Nieuwe versterkingen moeten Anderlecht helpen in achtervolging op Club

Nieuwe versterkingen moeten Anderlecht helpen in achtervolging op Club

donderdag 11 januari 2018 om 22:33

Anderlecht is tot nog toe vrij stil gebleven op de transfermarkt. Enkel Kenny Saief en Silvere Ganvoula werden gehaald door de Brusselaars. Hein Vanhaezebrouck wil er nog wat extra bij. Herman Van Holsbeeck geeft alvast aan te speuren naar mogelijke aanwinsten.

De manager van RSCA geeft Vanhaezebrouck alvast gelijk. Er moet aanvallende versterking bij. "We maken moeilijk doelpunten. We kijken wat er nog op de markt is, maar met of zonder centen, dat maakt een groot verschil", klinkt het tegenover Sporza.

"We zullen creatief moeten zijn en hebben ook wat geluk nodig", geeft Van Holsbeeck aan. Bij één versterking lijkt het niet te gaan blijven. "Als we ons op twee à drie posities kunnen versterken, dan is het nog niet gespeeld voor de titel. In het play-offsysteem is nog veel mogelijk", zegt hij.

Ondanks de grote achterstand op Club, geeft Anderlecht de titel niet op. "We proberen er het beste van te maken", zegt Hein Vanhaezebrouck. "Op 1 februari weten we met welk materiaal we naar de play-offs trekken. De titel is nog altijd mogelijk, maar dan moeten de ploegen boven ons wel steken laten vallen", besluit hij.

Poll

Maakt Anderlecht nog kans op de titel?

(609 stemmen)

Plaats een reactie

Shredder +1058
donderdag 11 januari 2018 om 22:37
Met twee of drie versterkingen komt Anderlecht er niet denk ik.
Vind ik leuk
Lunam +550
donderdag 11 januari 2018 om 22:39
Herman, met alle respect maar er is een tijd van komen en gaan. bedankt voor de afgelopen jaren. Ondanks alle repliek, je hebt dat niet zo slecht gedaan maar soms is het beter dat er een andere wind waait, misschien is dat nu zo, 't ga je goed. Een Anderlecht supporter.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 01:02
Idd ik ben geen hahahanderlecht supporter maar er vergeten er veel dat Herman niet alleen beslist maar dat het bestuur ook zijn fiat moet geven wel vanaf een zeker bedrag denk vanaf 4 miljoen euro zeker? Vanaf dan beslist de raad mee zoals met Stanciu het geval was dus niet alleen de fout van Herman maar eerder de rijkste belg in hun bestuur Dhr INBEV. zonder zijn geld/steun was Stanciu er nooit gekomen maar ja niet alle supporters weten blijkbaar genoeg over "hun" ploeg.
Vind ik leuk
Hhti +319
donderdag 11 januari 2018 om 23:14
Opeens een heel andere opinie van Mister Hein! Dit is RSCA hé Heintje daar moet je altijd voor het kampioenschap gaan!!
Vind ik leuk
Lunam +550
donderdag 11 januari 2018 om 23:30
Wat kan Hein hier in godsnaam aan doen?Moet ook roeien met de riemen hij heeft en wat voorgaande jaren verbrod geweest is wat heeft hij hiermee te zien?
Vind ik leuk
blondel +368
vrijdag 12 januari 2018 om 17:58
Werd er in het begin v/h seizoen niet gezegd dat dit de meest talentrijke spelersgroep was sinds jaaaaaaaren.En nu kan Hein er niks mee doen.Toch geen wondertrainer dan?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 23:32
zoals gewoonlijk komt HVH weer te laat
voor de nodige transfers zal nog eens bij zijn vriendje langs gaan omte zien of die nog iets op overschot heeft
Vind ik leuk
Mario_ +867
donderdag 11 januari 2018 om 23:39
Maakt Anderlecht nog kans op de titel....
Enkel als Brugge het weer verkloot....
En dat zie ik dit seizoen niet gebeuren.
Vind ik leuk
firedwarf +1382
vrijdag 12 januari 2018 om 00:30
2 of 3 versterkingen... Ze hebben nu al geen geld om 1 speler te halen zonder huurconstructie... Gaan ze op de poef gaan spelers halen? Of mss spelers betalen met knikkers of drankjetonnekes???
Vind ik leuk
deket +93
vrijdag 12 januari 2018 om 00:45
Ganvoula versterking?
indien het niet zo triestig was een goede mop;
wie heeft dien aangeworven? kon zelfs bij Mechelen niet mee
waar blijven nu die versterkingen,gvd,supporters van paars,wit heebben het stilaan gehad met die gierigheid
mister michel en vader Constant,wat missen we hen
Vind ik leuk
Julien +674
vrijdag 12 januari 2018 om 08:55
Als we op Van Holsbeeck moeten wachten is Club ondertussen nog eens vijf keer kampioen geworden ....
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:55
Dat zou toch de bedoeling moeten zijn. De achtervolging.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nieuwe versterkingen moeten Anderlecht helpen in achtervolging op Club