet in het eten'