Is de Gouden Schoen al bekend? Hij heeft geen enkele concurrentie

    Is de Gouden Schoen al bekend? "Hij heeft geen enkele concurrentie"

    woensdag 13 december 2017 om 09:06

    Begin 2018 staat het Gala van de Gouden Schoen weer op het programma. De Belgische voetbalwereld beslist dan wie de beste speler van 2017 was op onze velden. Eén man wordt naar voren geschoven als de favoriet: Ruud Vormer.

    Volgens Peter Vandenbempt bestaat er geen twijfel over dat Vormer de Gouden Schoen gaat winnen. "Tegen Eupen was hij alweer nadrukkelijk solliciterend naar de Gouden Schoen, in de tweede stemronde zonder concurrentie", klinkt het in Sport/Voetbalmagazine.

    Er lijkt ook amper concurrentie te zijn voor de Nederlander. Leander Dendoncker zal veel stemmen rapen in de eerste stemronde, maar zoekt naar de goede vorm in de tweede speelronde. Ook Henry Onyekuru is één van de kanshebbers, al is het nog maar de vraag of hij veel stemmen zal krijgen voor de eerste speelronde. Begin februari 2018 weten we wie de opvolger van José Izquierdo wordt.

    Poll

    Verdient Vormer de Gouden Schoen?

    (1056 stemmen)

    Plaats een reactie

    freeman +10179
    woensdag 13 december 2017 om 09:12
    Dit jaar dan ook slechts één kanshebber ! Of .... ziet er iemand toch nog een andere ?
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1373
    woensdag 13 december 2017 om 09:59
    Bruges marchin' on... rustig aan, op alle vlakken wederom de beste van't land... Hell Yeah!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13474
    woensdag 13 december 2017 om 09:15
    Je moet eerlijk zijn: ik zie geen andere optie. Niemand komt nog maar in de buurt. Mogelijk eindigt ploegmaat Vanaken zelfs op een tweede plaats.
    Vind ik leuk
    SD +7952
    woensdag 13 december 2017 om 10:01
    Vormer is niet eens goed genoeg voor een zwak Nerderlands elftal. Doe, zoals bij de vrouwen, de deur open voor onze talenten in buitenlandse loondienst a.u.b. Anders riskeren wij weer om ons voor eeuwig en altijd belachelijk te maken.
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    woensdag 13 december 2017 om 12:48
    Er staat geen kwaliteitspercentage op de gouden schoen , de beste verdiend hem, de anderen zijn dan miss. Net niet goed genoeg geweest dat jaar.zeker niet aan talenten die in buitenland spelen zo zou je het nog erger maker. En gaan ze nog vroeger weg.
    Vind ik leuk
    blondel +2152
    woensdag 13 december 2017 om 16:49
    Mischien moeten we Theo de gouden schoen geven.Want vorig seizoen 2é en om welke reden.Vind er geen.Nou dan is Vormer een betere voetballer,en gebruikt ten volle zijn talenten.Als die andere zogezegde talenten beter zouden spelen, zou er mischien van Vormer geen sprake zijn om de gouden schoen.Maar je moet wel je talent laten zien Wat we niet kunnen zeggen of ken jij er mischien?
    Vind ik leuk
    WVr +61
    woensdag 13 december 2017 om 10:50
    Geeft duidelijk het niveau van de belgische competitie weer....
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    woensdag 13 december 2017 om 11:05
    Ik zie spijtig genoeg ook geen andere kandidaat. Eerlijk gezegd, neutraal bekeken, verdient hij hem het meest.
    Vind ik leuk
    larédo +1453
    woensdag 13 december 2017 om 12:47
    Natuurlijk en het lijkt mij elk weekend duidelijker. Kzei het weken terug al, er is geen 1 speler belangrijker/bepalender voor zijn ploeg.
    Vind ik leuk
    Lynn +0
    woensdag 13 december 2017 om 22:33
    Ruud vormer,gewoon hoe hij voetbalt,lijkt op de goede oude tijd,met respect,moed en heel veel liefde voor de sport zelf
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Is de Gouden Schoen al bekend? "Hij heeft geen enkele concurrentie"