Genk onderuit tegen Duitse tweedeklasser, malaise compleet na nieuwe blessure

    Genk onderuit tegen Duitse tweedeklasser, malaise compleet na nieuwe blessure

    donderdag 11 januari 2018 om 16:45

    In het Spaanse Benidorm oefende Racing Genk deze namiddag tegen Arminia Bielefeld. De Limburgers gingen met 0-2 de boot in tegen de Duitse tweedeklasser. Het kon op geen enkel moment een vuist maken.

    Van bij het begin moest Genk het overwicht aan de Duitsers laten. Halfweg de eerste helft bracht Voglsammer Bielefeld op voorsprong na mistasten van Colley. Vijf minuten voor de pauze bracht Schutz de Duitsers zelfs op 0-2. Op slag van rust kreeg Ingvartsen dé kans op de aansluitingstreffer, maar hij faalde oog in oog met Ortega.

    Na de koffie kwamen de Limburgers met een heel ander elftal tussen de lijnen. Maar verrassend genoeg geen Ally Samatta – wat nochtans werd aangekondigd – op het veld. Hij zou zich tijdens de opwarming opnieuw geblesseerd hebben. Een fikse domper voor Genk, dat eerder ook Nikolaos Karelis opnieuw zag uitvallen. De eer redden zat er niet meer in, het eindigde op 0-2.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14530
    donderdag 11 januari 2018 om 17:04
    Hoeveel pech kan je hebben zeg? Straks hebben ze geen spitsen meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 17:06
    Dat het bestuur nog maar langer wacht met versterkingen , nee nee net als de vorige 2 jaren zal het noppes niks nadda zijn voor Genk , vechten tegen degradatie zit er erg sterk in dit jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14530
    donderdag 11 januari 2018 om 17:22
    Zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar ik begrijp uw frustratie.
    Vind ik leuk
    Erik S +76
    donderdag 11 januari 2018 om 18:35
    Man man wat een frustratie. Er komt heus nog wel versterking, laat het bestuur gewoon hun werk doen. Wees trots dat je supporter mag zijn van een financieel gezonde club. Geniet van de hoogtepunten en accepteer dat je niet altijd boven zult eindigen. alleen al op basis van de beperkte aanwezigheid van multinationals in de regio is het niet mogelijk elk jaar de top te spelen. De kans dat je een missteek poot is nu eenmaal groter bij jonge talentvolle spelers.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1481
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:25
    Laat dan het bestuur ook beter communiceren ! Opnieuw werden grote ambities geformuleerd naar de buitenwacht toe. Na DDC met zijn ‘top 4 is niet goed genoeg’ was het dit jaar de beurt aan de nieuwe voorzitter om torenhoge ambities te formuleren. Ik zou dat binnenskamers houden met zo een jonge groep. Ajax heeft een budget van meer dan 100 miljoen, maar ook zij hebben vele zwarte jaren gekend. Waarom zou Genk met ocharme een budgetje van 25 miljien het jaar na jaar wel kunnen ? Ik volg uw redenering, maar stop dan ook met het creëren van valse verwachtingen. Net als vorig seizoen zorgen die voor bergen frustratie.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:48
    Overdrijf je niet? Eind vorig seizoen zei je nog dat ze met deze ploeg PO1 gingen domineren. Als ik het zo bekijk overdrijf jij altijd wel een beetje ☺️
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:07
    Dat ze toch gewoon een cheque van 10 miljoen sturen naar Beveren voor Seck en Morioka. Als Dimi, Patje en onze voorzitter hun peperdure auto's verkopen en occassie kopen is dat zo direct terug in de clubkas. Trouwens voorzitter krijgt nu papa dood is een mooie erfenis. Dat hij die maar direct investeert.
    Vind ik leuk
    Erik S +76
    donderdag 11 januari 2018 om 18:36
    Wat een lullige en bekrompen reactie. Zou je eigen vader maar zijn....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:50
    Maar als je nu eens op Stayen zou gaan zien, daar kan je nog PO1 kijken straks. Zo ver van uw deur kan dat niet zijn. En he, t blijft in de Limburg toch. En ze noemen u geen smurf meer!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 19:29
    Die halen ook geen PO1
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:01
    Genkenaar lul wat minder uit uw nek man echt!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:45
    Dat heb je dus, als in ploeg niet goed draait .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws