Opvallend gerucht uit Italië: absolute topclub denkt aan Praet

    Opvallend gerucht uit Italië: absolute topclub denkt aan Praet

    donderdag 11 januari 2018 om 09:30

    Dennis Praet verliet vorig seizoen Anderlecht. De middenvelder trok naar Sampdoria. Daar evolueerde de middenvelder. Hij doet het momenteel zo goed dat Juventus aan hem denkt.

    Het is Gianluca Di Marzio die Praet koppelt aan een eventuele overgang naar de Juventus. De Oude Dame speurt naar (jong) talent dat nog verder kan ontwikkelen. De 23-jarige Praet past perfect in dat profiel.

    Naast Praet vindt Juve Lucas Torreira van Sampdoria ook een interessante piste. De 21-jarige Uruguayaan heeft een afkoopclausule  van 25 miljoen euro in zijn contract staan. Juventus lijkt bereid om die in te schakelen.

    Goede banden
    Juventus en Sampdoria hebben al langer goede banden. Vorige zomer zaten de twee clubs al om de tafel in verband met de transfer van  Patrick Schick. Die ging in laatste instantie niet door wanwege hartproblemen bij Schick.

    Poll

    Is Praet goed genoeg voor Juventus?

    (215 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14488
    donderdag 11 januari 2018 om 09:46
    Bij Juventus komt die vanzeleven niet aan de bak/van de bank.
    Vind ik leuk
    Toca +33609
    donderdag 11 januari 2018 om 09:47
    Ik zeg niet dat dit gerucht echt waar is.. Maar hoe snel werd Praet vorig jaar afgemaakt, zowat door alle pers en iedereen..
    En als je ziet hoe hij daar nu geëvolueerd is.. Top!
    Vind ik leuk
    JanB +5841
    donderdag 11 januari 2018 om 09:49
    Idd een toptalent, maar miste soms wat karakter
    Heeft zéker het potentieel om het te maken maar moet wat meer haar op de tanden hebben
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    donderdag 11 januari 2018 om 09:55
    Dat zal dan toch alleen zijn om half eigenaar te worden en hem de rest van zijn carriere van Sampdoria naar fiorentina naar sassuolo naar Cagliari te sturen in de hoop hem duurder te verkopen. Dat is toch een niveau te hoog voor Praet.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2293
    donderdag 11 januari 2018 om 12:39
    Wordt dat nog gedaan? Dacht dat dat de laatste jaren gedaan was. Volg het Italiaanse voetbal nu ook niet meer echt
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    donderdag 11 januari 2018 om 13:03
    Dat word nog gedaan zo ver ik weet ja. Tis geen TPO dus zou wel mogen
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    donderdag 11 januari 2018 om 13:04
    Ze hebben nog zo een linksachter bij Atalanta rondlopen bijvoorbeeld die de vervanger moet zijn van Alex Sandro in het geval die vertrekt.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14184
    donderdag 11 januari 2018 om 09:58
    Voor in de Serie A kan hij zeker zijn mannetje staan. Maar of hij in Juve kan wat hij in Samp. kan, valt nog te bezien.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3712
    donderdag 11 januari 2018 om 11:46
    Juve zal hem wellicht beter in de gaten hebben gehouden dan de VP-lezers en commentatoren?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallend gerucht uit Italië: absolute topclub denkt aan Praet