Sa Pinto trapt Pro League-regels op bijzondere manier aan zijn laars

    Sa Pinto trapt Pro League-regels op bijzondere manier aan zijn laars

    woensdag 13 december 2017 om 17:34

    Een opvallende afwezige bij de 2-3 overwinning van Standard tegen KV Oostende was Ricardo Sa Pinto. De Portugees mag door zijn schorsing niet op de bank zitten, maar was ook in de tribunes niet te bespeuren. De coach zat... op hotel.

    Bij Standard wilde men niet verklappen waar Sa Pinto zat, maar Het Laatste Nieuws kwam het toch te weten. De Portugees zou in het hotel waar Standard verbleef, gebleven zijn. Kon hij de koude niet aan? Nee, er waren andere redenen.

    In de 3-1 nederlaag tegen Waasland-Beveren zat Sa Pinto nog in de tribunes, maar zat er een controleur van de Pro League naast hem. Die moest erop toezien dat Sa Pinto niet communiceerde met zijn assistenten.

    Om dat te omzeilen trok Sa Pinto voor de bekerwedstrijd niet naar het stadion, maar bleef hij gewoon in het hotel. Of hij ook daadwerkelijk gecommuniceerd heeft met de spelers en zijn staf zal altijd een geheim blijven.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +13340
    woensdag 13 december 2017 om 17:40
    Zeker dat het zijn laars is en niet zijn snowboots?
    Vind ik leuk
    Reagens +1860
    woensdag 13 december 2017 om 17:50
    Om toch nog eens de complete idiotie van die regels te benadrukken.
    Daartegenover staat dat Standard best eens stopt met de voetbalbond uit te dagen voor banaliteiten.
    Vind ik leuk
    SD +7936
    woensdag 13 december 2017 om 19:28
    Hoe zou je zijn als de bondsprocureur je op alle manieren wil pakken.
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    woensdag 13 december 2017 om 18:07
    Best dat de voetbalbond eens stopt met belachelijke regels. Als die mens goesting heeft om op hotel te gaan zitten doet hij dat toch zeker. Bende sukkelaars van de bond. Ook nog nooit gehoord van het spreekwoord “aan de laars trappen” trouwens, ik heb weer bijgeleerd.
    Vind ik leuk
    SD +7936
    woensdag 13 december 2017 om 19:26
    Veronderstellingen van idioten, zeker bij HLN want ik zag noch de T2 noch de T3 met een oortje rondlopen
    Vind ik leuk
    Na +115