Club en Anderlecht mogen hopen, JPL-revelatie sluit wintertransfer niet uit

    Club en Anderlecht mogen hopen, JPL-revelatie sluit wintertransfer niet uit

    Gepubliceerd: dinsdag 12 december 2017 om 19:23di 12-12-2017 om 19:23

    De kans wordt steeds groter dat we Ryota Morioka in 2018 niet meer in het shirt van Waasland-Beveren zien. De Japanner ziet een vertrek bij de club wel zitten. Goed nieuws voor Club Brugge en RSC Anderlecht.

    Zowel Club Brugge als Anderlecht tonen interesse in de Japanner. Een transfer leek niet tot de opties te behoren, maar Morioka spreekt andere taal. Club en Anderlecht mogen stilaan toch hopen op zijn komst.

    "Mijn focus gaat van wedstrijd naar wedstrijd, maar als er zich in januari een ploeg meldt ... Het WK zal daar niks aan veranderen. Ik weet dat ik bij een betere ploeg kans loop om niet alles te spelen, maar dan moet je mentaal gewoon sterk genoeg zijn. Als ik naar een big team kan, zal ik niet neen zeggen", vertelt hij in Sport/Voetbalmagazine.

    "Ik ben ook niet meer zó jong (26 jaar). Als ik dit laat liggen, krijg ik de kans misschien nooit meer. Bovendien denk ik dat je bij een betere ploeg meer vooruitgang kan boeken dan door bij deze ploeg te blijven", klinkt het.

    Poll

    Is Morioka goed genoeg voor een topclub?

    (392 stemmen)

    Plaats een reactie

    freeman +11952
    dinsdag 12 december 2017 om 19:27
    Kan op termijn een waardevolle speler worden bij Club .
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    dinsdag 12 december 2017 om 19:31
    Geduld is een schone deugd.. Altijd dat snel willen cashen na 10 goeie matchen getuigd van weinig karakter.

    Een echte topper maakt zijn seizoen af en casht daarna.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 19:33
    Dan hopelijk naar een Engelse ploeg en genoeg cash
    Vind ik leuk
    larédo +1464
    dinsdag 12 december 2017 om 19:39
    Voor waasland wel, niet voor de Belgische competitie. Nog zoiets waarmee we ons eigen in de voet schieten. We verkopen liever aan het buitenland dan aan onze eigen clubs, of ge moet er al bij manier van spreken u broek aan scheuren. Die mentaliteit door een ander helemaal niks te gunnen moet er echt uitgaan..
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15993
    dinsdag 12 december 2017 om 22:16
    Ok, die gaat dus sowieso vertrekken!
    Vind ik leuk
    BST83 +846
    woensdag 13 december 2017 om 11:50
    Ik zou nie weten waar club hem zou kunnen zetten moesten ze hem halen... Laat die maar naar het buitenland gaan dan.
    Vind ik leuk
    larédo +1464
    woensdag 13 december 2017 om 12:49
    Pas op ze. Speelt er volgens mij op termijn vanaken uit..
    Vind ik leuk
    blondel +2754
    woensdag 13 december 2017 om 16:09
    Vanaken uitspelen!!!!!!!Mischien als Vanaken 35 is.
    Vind ik leuk
    larédo +1464
    woensdag 13 december 2017 om 19:29
    Tjah das dan uw mening, ik kan mijn blauw zwarte bril afzetten. Sommige hebben het daar moeilijker mee. Pz
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws