Anderlecht zit met probleem: Moeilijk om een koper te vinden

Anderlecht zit met probleem: "Moeilijk om een koper te vinden"

donderdag 11 januari 2018 om 21:45

Anderlecht bouwde afgelopen zomer nog een feestje omdat het Lukasz Teodorczyk kon houden. De huurling tekende toen een contract met een toploon van ongeveer 1,7 miljoen euro. Ondertussen heeft niemand nog interesse in de ooit zo gegeerde Pool.

Herman Van Holsbeeck gelooft dan ook niet dat Teodorczyk deze winter gaat vertrekken. "Iedereen in België is te koop, ook Teodorczyk. Maar de waarde van een spits is sterk afhankelijk van het aantal goals dat hij maakt. Het wordt moeilijk om een koper te vinden die de prijs die wij voor Teodorczyk vragen wil geven", vertelt hij bij Sporza.

Hein Vanhaezebrouck is de spits altijd blijven steunen, maar een nieuwe spits kan de kaarten herschudden. "Ik ga hier nu geen uitspraken doen of Teodorczyk de nummer één blijft of niet. Het klopt wel dat we weinig offensieve krachten hebben. Het lijkt me duidelijk dat er nog iets moet bijkomen", benadrukt hij opnieuw.

Plaats een reactie

Prpldynmt +3143
donderdag 11 januari 2018 om 21:58
Er moet opnieuw een spits bij, maar ze laten Beric (begrijpelijk) terugkeren en verkopen Harbaoui die meer heeft laten zien dan Teo...
Is Dauda dan een alternatief? Beter de jeugd een kans geven dan weer een vierderangs buitenlander huren die weer niks heeft gepresteerd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:58]
Vind ik leuk
BigShaq +125
donderdag 11 januari 2018 om 22:03
Azevedo heeft ook weer 2 keer gescoord vandaag maar naart schijnt is dat iemand me een sterk karakter dus zal wel weer geen kans krijgen ?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 23:34
maar het zijn zulke spelers die we nodig hebben dat Hein hem toch een kans geeft
Vind ik leuk
BigShaq +125
vrijdag 12 januari 2018 om 06:05
geef ik u 200% gelijk in michy was oobzo een speler en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 01:17
Beric begrijpelijk? Wat is daar begrijpelijk aan? Dat ze daar zo achterlijk zijn geen kans te geven aan Beric ja op en tegen Brugge de slimmen(Zwijn) maar kijk eens terug bij zijn ploeg scoort hij mooie kopbal de openingstreffer en had er maar 18 minuten voor nodig.
Vind ik leuk
Lunam +550
donderdag 11 januari 2018 om 22:08
Ben supporter dus begrijp me niet verkeerd, aangezien we platzak zijn zoek in eigen jeugd, zal punten kosten , so what, zorg dat je Europees speelt Anderlecht zijnde en focus op volgend seizoen en geniet nu ene keer van jullie eigen opleiding. Geef ze kans waardoor ook andere talenten zien dat Anderlecht wel de kans geeft aan jongeren zodat ze niet telkens weg willen omdat er toch altijd ingekocht wordt.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 23:36
helemaal met Lunam eens seizoen is toch naar de vaantjes begin dan nu reeds met de eigen jeugd geef ze een kans en zo krijgen ze speeltijd en wennen ze aan meedoen met de eerste ploeg
Vind ik leuk
firedwarf +1382