'Sonck reageert verrassend op speculaties van trainerschap bij Genk'

    'Sonck reageert verrassend op speculaties van trainerschap bij Genk'

    woensdag 13 december 2017 om 10:15

    Sinds het vertrek van Albert Stuivenberg circuleren er een pak namen bij Genk. Besnik Hasi, Philippe Clement, Yannick Ferrera,.. Allemaal passeerden ze al de revue. Tussen alle namen wordt er wel één opvallende ex-speler genoemd, namelijk Wesley Sonck. De voormalig topschutter reageert bij Sporza op de geruchten.

    Het is op zijn minst gezegd bizar dat de naam van Sonck opduikt in de wandelgangen van de Luminus Arena. De ex-Rode Duivel heeft immers nog geen ervaring als hoofdtrainer, laat staan dat hij een Pro-Licence diploma heeft. De analist is momenteel actief als spitsentrainer bij de jeugd van de Limburgers.

    Sonck reageerde officieel op de speculaties van buitenaf. "Neen, ik heb morgen geen gesprek bij Genk", reageert Sonck met een glimlach op Sporza. "Normaal gezien geef ik op donderdag training aan de jeugd, maar nu niet. Die jongens zitten in hun examenperiode, hé. Deze week moet ik dus niet naar Genk."

    Poll

    Kan Sonck een goede hoofdcoach worden?

    (1108 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +27493
    woensdag 13 december 2017 om 10:18
    Zou te belachelijk voor woorden zijn.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11524
    woensdag 13 december 2017 om 10:31
    Vanzeleven niet!
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1456
    woensdag 13 december 2017 om 10:42
    Sonck hoofdcoach ? Waarom Pfaff of prins Laurent niet vragen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 12:18
    Laurent mag niet buiten, wordt nogal moeilijk dan :p
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1456
    woensdag 13 december 2017 om 11:03
    Drekovic, mijn excuses ! Maar dat zou nu toch wel straf zijn niet ? Sonck hoofdcoach, Danny Boffin T2 en Herman Brusselmans T3.
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +424
    woensdag 13 december 2017 om 11:11
    Emilio Ferrera heeft toch ervaring met degradatievoetbal?
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1999
    woensdag 13 december 2017 om 11:36
    Wat een titel!
    Het is veel te stil rond die nieuwe trainer..dwz dat ze wachten tot na vanavond, als de match tegen WB gedaan is. Het is overduidelijk dat ze eerst met Clement gaan praten!
    Vind ik leuk
    JODES +538
    woensdag 13 december 2017 om 11:42
    Zou idd belachelijk zijn... Langs de ander kant, dan kan hij al zijn "voetbalwijsheid" die hij als analist ten toon spreidt eens in de praktijk omzetten en het zou ons in ieder geval verlossen van zijn co-comentaar met het piepstemmetje tijdens matchen... Ik kan dat niet aanhoren!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws