Vanhaezebrouck: 'Club is een échte volksclub, ik hou daarvan'

    Vanhaezebrouck: 'Club is een échte volksclub, ik hou daarvan'

    Gepubliceerd: dinsdag 12 december 2017 om 09:02di 12-12-2017 om 09:02

    Bij de aanstelling van Hein Vanhaezebrouck als coach was er heel wat te doen om zijn pennenzak. Hier en daar werd gezegd dat hij naar school ging met een blauw-zwarte pennenzak en fan was van Club Brugge. Dat ontkende Vanhaezebrouck. Maar een oud krantenartikel lijkt het tegendeel te beweren.

    Op social media circuleert momenteel een krantenartikel van de Krant van West-Vlaanderen uit de jaren '90. Vanhaezebrouck, toen nog speler van Harelbeke, liet zich uit over de Gouden Schoen kandidaten én Club Brugge. Uit zijn reactie bleek duidelijk dat hij het publiek van Club Brugge verkoos boven dat van Anderlecht.

    "Voor mij mag Club in de loop van een seizoen 32 wedstrijden winnen. Deze vereniging telt inzake favoritisme duidelijk enkele lengten voorsprong op de concurrenten uit Brussel", klonk het. "Het is een échte volksclub. Daar hou ik van", vertelde hij toen.

    Lees ook: Vanhaezebrouck spreekt: "Ik had vroeger pennenzakken van Anderlecht"

    Plaats een reactie

    BST83 +846
    dinsdag 12 december 2017 om 09:08
    Ma lol... Kijkt nu :D
    Vind ik leuk
    freeman +11952
    dinsdag 12 december 2017 om 09:43
    Hein zal het vandaag nog mogen gaan uitleggen bij " den Herman " ?
    Vind ik leuk
    BST83 +846
    dinsdag 12 december 2017 om 09:55
    Stel u voor... "gieren"
    Vind ik leuk
    Shredder +3145
    dinsdag 12 december 2017 om 09:10
    Heilige Hein die leugens vertelt, nee toch?!!! Nu breekt mijn boerenklomp
    Vind ik leuk
    JanB +6167
    dinsdag 12 december 2017 om 09:12
    Les excuses sont faites pour s'en servir.
    Het is niet de eerste keer dat Geintje de waarheid probeert te verdraaien
    Vind ik leuk
    BST83 +846
    dinsdag 12 december 2017 om 09:19
    Mss is hij met de jaren kleuren blind geworden
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 09:24
    De media liegen. Ze doen er alles aan om hem in een slecht daglicht te stellen. Hij heeft dat nooit zo gezegd. En de scheidsrechters, niet enkel in België maar ook internationaal, doen er alles aan om hem en zijn club(s) te breken.
    Misschien kan hij zich laten naturaliseren tot Amerikaan, daar verkiezen ze zulke mensen tot president.
    Vind ik leuk
    Toca +40027
    dinsdag 12 december 2017 om 09:47
    Ben jij wel een echte Club fan makker? Uw collega's zullen het niet eens met u.. :-))
    Vind ik leuk
    Shredder +3145
    dinsdag 12 december 2017 om 09:49
    Jij ziet de ironie niet in zijn bericht? Amai...
    Vind ik leuk
    Toca +40027
    dinsdag 12 december 2017 om 10:02
    Jij bent de slimste hier, dat weten we allemaal. Maar met uw collega brugge fan kom ik toevallig goed overeen.
    Vind ik leuk
    Shredder +3145
    dinsdag 12 december 2017 om 10:05
    Ik wacht op mijn uitnodiging van Erik Van Looy!
    Vind ik leuk
    Toca +40027
    dinsdag 12 december 2017 om 10:06
    dat vind k dan weer wel een goeike.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 10:07]
    Vind ik leuk
    freeman +11952
    dinsdag 12 december 2017 om 09:41
    Misschien nu eindelijk eens een echt paarse pennenzak vragen voor onder de kerstboom ?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12374
    dinsdag 12 december 2017 om 09:43
    De boeren hebben een Hein-trauma opgelopen sinds zijn titel bij Gent, dat is zeer duidelijk
    Vind ik leuk
    Toca +40027
    dinsdag 12 december 2017 om 09:46
    Heb ik al meerdere malen gezegd hé Fred..
    En blijkbaar was hij vroeger één van hen.. haha
    Mss daarom dat hij een Calimero kan zijn. :-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 09:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 09:55
    Toca... Kan zijn ? Hij is er gewoon eentje. ;)
    Vind ik leuk
    Toca +40027
    dinsdag 12 december 2017 om 10:01
    Ik zit er ook niks mee in dat hij blauw zwarte is hoor. Alleen hebben weinige het hier door, jij wel maar jij bent dan een van de nuchtere brugge fans hier. Het feit dat we hier al 3 maanden bezig zijn over een pennenzak zegt iets over deze site en ook over ons. :-)
    Vind ik leuk
    BST83 +846
    dinsdag 12 december 2017 om 09:58
    Nee Freddy, helemaal niet, iedere wat oudere Club supporter weet dat Hein al van vroeger Club supporter was. Het ergste is dat hij er nu zelfs niet meer durft voor uitkomen? En wrm eigenlijk? Uit vrees geen werk meer te vinden als trainer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:12
    Lozer....
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:14
    Lozer
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12374
    dinsdag 12 december 2017 om 10:23
    Ik heb niks geloosd, enkel in het toilet. Maar is dat lozen??
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:31
    da vind ik dan alweer een goeike :)
    Vind ik leuk
    Boktor +696
    dinsdag 12 december 2017 om 10:39
    Ja van het palmares van Gent kijken ze in Brugge vol bewondering op !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    dinsdag 12 december 2017 om 10:47
    Daarom dat je u er elke keer komt tussen konkelfoesen als het over de Gentse titel gaat..
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    dinsdag 12 december 2017 om 12:05
    Naar die van Anderlecht anders wel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 12:06]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12374
    dinsdag 12 december 2017 om 12:12
    De laatste 10 jaar dan toch...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15995
    dinsdag 12 december 2017 om 10:10
    Wel grappig dat het dik 25 jaar later nog steeds hetzelfde is..
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    dinsdag 12 december 2017 om 10:49
    Alleen dommeriken veranderen nooit eens van gedacht over iets.
    Vind ik leuk
    BST83 +846
    dinsdag 12 december 2017 om 11:13
    Veranderen zoals Hein tussen Club en Anderlecht is gelijk veranderen van geaardheid.
    Vind ik leuk
    Toca +40027
    dinsdag 12 december 2017 om 12:17
    Een trainer is een passant hé, geen supporter, dus hij kan zijn en blijven wie hij is.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    dinsdag 12 december 2017 om 14:57
    Ja, dat kan. Maar uiteindelijk blijft het een feit dat HVH nu de coach is van Anderlecht.

    Dat van die pennenzak was nu ook wel vrij duidelijk dat het om zieltjes te winnen was. Ongeacht of het nu waar is of niet.
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1020
    dinsdag 12 december 2017 om 11:29
    Eindelijk weet de wereld waarom we terug zwaaien naar Hein :-) Hij is 1 van ons *lol*
    Vind ik leuk
    B&W +2
    dinsdag 12 december 2017 om 11:39
    Tis nen dikken leugenaar en ne calimero. En heeft er niet eens een leerkracht van den dikken beweerd dat hij een pennezak van club had!!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 11:39]
    Vind ik leuk
    Kingambo +1929
    dinsdag 12 december 2017 om 11:58
    Meh alle Chineze mor ni meh' den deze , allée jong dees is wel straffe zenne, den dikke die vroeger FCB boven RSCA verkoos, ...da's nah toch giê waerk
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    dinsdag 12 december 2017 om 12:03
    Hij was toen nog jong en onwetend. Ondertussen zal hij wel een gezonde afkeer hebben.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    dinsdag 12 december 2017 om 12:16
    De Krant van West Vlaanderen ... LOL
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    dinsdag 12 december 2017 om 19:01
    Voor de slimme personenhier.

    Iedereen die vandaag bvb 2300 euro per maand verdient op zijn huidig werk en daar tevreden is.
    Wel, iedere normale mens die door een andere werkgever bvb 4000 euro per maand aangeboden krijgt , zal overstappen naar die nieuwe werkgever. En die werkgever dan opeens beter vinden.

    JE zou een kieken moeten zijn als je het niet doet.

    Maar ja, voor de brugse boeren is dat moeilijk om te begrijpen.
    Want zijn ze boer en zitten ze op het land ofwel zijn de doppers.
    Want bij de brugse fan zitten er heelwat die gewoon al jaren stempelen en leven van een uitkering.

    ALs bvb Racing Genk LEKO het dubbele zou aanbieden van hetgeen hij nu verdient bij brugge, wel wees gerust dan zet leko zijn handtekening bij Genk is hij ook weg.
    Vind ik leuk
    blondel +2757
    woensdag 13 december 2017 om 16:20
    Ja ik hoor het,U danst voor het geld.Man toch,als ik genoeg heb met 2300 en gelukkig ben ,heb ik geen 4000 nodig.Ik weet iedereen is zo niet,maar geld is niet het allerbelangrijkste voor mij.Mij goed voelen op mn werk waar ik 2300 verdien is belangrijker dan ongelukkiger waar ik 4000 verdien.En daarbij ,iemand die 2300 verdient gaat niet zomaar 4000 krijgen op een ander werk.Dan zit je al in hogere rangorde.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    woensdag 13 december 2017 om 17:25
    Je kan vooraf niet weten of je uw goed of slecht gaat voelen op dat nieuw werk. Weet alleen dat die 4000 euro op uw rekening iedere maand toch mooi meegenomen is ipv die 2300 euro.

    En ja, geld maakt niet gelukkig maar het is toch mooi meegenomen als je het hebt.
    En natuurlijk is een goede gezondheid veel belangrijker !!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 02:43
    Wat een gelul over een pennezak....met blijkbaar een andere kleurcombinatie dan oorspronkelijk vermeld....een drama !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws