'Transferitis' treedt op bij Anderlecht, recordaankoop weigert mee te spelen

'Transferitis' treedt op bij Anderlecht, recordaankoop weigert mee te spelen

donderdag 11 januari 2018 om 14:30

Een transfer hangt al een hele tijd in de lucht, toch is Nicolae Stanciu tot op heden nog steeds een speler van RSC Anderlecht. De Roemeen vertrekt zo goed als zeker naar Sparta Praag. Woensdag oefende paars-wit nog tegen FC Utrecht, maar daarvoor bedankte de recordaankoop.

De Brusselaars namen het in La Manga op tegen Eredivisieclub FC Utrecht. Stanciu was niet te bespeuren op het terrein, naar verluidt vanwege enkele kleine kwaaltjes. Het Nieuwsblad weet echter dat de Roemeen geen risico’s wil nemen op blessures en dat hij daarom de oefenpartij aan zich voorbij liet gaan.

Anamaria Prodan – de makelaar van Stanciu – gaf het gisteren al aan: "De transfer naar Sparta Praag is voor 99,9% rond", klonk het. Toch bereikte paars-wit nog geen akkoord met de Tsjechen. Anderlecht hoopt voor de Roemeen nog circa 4,75 miljoen plus bonussen te krijgen. Tegen komend weekend wordt er meer duidelijkheid verwacht.

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 14:37
Hij heeft gelijk, in zijn plaats zou ik dat ook niet doen. Als hij enkel goed genoeg is om voor oefenpartijtjes mee te doen, is het beter dat hij geen risico neemt.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:38
Houden en volwaardige kans geven!!
Vind ik leuk
AzEz86 +4237
donderdag 11 januari 2018 om 14:42
Ik vrees dat van Stanciu's kant uit die vogel gaan vliegen is...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:15
BACK TO ROMANIA BAGDHANI-ES PULA
Vind ik leuk
Toca +22685
donderdag 11 januari 2018 om 15:28
De uitgaande transfers duren gewoon even lang als de inkomende nu..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:48
De beste wintertransfer voor Anderlecht: Stanciu houden en volop zijn kaart spelen. Wat heb je trouwens te verliezen, met Hanni aan het stuur staan ze al 13 punten achter. Geef nu het vertrouwen en de verantwoordelijkheid aan Stanciu voor de rest van het seizoen. Hij heeft het talent. Stel dat hij uiteindelijk toch nog 40 matchen knoeit, dan pas kan je zeggen dat hij het bij Anderlecht niet aankan. Nu heeft hij nooit voluit de kans gekregen, zo simpel is het.
Vind ik leuk
Toca +22685
donderdag 11 januari 2018 om 16:31
Ik geef je gelijk maar we hebben dat nu minstens 750 keer gezegd en geschreven. We weten dat het niet gaat gebeuren.
Vind ik leuk
t757498 +430
donderdag 11 januari 2018 om 17:04
Er zitten daarboven bij rsca toch enkele idioten ,Met mister Michel onze grijze vos was dit nooit gebeurd . Een ploeg met zo een status die zo in de dieperik beland .Dramatisch noem ik dat
Vind ik leuk
Mckenzie +1986
donderdag 11 januari 2018 om 17:27
Maar wélke dieperik!? We staan derde, zijn regerend kampioen, haalden vier van de zes laatste titels en staan veel eerder vroeg dán laat weer helemaal van boven. De boel is overgenomen, zorgt nu wat voor verwarring en onrust, maar maak er geen drama van.
Vind ik leuk
t757498 +430
donderdag 11 januari 2018 om 18:16
Het gaat mij meer over het Financiele gedoe bij Anderlecht is toch nog nooit zo erg geweest .Nu we zien wel hoe het verder evolueert met MC
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:39
Financiële situatie is te begrijpen. Nooit zo erg geweest? We zijn ook nog nooit overgenomen halverwege een seizoen.
En voor de rest citeer ik Mckenzie's woorden: 'De boel is overgenomen, zorgt nu wat voor verwarring en onrust, maar maak er geen drama van.'
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:08
Vergelijk de spelers van 1980 tot 2003 (toen Michel stopte) eens met de kern van nu. Er is een tijd geweest dat de ploegen naar Anderlecht kwamen en dat de vraag niet was of ze zouden winnen, gelijkspelen of verliezen. De vraag was...met hoeveel doelpunten verschil gaan ze verliezen. En kijk nu, iedereen kan nu gewoon winnen in Anderlecht.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:10]
Vind ik leuk
freeman +6168
donderdag 11 januari 2018 om 18:39
Vind het toch heel bizar dat Hein hem nooit het nodige vertrouwen heeft geschonken ? Dat was het toch waar zo veel supporters naar vroegen . Zou Hein het dan toch beter weten of ...... ?
Vind ik leuk
deket +152
vrijdag 12 januari 2018 om 00:48
blijven!,de enigte creatieve en technisch bekwame speler daar,
samen met Kara en Spajic de enigste die voldoen naar de normen van een bepaald niveau
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Transferitis' treedt op bij Anderlecht, recordaankoop weigert mee te spelen