KBVB met een wel erg pijnlijke blunder tijdens loting

KBVB met een wel erg pijnlijke blunder tijdens loting

donderdag 14 december 2017 om 16:31

Donderdagavond vindt de loting voor de halve finales in de Beker van België plaats. In de aankondiging van die loting maakte de KBVB wel een pijnlijke blunder.

Donderdagnamiddag plaatste de KBVB een tweet om aan te kondigen dat de loting om 17u00 zou doorgaan. Bij die tweet plaatste het een foto van de balletjes met de bijhorende briefjes met clubnamen op. Op een van die briefjes was de naam van Waasland-Beveren te zien. Een pijnlijke vergissing.

De Waaslanders verloren namelijk in hun kwartfinale woensdagavond op het veld van Racing Genk. In een aantrekkelijke wedstrijd (3-3) hadden de Limburgers verlengingen en strafschoppen nodig om hun plaats in de halve finale te bemachtigen. De tweet werd dan ook verwijderd door de KBVB.

Plaats een reactie

donderdag 14 december 2017 om 16:37
Zoiets is zelfs niet meer om mee te lachen..

Incompetence beats only incompetence.
Vind ik leuk
Toca +13183
donderdag 14 december 2017 om 16:40
Hebben ze dan nu het toppunt bereikt onze KBVB?
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 16:44
Ik zou eerder zeggen absolute dieptepunt, maar laat ons in ieder geval hopen..

Toch ook maar het bewijs dat die mannen daar ook maar wat aan het doen zijn. Wat interesseert hen die flutbeker, levert toch geen centen op.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 19:09
Lord, weet je wel wat er allemaal komt kijken bij zo een loting van 4 ploegen, en dan nog met 1 onbekende ook! Niet simpel, niet simpel!
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 19:16
Ik hoop in ieder geval dat die man ook niet de boekhouder is :)
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 16:40
Niet te geloven.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 16:53
We weten al langer dat Genk niet meer meetelt bij de bond.
Vind ik leuk
SD +2589
donderdag 14 december 2017 om 16:57
Hoeveel heeft deze blunder gekost en hoeveel kostte die van Freya Vandenbossche; that's the question
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
donderdag 14 december 2017 om 17:23
Hahahaha AMATEURS!
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 18:33
Als baas van deze organisatie zakt toch je broek af van zo een fout van 1 van je medewerkers
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

KBVB met een wel erg pijnlijke blunder tijdens loting