Kalendermanager maakt zich zeer ongerust: ''Mag niet veel meer gebeuren''

    Kalendermanager maakt zich zeer ongerust: ''Mag niet veel meer gebeuren''

    donderdag 14 december 2017 om 09:30

    Felle regenval zorgde er woensdag voor dat het bekerduel tussen Club Brugge en Charleroi werd afgelast. Er werd snel een nieuwe datum geprikt voor deze kwartfinale, maar de kalender kan weinig tegenslag meer verdragen.

    Kalendermanager Nils Van Brantegem uit zijn zorgen in Het Laatste Nieuws, nadat hij ook al de halve finales van de Croky Cup heeft moeten verplaatsen. "Ik hoop dat we gespaard blijven van verder onheil. Want er mag echt niet meer veel gebeuren met de halve finalisten of we zitten in de miserie. Alleen zien de weersvoorspellingen er voor de rest van de maand niet echt goed uit", klinkt het ongerust.

    Van Brantegem laat weten dat er in de speelkalender eigenlijk nog maar één plaats vrij is voor inhaalwedstrijden.  "Omdat er na de winterstop in de competitie al snel een midweekspeeldag tussenkomt, heb ik nu enkel nog eind februari een woensdag vrij om inhaalwedstrijden te programmeren'', schets Van Brantegem de problematische situatie.

    Lees ook: Lardot verdedigt zich: "Nog speciaal eerder naar het stadion gekomen"

    Plaats een reactie

    Toca +27622
    donderdag 14 december 2017 om 09:40
    Paniek na 1 afgelaste wedstrijd... niet te geloven . :-)
    Vind ik leuk
    Julien +993
    donderdag 14 december 2017 om 09:40
    Schaf die idiote play-offs af, dan heb je die problemen niet !
    Vind ik leuk
    BST83 +504
    donderdag 14 december 2017 om 09:41
    Ik weet nog goed de tijd met 18 ploegen en geen play offs. Schone tijden met ruimte om wedstrijden te verplaatsen...
    Vind ik leuk
    freeman +7803
    donderdag 14 december 2017 om 09:45
    Mja.... één van de vele " voordelen (?) " van het invoeren van de playoffs ....
    Afvoeren dat handeltje .......
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11593
    donderdag 14 december 2017 om 10:04
    1 woord: AMATEURS!
    Vind ik leuk
    Reagens +1369
    donderdag 14 december 2017 om 10:07
    Allez we kunnen weer afgeven op de play-offs.
    Maar nemen jullie ook de gevolgen erbij? Inkomsten uit tv-rechten gedeeld door 2. Tussen februari en april de helft van de ploegen die niets meer heeft om te winnen of te verliezen.
    Vroeger was het allemaal beter...
    De oplossing is minder ploegen, maar dat gaat nooit gebeuren. Want iedereen (buiten de G5) heeft schrik om er dan uit te vallen (wat best kan natuurlijk).
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2666
    donderdag 14 december 2017 om 10:13
    allez toch een zinnig reactie, hulde kerel
    Vind ik leuk
    SD +5325
    donderdag 14 december 2017 om 10:14
    En reden te meer om die nutteloze en onrechtvaardig play-offs af te schaffen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10568
    donderdag 14 december 2017 om 11:58
    Wat een gezever.. Schuif de competitie gewoon met een week op.. Probleem opgelost.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kalendermanager maakt zich zeer ongerust: ''Mag niet veel meer gebeuren''