Kopzorgen voor Anderlecht: Verdediger ontbreekt op training wegens ziekte

Kopzorgen voor Anderlecht: "Verdediger ontbreekt op training wegens ziekte"

donderdag 14 december 2017 om 16:23

Anderlecht trekt zondag met kopzorgen naar de topper in en tegen Brugge. Olivier Deschacht en Lukasz Teodorczyck ontbreken volgens schorsing. Enkele andere jongens sukkelen dan nog eens met blessures.

Donderdagmorgen meldden we reeds dat Kara Mbodj nog steeds sukkelt met een blessure aan de adductoren. Door deze blessure mist hij ook al de wedstrijd thuis tegen Charleroi, waarin Anderlecht met zware 1-3 cijfer de boot inging. De medische staf doet er dan ook alles aan om de Senegalees speelklaar te krijgen.

Op de donderdagtraining ontbrak Kara echter wegens ziekte. Dat meldde RSCA op zijn website. Zo ziet het er steeds meer naar uit dat Anderlecht zondag naast Olivier Deschacht ook Kara zal moeten missen. Een Brusselse nooddefensie dringt zich op.

Plaats een reactie

JanB +2258
donderdag 14 december 2017 om 16:27
Misschien opnieuw "Gille" Van Binst oproepen ?
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 16:47
Deschacht er niet bij is sowieso een versterking ! Over Teo-traal met swalbenitis , tja...wat moet men ermee...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6143
donderdag 14 december 2017 om 17:24
Ziek of een slechte knie, het maakt weinig uit.
Vind ik leuk
ketje55 +1320
donderdag 14 december 2017 om 17:27
Met de beloften spelen, de strontboeren stellen echt niet veel voor. Als er een correcte ref op het terrein staat zullen ze geen cadeaus krijgen.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 17:54
En Anderlecht ook niet dit jaar. En zo geweldig zij we niet inderdaad, maar dat is nog meer dan genoeg om Anderlecht RSCAFGANG 10 punten voor te blijven en dit weekend 13. Dat je geen titel zal halen dit seizoen dat wist je al, allez dat hoop ik toch voor u

Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 18:04
Dat je daar nog op wilt reageren met zijn eeuwige "strontboeren".
Ik probeer van steeds neutraal te zijn maar ik hoop voor RSCA dat hun supporters van een hoger niveau zijn dan dit individu.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:00
Sorry, k had mij even laten vangen aan die ambetanterik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kopzorgen voor Anderlecht: "Verdediger ontbreekt op training wegens ziekte"