KBVB met een wel erg pijnlijke blunder tijdens loting

    KBVB met een wel erg pijnlijke blunder tijdens loting

    Gepubliceerd: donderdag 14 december 2017 om 16:31do 14-12-2017 om 16:31

    Donderdagavond vindt de loting voor de halve finales in de Beker van België plaats. In de aankondiging van die loting maakte de KBVB wel een pijnlijke blunder.

    Donderdagnamiddag plaatste de KBVB een tweet om aan te kondigen dat de loting om 17u00 zou doorgaan. Bij die tweet plaatste het een foto van de balletjes met de bijhorende briefjes met clubnamen op. Op een van die briefjes was de naam van Waasland-Beveren te zien. Een pijnlijke vergissing.

    De Waaslanders verloren namelijk in hun kwartfinale woensdagavond op het veld van Racing Genk. In een aantrekkelijke wedstrijd (3-3) hadden de Limburgers verlengingen en strafschoppen nodig om hun plaats in de halve finale te bemachtigen. De tweet werd dan ook verwijderd door de KBVB.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +15589
    donderdag 14 december 2017 om 16:37
    Zoiets is zelfs niet meer om mee te lachen..

    Incompetence beats only incompetence.
    Vind ik leuk
    Toca +39887
    donderdag 14 december 2017 om 16:40
    Hebben ze dan nu het toppunt bereikt onze KBVB?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    donderdag 14 december 2017 om 16:44
    Ik zou eerder zeggen absolute dieptepunt, maar laat ons in ieder geval hopen..

    Toch ook maar het bewijs dat die mannen daar ook maar wat aan het doen zijn. Wat interesseert hen die flutbeker, levert toch geen centen op.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    donderdag 14 december 2017 om 19:09
    Lord, weet je wel wat er allemaal komt kijken bij zo een loting van 4 ploegen, en dan nog met 1 onbekende ook! Niet simpel, niet simpel!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    donderdag 14 december 2017 om 19:16
    Ik hoop in ieder geval dat die man ook niet de boekhouder is :)
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1971
    donderdag 14 december 2017 om 16:40
    Niet te geloven.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 16:53
    We weten al langer dat Genk niet meer meetelt bij de bond.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15919
    donderdag 14 december 2017 om 17:23
    Hahahaha AMATEURS!
    Vind ik leuk
    Siculiana +129
    donderdag 14 december 2017 om 18:33
    Als baas van deze organisatie zakt toch je broek af van zo een fout van 1 van je medewerkers
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws