Club en Anderlecht mogen hopen, JPL-revelatie sluit wintertransfer niet uit

Club en Anderlecht mogen hopen, JPL-revelatie sluit wintertransfer niet uit

dinsdag 12 december 2017 om 19:23

De kans wordt steeds groter dat we Ryota Morioka in 2018 niet meer in het shirt van Waasland-Beveren zien. De Japanner ziet een vertrek bij de club wel zitten. Goed nieuws voor Club Brugge en RSC Anderlecht.

Zowel Club Brugge als Anderlecht tonen interesse in de Japanner. Een transfer leek niet tot de opties te behoren, maar Morioka spreekt andere taal. Club en Anderlecht mogen stilaan toch hopen op zijn komst.

"Mijn focus gaat van wedstrijd naar wedstrijd, maar als er zich in januari een ploeg meldt ... Het WK zal daar niks aan veranderen. Ik weet dat ik bij een betere ploeg kans loop om niet alles te spelen, maar dan moet je mentaal gewoon sterk genoeg zijn. Als ik naar een big team kan, zal ik niet neen zeggen", vertelt hij in Sport/Voetbalmagazine.

"Ik ben ook niet meer zó jong (26 jaar). Als ik dit laat liggen, krijg ik de kans misschien nooit meer. Bovendien denk ik dat je bij een betere ploeg meer vooruitgang kan boeken dan door bij deze ploeg te blijven", klinkt het.

Poll

Is Morioka goed genoeg voor een topclub?

(392 stemmen)

Plaats een reactie

freeman +5039
dinsdag 12 december 2017 om 19:27
Kan op termijn een waardevolle speler worden bij Club .
Vind ik leuk
dinsdag 12 december 2017 om 19:33
Overal..
De vraag is: wie heeft hem nodig? Brugge, anderlecht, gent niet echt vindk..Genk daarentegen...hij volgt zijn coach misschien naar Genk ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 december 2017 om 19:31
Geduld is een schone deugd.. Altijd dat snel willen cashen na 10 goeie matchen getuigd van weinig karakter.

Een echte topper maakt zijn seizoen af en casht daarna.
Vind ik leuk
dinsdag 12 december 2017 om 19:33
Dan hopelijk naar een Engelse ploeg en genoeg cash
Vind ik leuk
larédo +949
dinsdag 12 december 2017 om 19:39
Voor waasland wel, niet voor de Belgische competitie. Nog zoiets waarmee we ons eigen in de voet schieten. We verkopen liever aan het buitenland dan aan onze eigen clubs, of ge moet er al bij manier van spreken u broek aan scheuren. Die mentaliteit door een ander helemaal niks te gunnen moet er echt uitgaan..
Vind ik leuk
dinsdag 12 december 2017 om 22:33
Van een Belgische club 3 miljoen of van een buitenlandse 6 a 7 miljoen wat kies jij?
Vind ik leuk
larédo +949
dinsdag 12 december 2017 om 22:47
Waarom niet 3mil aan een Belgische club en een ferm percent doorverkoop gelijkwaardig aan die 6mil. Op korte termijn heb je inderdaad meteen meer geld, maar als we de goei spelers in ons land kunnen houden gaan er automatisch meer goede spelers naar hier willen komen en dan zegeviert iedereen, ons voetbal. Pas dan zullen we positief evolueren ipv te stagneren maw voorbij gestreefd worden door uzbekistan ed.
Vind ik leuk
GBAU +1103
woensdag 13 december 2017 om 08:37
Omdat die speler ook liever naar een grotere competitie gaat.
Hij krijgt daar zelf namelijk een loon dat 3 tot 10 keer hoger ligt.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6143
dinsdag 12 december 2017 om 22:16
Ok, die gaat dus sowieso vertrekken!
Vind ik leuk
BST83 +211
woensdag 13 december 2017 om 11:50
Ik zou nie weten waar club hem zou kunnen zetten moesten ze hem halen... Laat die maar naar het buitenland gaan dan.
Vind ik leuk
larédo +949
woensdag 13 december 2017 om 12:49
Pas op ze. Speelt er volgens mij op termijn vanaken uit..
Vind ik leuk
blondel +372
woensdag 13 december 2017 om 16:09
Vanaken uitspelen!!!!!!!Mischien als Vanaken 35 is.
Vind ik leuk
larédo +949
woensdag 13 december 2017 om 19:29
Tjah das dan uw mening, ik kan mijn blauw zwarte bril afzetten. Sommige hebben het daar moeilijker mee. Pz
Vind ik leuk