Opvallend gerucht uit Italië: absolute topclub denkt aan Praet

Opvallend gerucht uit Italië: absolute topclub denkt aan Praet

donderdag 11 januari 2018 om 09:30

Dennis Praet verliet vorig seizoen Anderlecht. De middenvelder trok naar Sampdoria. Daar evolueerde de middenvelder. Hij doet het momenteel zo goed dat Juventus aan hem denkt.

Het is Gianluca Di Marzio die Praet koppelt aan een eventuele overgang naar de Juventus. De Oude Dame speurt naar (jong) talent dat nog verder kan ontwikkelen. De 23-jarige Praet past perfect in dat profiel.

Naast Praet vindt Juve Lucas Torreira van Sampdoria ook een interessante piste. De 21-jarige Uruguayaan heeft een afkoopclausule  van 25 miljoen euro in zijn contract staan. Juventus lijkt bereid om die in te schakelen.

Goede banden
Juventus en Sampdoria hebben al langer goede banden. Vorige zomer zaten de twee clubs al om de tafel in verband met de transfer van  Patrick Schick. Die ging in laatste instantie niet door wanwege hartproblemen bij Schick.

Poll

Is Praet goed genoeg voor Juventus?

(215 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +9600
donderdag 11 januari 2018 om 09:46
Bij Juventus komt die vanzeleven niet aan de bak/van de bank.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:27
Daar ga jij nog van staan te kijken....
In een goede ploeg gaat Dennis veel beter presteren!
Nu moet hij elke week knokken in een matige ploeg en hij doet het uitstekend dit jaar....
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9600
donderdag 11 januari 2018 om 10:28
Versta me niet verkeerd, Praet is een goede voetballer, maar met Juventus op dat Europese topniveau? Ik betwijfel het of het een verstandige keuze zou zijn.
Vind ik leuk
buck +1630
donderdag 11 januari 2018 om 10:33
Al matchen gezien dit seizoen van Praet?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:34
Elke zondag op de RAI sport om 22 h
Vind ik leuk
buck +1630
donderdag 11 januari 2018 om 12:11
nee dus
Vind ik leuk
Toca +22686
donderdag 11 januari 2018 om 09:47
Ik zeg niet dat dit gerucht echt waar is.. Maar hoe snel werd Praet vorig jaar afgemaakt, zowat door alle pers en iedereen..
En als je ziet hoe hij daar nu geëvolueerd is.. Top!
Vind ik leuk
JanB +3162
donderdag 11 januari 2018 om 09:49
Idd een toptalent, maar miste soms wat karakter
Heeft zéker het potentieel om het te maken maar moet wat meer haar op de tanden hebben
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:55
Dat zal dan toch alleen zijn om half eigenaar te worden en hem de rest van zijn carriere van Sampdoria naar fiorentina naar sassuolo naar Cagliari te sturen in de hoop hem duurder te verkopen. Dat is toch een niveau te hoog voor Praet.
Vind ik leuk
Riddlin +855
donderdag 11 januari 2018 om 12:39
Wordt dat nog gedaan? Dacht dat dat de laatste jaren gedaan was. Volg het Italiaanse voetbal nu ook niet meer echt
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:03
Dat word nog gedaan zo ver ik weet ja. Tis geen TPO dus zou wel mogen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:04
Ze hebben nog zo een linksachter bij Atalanta rondlopen bijvoorbeeld die de vervanger moet zijn van Alex Sandro in het geval die vertrekt.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:58
Voor in de Serie A kan hij zeker zijn mannetje staan. Maar of hij in Juve kan wat hij in Samp. kan, valt nog te bezien.
Vind ik leuk
Mckenzie +1986
donderdag 11 januari 2018 om 11:46
Juve zal hem wellicht beter in de gaten hebben gehouden dan de VP-lezers en commentatoren?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opvallend gerucht uit Italië: absolute topclub denkt aan Praet