'Gent is even goed als RSCA, het stadion en de fans zijn zelfs beter'

    'Gent is even goed als RSCA, het stadion en de fans zijn zelfs beter'

    donderdag 11 januari 2018 om 23:20

    Nicolas Raskin besloot afgelopen zomer om Anderlecht te verlaten voor AA Gent. De talentvolle middenvelder kwam echter nog niet aan de bak voor de Buffalo's. Zijn overgang heeft hij zich nog niet beklaagd.

    Volgens Raskin was het de juiste keuze om Anderlecht te verlaten. "Als ik bij Anderlecht gebleven was, had ik niet de kans gekregen om nu al te trainen met de A-kern en zoveel te leren", zegt hij.

    "Dan zat ik nu nog bij de U19 of de U21. En als je de laatste jaren bekijkt, is Gent even goed als Anderlecht. Het stadion en de fans zijn zelfs beter. Er is geen reden om spijt te hebben", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

    Uitleenbeurt
    De tiener komt niet aan spelen toe, maar een uitleenbeurt zit nog niet in zijn gedachten. "Ik ben nog jong. Ik voel me goed bij Gent, ik leer elke dag bij. Op mijn leeftijd is het beter van elke dag met goeie voetballers samen te trainen."

    "Ik ben geduldig. Dat moet in het voetbal. Als ik sta waar ik sta, is dat ook voor een groot stuk te danken aan mijn papa Thierry, die zelf ook op het hoogste niveau voetbalde. Hij analyseert elke match van mij en is daar niet mals bij. Dat helpt", besluit Raskin.

    Plaats een reactie

    Lunam +1238
    donderdag 11 januari 2018 om 23:25
    Waarom RSCA zolang talenten houdt en dan laat gaan, ... .
    Vind ik leuk
    Geert1980 +488
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:51
    Stadion beter? Het zou erg zijn als zo niet is met hun recent nieuw stadion !!!
    In één ding geef ik hem zeker gelijk dat de supporters van kwekkerdekwek beter zijn dan de roze mietjes van hahahanderlecht,maar ook dit kan je ontkrachten want bij hahahanderlecht zijn het gewoon FUCKING CINEMASUPPORTERS , bij KWEKKERDEKWEK maken ze méér lawaai maar hun boxen vol met muziek helpt ook natuurlijk !!!! Dus ja met spijt in mijn hart moet ik zeggen dat hahahanderlecht nog altijd een topploeg is Kwek daartegen vind ik niet ,een topploeg wordt je niet door 3@4 jaar goed te spelen waarvan 1x goed Europees voetbal en 1x per honderd jaar kampioen te spelen,vorig seizoen op de laatste dag nipt play off 1 halen en Europees er al uit in de eerste voorronde het gaat al bergaf ,zelf hun voetbal is pak minder aantrekkelijk dan met Zwijntje maar halen punten .
    DE EINDCONCLUSIE IS -----» Blijven proberen kwekkers voor een stabiele topploeg te worden.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13288
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:57
    Proficiat met de zieligste post van 2018. Dat verdient een nobelprijs voor onbenul van het jaar.

    Ik wens je alvast een jaar vol met verdoken konijnenkeutels in je eten, jeuk waar je niet kan krabben en een wekelijks winnend lotterijbiljet die je telkens kwijtraakt in het gaan naar de plaatselijke boekhandel.
    Vind ik leuk
    Toca +30369
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:29
    Er zijn zo van die momenten dat ik denk heb ik dat nu echt gelezen??
    Vind ik leuk
    User251 +1508
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:06
    Ben gestopt met lezen achter hahahanderlecht... Gewoon te belachelijk.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13288
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:54
    Hij was eigenlijk voorbestemd om onder een paard te hangen, maar het lot besliste om er een volwaardig mensenlichaam voor op te offeren.
    Vind ik leuk
    Toca +30369
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:09
    De laatste dagen haal je me de woorden uit de mond.
    Vind ik leuk
    Boerken +6651
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:37
    Amaai zoveel haat ! In het begin van het nieuwe jaar.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13288
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:03
    Ik hoop voor jou dat je het over je Brugse collega hebt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:54
    er zijn nu eenmaal mensen die anderen slecht toewensen..en die zichzelf nog lord durven te noemen. Van bij geboorte van adel? of gekocht..zoals je prietpraat?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13288
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:21
    Ah jongen, neem niet alles zo letterlijk. Als dit al slecht toewensen is dan ken jij deze wereld niet hoor. Kijk eens om je heen en dan zal je zien dat mensen elkaar het licht niet in de ogen gunnen, een mes toewerpen als ze de kans krijgen en op de vuilste manieren elkaar de loef afsteken.

    Dat jij de context niet begrijpt of kunt plaatsen is verder mijn probleem niet. Maar ik zou er toch aan werken in de toekomst. Want je gaat nog veel afzien in het leven als je dat niet doet.

    Het tweede bewijs dat je niets in een context kan plaatsen is dat je als je het woord 'Lord' ziet, automatisch denkt aan iemand die zichzelf op een hoger schavot geplaatst heeft en die volgens jou met een dédain neerkijkt op al de rest. Terwijl Lord nu eenmaal een andere lading dekt in deze:

    "In addition, as others have correctly pointed out, calling him "Lord Bendtner" is a sarcastic reference to his footballing abilities and attitude.

    "Lord Wenger" is dus een afgeleide van "Lord Bendtner"

    Bovendien als je dit forum een beetje volgt, zal je zien dat ik best goed meeval.

    Dus wie van ons twee verkoopt hier te prietpraat al het bovenstaande in beschouwing genomen?

    Neem het allemaal niet zo serieus en maak je druk om belangrijke zaken (vrienden, familie, werk, etc etc). Veel succes en een fijne avond toegewenst verder.
    Vind ik leuk
    CobraX +489
    vrijdag 12 januari 2018 om 02:13
    Roze mietjes, hahahanderlecht, kwekkerdekwek...

    Ik denk dat je je vergist hebt van nickname, Geert2006 was iets toepasselijker geweest.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3494
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:42
    2006? Dat zijn kinderen die de lagere school ontgroeid zijn. 2010, dacht ik eerder aan.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3187
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:52
    Zelden zo een onzin gelezen. Jij moet wel een echte (gefrustreerde) voetballiefhebber zijn.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3494
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:04
    We zouden kunnen reageren door te schelden op Club-supporters, maar zo laag gaan we niet vallen. Ik besef te goed dat deze post niet representatief is voor 'de Club-supporter'. En dan hoop ik maar dat 1980 inderdaad niet zijn geboortejaar is. Het gezond verstand is misschien nog op komst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:14
    Laat mij raden, Club supporter?
    Toont alleen maar aan wat voor zielige supporters Brugge heeft.
    Personen als jij verzieken het imago van je eigen Club.
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +790
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:28
    Volwassen worden jongen...
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1877
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:08
    Tis hopeloos
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +424
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:12
    Ik hoop voor jou dat 1980 niet je geboortejaar is want dan is dit van zéér bedenkelijk niveau.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +564
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:21
    Die heeft 2 boereknollen gegeten voor dit te schrijven
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:35
    Het is altijd heerlijk om een echte kenner aan het woord te laten. En kijk ik leer nog iets bij, KWEKKERDEKWEK KWAK KWAK WOEF WOEF MIAUWKES.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8607
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
    Zielig ventje
    Vind ik leuk
    nico31 +209
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:58
    At hoor ik graag
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1306
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:34
    Kwekker de kwek kletst maar wat uit zijn nek kwekker de kwek ge hebt precies ne ganzenbek hihi
    Vind ik leuk
    JLo +555
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:00
    Ik wil bij deze geen aandacht geven aan een vat vol frustraties dat vervalt in het afbreken van alles wat niet blauw zwart is, maar blij zijn dat een (top)talent als Raskin zich goed voelt bij ons. Ik hoop echt dat hij zich volledig gaat ontbolsteren en volop zijn kans zal krijgen in de toekomst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:40
    Zeg Geert1980 doe eens normaal : wees PRO club en niet anti de andere.
    Vind ik leuk
    boogie +57
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:58