Anderlecht aast op 33-voudige international als opvolger van Dendoncker

    Anderlecht aast op 33-voudige international als opvolger van Dendoncker

    vrijdag 12 januari 2018 om 07:00

    RSC Anderlecht is momenteel zeer actief op de transfermarkt, wat betreft de uitgaande transfers dan toch. Nicolae Stanciu staat op een zucht van Sparta Praag, dat terwijl Leander Dendoncker flirt met een overgang naar West Ham. Voor die laatste heeft paars-wit al een vervanger op het oog.

    Het Nieuwsblad weet dat Anderlecht lonkt naar Ognjen Vranjes. De Bosniër komt momenteel uit voor AEK Athene. De Grieken mogen binnenkort een bod van 2,5 à drie miljoen verwachten van de Brusselaars. De 33-voudige international wordt gezien als een zeer stevige verdediger. Met zijn 28 jaar heeft hij al heel wat wedstrijden – en dus ervaring - op de teller staan.

    "We kennen de speler, maar er is niets officieel", klinkt het bij Herman Van Holsbeeck. "De volgende dagen spreken we intern over transfers." Volgens het dagblad is Vranjes al langer een bekend gezicht, paars-wil volgt hem naar verluidt al sinds deze zomer.

    Poll

    Een goede keuze van paars-wit?

    (506 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:06
    De volgende dagen spreken we over transfers.... Serieus? Is rsca nog een topclub? Moeten ze daar nu nog beginnen over praten? Arm Anderlecht...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3500
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:13
    Hoop ook dat de volgende manager de eerste dagen van de transferperiode actie onderneemt ipv de laatste uren en minuten.
    Vind ik leuk
    Toca +30426
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:22
    Vooral om dit soort zaken ben ik blij dat er snel een nieuwe wind waait bij rsca. Deze oude mannen kunnen niet meer mee.
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:42
    Denk je nu echt dat ze achter de schermen daar niet mee bezig zijn?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:26
    Uw ploegje is dan ook een topclub met ongeziene topprestaties. 1 titel in 12 jaar en 2 seizoenen na elkaar 0,00 geraapt in Europa. Zelden gezien! Dé topclub van België, Benelux, misschien wel Europa! Jullie staan zelfs op kop in januari!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:36
    Van Europa zou ik zwijgen als Anderlecht supporter. Jullie hebben namelijk meer dan 1 record Europees. En 't is geen mooi. Kijk maar eens CL en doelsaldo. En 0 op 18 punten dat hadden jullie ook al in 2004. Bijna 2 keer nu. En dan iets durven zeggen van een andere ploeg. Pfff
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:56
    Bijna 2x...bijna.... Als als je geen Europees speelt, kan je ook niet verliezen hé beste vriend. 5 Europese bekers is beter als 0. En tel ook nog eens de sterretjes op onze truitjes en die van jullie. Sorry, dat ipv die.pfffffff
    Vind ik leuk
    Manambre +125
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:42
    Altijd direct vitten op andere ploeg , zielig freddy . Blijkbaar veel successupporters bij rsca
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:58
    Het is een artikel over Dendoncker en de eerste post is een Brugse supporter die over Anderlecht begint, en ik moet zwijgen? Gij zijt precies Bart de Wever...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 07:59]
    Vind ik leuk
    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:22
    Ik denk dat 90% van de rsca- supporters het met mij eens is... ik stel me vragen bij het beleid daar. Zonder mijn ploeg als beter te bestempelen... jij voelt je blijkbaar aangevallen. Ben je familie van Herman VH?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:24
    Moet ik je gelijk geven ofwat? Arm Anderlecht? Jongen toch. Ga bieten rapen.
    Vind ik leuk
    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:40
    Ok. Deze reactie vertelt natuurlijk alles over jouw vermogen een gefundeerde discussie te houden...
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:44
    Alle, alles gaat toch fantastisch nu bij Anderlecht ! Wat zeg jij nu .
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:03
    Met 3 op de Freddy zijn kap en dat terwijl hij principieel wel gelijk heeft. Artikel den Doncker, een Brugse kottelettenbakkert kan het weer niet laten. Wie zijn hier eigenlijk de zielige pannekoeken; Diegene die erkennen dat hun ploeg het op dit moment niet goed doet en daar graag verandering in willen zien, of diegene die denken dat hun boerenkolenclubje zo superieur is dat ze denken mee te kunnen in de wereld top 5. Dream on boys, jullie zijn en blijven een amateuristisch boerenkolenclubje.
    Vind ik leuk
    Brubru +3765
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:09
    Die eerste reactie zegt toch niets verkeerd. Of die nu van een Clubsupporter of van gelijk wie komt. De reacties daarentegen ... Korte teentjes blijkbaar die paar supporters hier op VP.
    Vind ik leuk
    vanhimst +910
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:22
    laat die van Brugge maar dromen zijn kunnen nooit voorleggen wat Anderlecht reeds gepresteerd heeft en ja het gaat niet goed voor het ogenblik maar dat hebben we grotendeels te danken aan de slechte transfers die HVH de laatste jaren gedaan heeft . Daarom ben ik niet echt teleurgesteld dat de club verkocht wordt en hoop maar dat er veel gaat veranderen en dat we terug mooi en spetterend voetbal gaan zien en liefst zo vlug mogelijk
    Vind ik leuk
    Manambre +125
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:32
    Niks mis met wat tornado zegt
    Zou net hetzelfde zeggen moest dit bij mijn eigen club gebeuren
    Feit is dat rsca momenteel in een dipje zit op elk gebied en dat ze niet echt weten welke kant het zal opgaan.
    Mij mag je zeggen wat je wil over fcb zolang het gegrond is maar ben je deze ben je wel ver van het artikel
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:59
    5-0
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:00
    Proficiat, daar moet je nog 30jaar op teren, geniet ervan
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:47
    Freddy, ze mogen niets over u ploegske zeggen, maar gij doet niets anders dan kakken over brugge ! Ja echt het gaat geweldig dit jaar in u ploegske !
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:20
    Niet op letten . Ik zou ook een beetje gefrustreerd zijn als ik da zie
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:38
    Al wat je zegt ben je zelf! Serieus, lees de eerste reactie van hierboven...heel aandachtig...en dan eist hij dat ik hem gelijk geef omdat volgens hem 90% er zo over denkt?! Ik dacht het niet. Ik moet akkoord zijn met zijn mening?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13476
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:21
    Voor mij een redelijk onbekende naam, toch zeker voor een international. Ook geen al te bijzondere loopbaan. Dan proberen ze beter Dendoncker te houden.
    Vind ik leuk
    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:43
    Beste medevoetbalsupporters, beste voetbalkrant, misschien moeten we vanaf nu enkel reacties toelaten van supporters van ploegen waarover de artikels gaan.
    Echt triestig dat men niet kan verkroppen dat een Clubsupporter iets post op een artikel over Anderlecht waar zelfs het merendeel van de Anderlechtsupportes dezelfde mening over hebben.
    De manier waarop hier gereageerd wordt zegt veel over hoe voetbal tegenwoordig beleefd wordt en waarom er altijd zo’n vijandige sfeer heerst tegenover de tegenstander. Het verklaart waarom sommige mensen nooit een voetbalwedstrijd bijwonen en zelfs voetbal haten.
    Een gefundeerde discussie houden lukt voor sommigen echt niet.
    Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik kan relativeren, en een eigen mening kan formuleren over mijn en andere ploegen zonder vijandig te moeten zijn. Maar als ik dan het geboortejaar zie van Meneer1980 heb ik de indruk dat levenswijsheid op die leeftijd niet aan iedereen gegeven is. Helaas...
    Vind ik leuk
    Brubru +3765
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:17
    Je hebt gelijk maar spijtig genoeg is dit de standaard geworden. Er is hier zelfs een supporter van een grote club die in iedere reactie hetzelfde woord gebruikt wat ook getuigt van de klasse van die persoon (woord str......en).
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13366
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:48
    Die Geert1980 is anders wel een Club"supporter".
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:07
    Mooie krullen lord!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13366
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:35
    Wenger in zijn Pfaff fase.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:40
    Ik moet dus akkoord zijn met uw eerst stelling omdat die volgens u de enigste juiste is? Wie ben jij, de Messias?
    Vind ik leuk
    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:51
    Neen, niemand moet akkoord gaan met mijn mening, maar weerleg die dan met rede...
    Mag ik als neutrale waarnemer zeggen dat ik het triestig vind dat anderlecht nu nog moet beginnen overleggen over transfers? Mag ik het als neutrale toeschouwers raar vinden dat zoiets gebeurt bij een topploeg in Belgie? Mag ik me daar vragen bij stellen zonder dat mijn blauwzwarte hart daar iets mee te maken heeft?

    Leeftijd is verwijderd.Was een reactie op Geert 1980... fout ivm leeftijd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:02
    Bijna 38? Hoe kom je daar bij? Messias is geen scheldwoord. Jij begint met mijn ploeg te schimpen, ik verweer mij. Niets meer dan dat.
    Vind ik leuk
    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:12
    Zie gewijzigde reactie hierboven...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10417
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:30
    Arm Anderlecht is dus goed bedoeld? Als wij arm zijn, wat is de rest dan?
    Vind ik leuk
    Tornado79 +823
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:00
    Pfff, als je arm letterlijk neemt en denkt dat het met geld te maken heeft, dan heeft verdere reactie echt geen zin. Sorry... heeft eerder te maken met een soort medelijden met de supporters...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:40
    In de inleiding staat dat Anderlecht zeer actief is op de transfermarkt. Jullie grapjassen, ik was er bijna echt ingelopen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht aast op 33-voudige international als opvolger van Dendoncker