Kandidaat-koper haakt af bij Anderlecht: Zal geen bod meer uitbrengen

    Kandidaat-koper haakt af bij Anderlecht: "Zal geen bod meer uitbrengen"

    Gepubliceerd: donderdag 14 december 2017 om 07:49do 14-12-2017 om 07:49

    Besix-eigenaar en één van de kleine aandeelhouders bij Anderlecht Johan Beerlandt zal dan toch niet de nieuwe eigenaar van Anderlecht worden. Dat heeft de zakenman verteld in Het Nieuwsblad.

    Beerlandt werd de voorbije weken naar voren geschoven als de topkandidaat om Anderlecht over te nemen. Een groep aandeelhouders en financiers waren van plan om geld bij elkaar te brengen om Anderlecht over te nemen. Van dat plan wordt nu afgestapt.

    "Ikzelf, noch een groep rond mij zal een bod uitbrengen", zegt Beerlandt nu. "Of dat eerst wel het plan was? Dat laat ik in het midden." Wie uiteindelijk de club zal overnemen is nog niet bekend. Paul Gheysens van Ghelamco, de Rus Usmanov en een groep rond de familie van Alexandre Van Damme worden nog genoemd. Of wordt het iemand die nog niet is genoemd? Voor het einde van het jaar zou de overname alvast afgerond moeten worden.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16062
    donderdag 14 december 2017 om 09:24
    Vanden Stock man: doe er gewoon nog een jaartje bij!
    Vind ik leuk
    JanB +6167
    donderdag 14 december 2017 om 09:42
    Het ziet er naar uit dat mauve et blancs binnenkort in handen komt van een louche zakenman wiens tentakels velen in een wurggreep vasthouden en een andere zakenman die dweept met de grootste anti sportheld van de 21'ste eeuw !
    't Zal daar een leuke boel worden in de Stade Émile Versé
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    donderdag 14 december 2017 om 09:54
    Na het lezen van het eerste stuk van je zin, dacht ik dat je het had over Verhaege...maar gelukkig vermeld je de oude naam van het stadion erbij. Gezien deze naam al bijna 40 jaar niet meer gebruikt wordt, besef ik dat je zo cynisch geworden bent door ouderdom, verbittering en waarschijnlijk jaloezie, bij deze is het u vergeven!
    Vind ik leuk
    JanB +6167
    donderdag 14 december 2017 om 10:25
    Beste,

    Mocht filantroop Émile Versé niet bestaan hebben, dan was er geen sprake van RSC Anderlecht
    Het stadion heeft méér dan 60 jaar zijn naam gedragen, dus véél langer dan die van Mr Constant

    Trekt je geschiedenisboeken maar 's na
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    donderdag 14 december 2017 om 19:51
    of wikipedia, voor de luiere reaguurder
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4862
    donderdag 14 december 2017 om 13:22
    je kan het niet laten e :P , je zegt het zelf geschiedenis boeken. Iedereen die rsca deftig kent weet dat wel. Maar stop nu zelf es met in het verleden te blijven hangen man. kheb het al 500 keer zien passeren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 december 2017 om 13:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 11:56
    Naar aanleiding van de nieuwe belastingswet zet het bestuur zichzelf een mes op de keel met einddatum eind december. Heel vreemd .
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 14:56
    Vraag het aan Bayat,hij doet toch al het werk van Heman. Nu eens kijken tijdens de Mercato. Transfers Anderlecht,KAA Gent,Charleroi. Buitenland Udinese,Watford,en nog een villa in Marbella.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws