Anderlecht komt niet verder dan gelijkspel, oude bekende valt in bij Heerenveen

    Anderlecht komt niet verder dan gelijkspel, oude bekende valt in bij Heerenveen

    Gepubliceerd: donderdag 11 januari 2018 om 16:25do 11-01-2018 om 16:25

    Dondermiddag speelde Anderlecht – daags na het verlies tegen FC Utrecht – opnieuw tegen een Nederlandse sparringpartner. Deze keer was Heerenveen de tegenstander. In La Manga kwam de landskampioen niet verder dan een 0-0 gelijkspel.

    Anderlecht nam van bij het begin de partij in handen. Op het kwartier kwam paars-wit tot tweemaal toe bijna op voorsprong. Eerst werd een poging van Hanni gepareerd door de Nederlandse doelman, een minuut later werd een doelpunt van Sa afgekeurd voor buitenspel. Voor rust kreeg Heerenveen één grote kans, maar de aanvaller kopte rakelings naast.

    Bij de rust werd Teodorczyk vervangen door Ganvoula. Bij de Nederlanders mocht ex-Standardman Rezo Ghoochannejhad invallen. Het bleef lang wachten op kansen, maar de grootste kwam er uiteindelijk voor Amuzu, maar de jongeling besloot recht op de doelman. Nadien het de partij – mede door de vele wissels – niks meer om het lijf. De wedstrijd eindigt zoals hij begon: 0-0.

    Plaats een reactie

    Toca +39565
    donderdag 11 januari 2018 om 16:32
    Ganvoula... ik durf zeggen dat die nog minder is dan de huidige Teo.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    donderdag 11 januari 2018 om 16:49
    Ondertussen is zijn naam gewijzigd in een echte Afrikaanse naam:

    Silvère Quand-tu-ne-peux-voetbal-pas.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    donderdag 11 januari 2018 om 17:41
    Gelijk tegen heerenveen b en verliezen met 4 tegengoals tegen utrecht b.
    Heintje heintje heintje weet het niet meer en volgende week begint de competitie.
    Zal vechten worden voor po1.
    Vind ik leuk
    Toca +39565
    donderdag 11 januari 2018 om 17:50
    Uw laatste zin zegt alles over je kennis van zaken...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    donderdag 11 januari 2018 om 18:36
    Eerder afgunst boven gezond verstand.
    Vind ik leuk
    Toca +39565
    donderdag 11 januari 2018 om 18:39
    Inderdaad. Dat zijn de juiste woorden.
    Vind ik leuk
    BigShaq +266
    donderdag 11 januari 2018 om 18:03
    Heerenveen B met 9 spelers en Utrecht B met 10 spelers die in de eredivisie altijd spelen. Da zijn idd wel heel veel B-spelers die op het veld staan ?!
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 14 januari 2018 om 00:54
    Ik denk dat je er de opstellingen nog es moet bijnemen.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    donderdag 11 januari 2018 om 19:05
    sukkelaar

    Maak maar dat uw ploegje kan winnen zonder hulp van de refs
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 14 januari 2018 om 01:01
    Doelpuntensaldo van plus 34.........dubbel zoveel als Charleroi en 7 keer meer dan anderlecht.
    Tot zover de hulp van de refs !!
    Trouwens de bewijzen dat het niet zo is lagen hier vorige week zwart op wit op tafel.
    Nee integendeel club is de meest benadeelde ploeg in de jpl league.
    En begin niet over zulte waregem en beveren want dat liedje is afgezaagd.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 14 januari 2018 om 10:17
    Sukkelaar

    jullie hebben een 10 tal penalties gekregen dit seizoen, daarvan zijn minstens de helft heeeeeeel lichte of zelfs penaltyfouten !!

    Wat betreft de voorsprong op ANDERLECHT (13 PUNTEN)
    2 punten cadeau op Zulte-Waregem
    minstens 2 allicht 3 punten cadeau in de thuismatch tegen Waasland - Beveren
    punten teveel in d thuismatch tegen STVV, daar moet Wesley altijd rood krijgen in de 1e helft na de zware horrorfout op de speler van STVV (acht maanden out met zware beenbreuk)
    1 punt cadeau gekregen op ANDERLECHT door de geldige goal die werd afgekeurd ten nadele van Anderlecht.
    Uitslag was dus eigenlijk 1-0 dat is 1 puunt minder voor brugge MAAR ook 2 punten meer voor ANDERLECHT !!!
    dus zeker 5 punten minder voor brugge en 2 meer voor ANDERLECHT
    Dat is dan al maar een verschil van 6 punten ipv 13 punten.

    Maar ja, de boeren van brugge moeten kampioen worden dit seizoen, dat is overduidelijk
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 14 januari 2018 om 10:53
    Je bent dus duidelijk beveren en lokeren vergeten waar anderlecht ook de ref meehad om het zacht uit te drukken.6 op 6 idpv 1 op 6.
    You win some and loose some...............nogmaals doelpuntensaldo van +34 en in alle statistieken de beste van de klas.
    En over de penalty's is iedere analist het eens.........1 van de 9 descutabel de overige waren meer dan terecht.We hebben trouwens 2 penalty's te weinig gehad waardoor we nu 4 punten minder hebben dus mondje dicht!!
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 14 januari 2018 om 11:45
    haha
    zelfs de 2 penalties tegen Anderlecht waren een lachertje
    de eerste was heel licht, zo heeft Anderlecht er dit seizoen al 5 NIET gekregen (de week daarvoor werd TEO daarvoor zelfs uitgesloten met een 2e gele kaart omdat hij zich zogezegd had laten vallen) . De 2e penalty tegen Anderlecht was er ABSOLUUT GEEN !!

    En wat betreft de match van Anderlecht tegen Lokeren zegt het me niets, dus zal het niet erg geweest zijn.
    En de match op Waasland-beveren, ja daar kregen ze ten onrechte een corner. MAAR deze corner werd voor doel gebracht en daar in het wild weggetrapt, daarna terug voor doel gebracht en daar viel de goal uit.
    Dat voordeel is dus nihil, want het was al een nieuwe spelfaze.
    Maar BLIJF dromen jongen,
    herbeginnen na winterstop wil niet zeggen dat direct alles vlot verloopt. Laat brugge eens verliezen op Antwerp en Gent en het kan er al volledig anders uitzien !!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:03
    Het nieuwe Extra time panel is geboren zo te zien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws