Anderlecht vreest voor afstraffing: Zonder hem kansloos tegen Club

Anderlecht vreest voor afstraffing: "Zonder hem kansloos tegen Club"

donderdag 14 december 2017 om 07:15

RSC Anderlecht dreigt niet op zijn sterkst voor de dag te kunnen komen tegen Club Brugge. Adrien Trebel raakt mogelijk al niet fit, maar er zijn ook heel wat twijfels over de beschikbaarheid van Kara Mbodji.

De knie speelt de Senegalees weer parten. De verdediger, die een kraakbeenprobleem heeft, moet af en toe een training afzeggen en sukkelt dit seizoen van de ene blessure in de andere. Door een adductorenblessure, waardoor hij ook tegen Charleroi niet speelde, is Kara onzeker voor de partij tegen Club Brugge zondag. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

Door de schorsing van Olivier Deschacht dreigt Anderlecht dus met een nooddefensie te moeten spelen. De Brusselaars hebben Kara nochtans nodig. Zonder de Senegalees slikt Anderlecht één tegentreffer om de 75 minuten. Met hem ligt dat totaal op één tegentreffer om de negentig minuten.

In de kleedkamer weet men het alvast: Kara moét erbij zijn tegen Club Brugge. "Zonder Kara zijn we kans-loos op Club Brugge", citeert de krant.

Poll

Maakt Anderlecht een kans zonder Kara?

(515 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 14 december 2017 om 07:20
Onzin. HLN vindt dit uit.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 19:29
Nee nee, ze citeren zelfs de kleedkamer. De douche had een totaal andere mening, en de kleedkamerdeur...die wist het allemaal even niet meer ;)
Vind ik leuk
Toca +13459
donderdag 14 december 2017 om 07:21
Citeert het laatste nieuws?? Alsof er echt iemand het letterlijk zo gezegd heeft. Kara is heel belangrijk dat is wel zeker.
Vind ik leuk
freeman +5094
donderdag 14 december 2017 om 08:43
Zo liet Hein horen ......
Vind ik leuk
Toca +13459
donderdag 14 december 2017 om 08:49
Dat zie ik niet staan. Maar goed, mss dat het nog wat regent tegen zondag hé..
Vind ik leuk
Shredder +1070
donderdag 14 december 2017 om 07:22
En de mauven zijn bang voor boeren :D
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 december 2017 om 07:23]
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 09:14
Dat zal wel. De wedstrijd wordt beslecht op een akker en daar zijn boeren wel in hun voordeel.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6265
donderdag 14 december 2017 om 09:22
Dat zou wel eens een pak voor de broek kunnen worden, al hoop ik dat de spanning er nog wat inblijft.
Vind ik leuk
Julien +677
donderdag 14 december 2017 om 10:01
Met hem erbij maken ze ook weinig kans hoor !
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 10:46
Gevaarlijk Julien ....
De beer en het vel .....
Vind ik leuk
JVR +51