Club uitgelachen na befaamde viering: Heb je ooit zoiets gezien?

    Club uitgelachen na befaamde viering: "Heb je ooit zoiets gezien?"

    dinsdag 12 december 2017 om 08:37

    In Nederland zijn ze Jordy Clasie zeker nog niet uit het oog verloren. Het viel onze noorderburen op dat de aan Club Brugge verhuurde middenvelder nog eens negentig minuten speelde. De analisten van Voetbal Inside moeten wel nog wennen aan tradities bij Blauw-Zwart.

    Clasie kreeg tegen Lokeren (3-1) zijn eerste basisplaats van Ivan Leko, omdat concurrent Marvelous Nakamba werd gespaard voor de topper tegen Anderlecht. Clasie speelde een sterke match, die hij bekroonde met een fraaie assist bij de 3-0 van Abdoulay Diaby. De zeventienvoudig international van Oranje mocht veel complimenten in ontvangst nemen voor zijn optreden. Zowel Leko als de fans waren erg positief.

    De 26-jarige Nederlander veroverde de harten in het Jan Breydelstadion en werd uitgekozen om het ''We are Bruges. Super Bruges'' te leiden voor de spionkop. In zijn thuisland werd maar raar opgekeken van dat moment. "Heb je ooit zoiets gezien", vroeg René van der Gijp zich af, waarna er aan tafel hard werd gelachen om het fragment. Johan Derksen vindt de traditie bij Club ook maar niks. "Ik zou dit als speler weigeren. En ik zou dat rare kapsel van die Clasie ook weigeren", besloot de ongenuanceerde Derksen.

    Plaats een reactie

    freeman +7803
    dinsdag 12 december 2017 om 08:54
    Wat een humoristen die Hollanders .... ha ha ha ha ha ha ha ha ......
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 09:09
    En ik zou weigeren om naar die Derksen te luisteren of te kijken.
    Vind ik leuk
    BST83 +504
    dinsdag 12 december 2017 om 09:09
    Qua verdeling van IQ stonden die Nederlanders toch ook achteraan...
    Vind ik leuk
    Julien +993
    dinsdag 12 december 2017 om 09:24
    En of ze gelijk hebben .....
    Vind ik leuk
    BST83 +504
    dinsdag 12 december 2017 om 09:27
    Wij hebben tenminste sfeer voor, tijdens en na de match
    Vind ik leuk
    Kingambo +743
    dinsdag 12 december 2017 om 09:29
    Ja voor één keer geef ik ze wel gelijk...
    Vind ik leuk
    ketje55 +2099
    dinsdag 12 december 2017 om 10:00
    Ze doen er helemaal niets kwaad mee en ze doen het graag. Laten doen, dat is misschien de opwarming om na de match in de straten een agent neer te kloppen die het verkeer staat te regelen, maar dat is niet zeker, gewoon een vermoeden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11593
    dinsdag 12 december 2017 om 10:06
    Vieren met de fans is juist het mooiste wat er is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:11
    Hilarisch.....
    We are bruges super bruges....
    Whoehahahaha bende pubers
    Super hoe van der gijp die boeren aan het uitlachen was....die kwam niet meer bij.....
    Whoehaaaahaa super bruges...
    Hahahaha

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Boriske +163
    dinsdag 12 december 2017 om 16:41
    Tja, als je zelf afgaat als een gieter tegen Charleroi moet je jouw frustratie op iets anders uitwerken hé....zoiets noemen ze calimerootje.
    Klein lampje in een veel te grote lantaarn....
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10568
    dinsdag 12 december 2017 om 10:41
    Allemaal goed en wel, maar om Simons nu in een berenpak en Brugs tenue op de bank te laten zitten, is toch ook niet aangenaam.
    Vind ik leuk
    BST83 +504
    dinsdag 12 december 2017 om 12:16
    GOEDJE!!!! :))
    Vind ik leuk
    Boerken +5959
    dinsdag 12 december 2017 om 12:34
    Tja in zo n weer !
    Vind ik leuk
    JVR +109
    dinsdag 12 december 2017 om 12:41
    Boeren eten boerenkool, zitten op de boerenschool, vieren als een stelletje boerenpummels, ja dat hoort er allemaal bij op de boerderij!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 12:50
    En ezels lopen tegen dubbele gele kaarten en kleedkamerdeuren.
    Vind ik leuk
    Boriske +163
    dinsdag 12 december 2017 om 16:46
    Tja, weinig te vieren tegen Charleroi hé! Zonder boeren zou jij ook niet veel te eten hebben maar dat snap jij wellicht niet met die hersentjes van jou .
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 13:28
    Clasie en Vormer te zwak voor Feyenoord. In Brugge keizer en koning !!
    Vind ik leuk
    Mike53 +42
    dinsdag 12 december 2017 om 14:51
    Clasie was sterkhouder in feyennoord heeft daarom ze transfer naar southhamton verdient daar blessures maar 12 basis plaatsen gekregen daarom dat club heb kon huren en vormer werd geblokeerd door hasi omdat ze vormer als een 6 zagen in de plaats van een box to box ‘’8’’ bij feyennoord en normaal reageer ik niet op zo een opmerkingen maar lees alsjeblieft eerst de feiten voordat je zoiets dom plaatst
    Vind ik leuk
    E.V +1920
    dinsdag 12 december 2017 om 16:10
    Mike ben jij 53j of van het jaar 1953? In elk geval toch van een jaar waar de hoofdletters, punten en komma's nog niet uitgevonden waren....FeyeNNoord ligt dat in het Noorden van Feyen?...En SoutHHampton dan in het zuiden van Hampton?....of waren moeten we die plaatsen ergens op de wereldkaart gaan zoeken?...Man van zulke tekst te lezen wordt zelfs ons bomma moe...en dat mens is al 10 jaar dood...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club uitgelachen na befaamde viering: "Heb je ooit zoiets gezien?"