'Chapeau bende amateurs bij de Reviewcommissie, echt ongeloofelijk!

    'Chapeau bende amateurs bij de Reviewcommissie, echt ongeloofelijk!

    maandag 11 december 2017 om 18:19

    Waasland-Beveren dreigt een tijdje zonder Victorien Angban te zitten. De middenvelder wordt vervolgd door het Bondsparket na zijn drieste tackle op het been van Standard-speler Uche Agbo.

    De wedstrijd van Agbo kon afgelopen vrijdag al na vijftien minuten voorbij zijn na een stevige ingreep van Angban. De middenvelder belandde met een gestrekt been op het scheenbeen van Agbo, die achteraf kermde van de pijn. De Ivoriaan kreeg er een gele kaart voor, maar dat was niet goed genoeg voor de Reviewcommissie.

    De Reviewcommissie besloot om Angban te laten vervolgen door het Bondsparket. Waasland-Beveren dreigt dus enkele weken zonder zijn sterkhouder te zitten. De supporters van Waasland-Beveren waren razend. Volgens hen was het vooral Agbo zelf die er te driest inging.

    Poll

    Verdiende Angban een rode kaart?

    (348 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +13366
    maandag 11 december 2017 om 18:26
    Volgens mij heeft Agbo een bleaching ondergaan en waren de Standard truitjes op. Althans, dat maak ik op uit de foto.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13474
    maandag 11 december 2017 om 18:31
    Het is gewoon gevaarlijk en terecht rood. Met daar nog 1 speeldag bij zou die niet mogen klagen..
    Vind ik leuk
    User251 +1508
    maandag 11 december 2017 om 18:46
    Denk wel dat ze het daar over eens zijn, de frustratie is er gewoon omdat gelijkaardige gevallen eerder op het seizoen niet bestraft zijn.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13474
    maandag 11 december 2017 om 19:01
    Dat is een ander verhaal natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 18:56
    Hij had niet de intentie, gleed wat ongelukkig over de bal verdiend geen zware straf
    Vind ik leuk
    SD +7950
    maandag 11 december 2017 om 19:07
    En moest ook vreselijk naar de toilet ?
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 19:03
    De wekelijkse ellebogen van Spajic blijven steeds onbestraft
    Vind ik leuk
    E.V +2451
    maandag 11 december 2017 om 19:43
    En wat heeft Spajic nu in dit verhaal te zien?....Of is het gewoon omdat Spajic bij RSCA speelt en je een beetje gefrustreerd bent?
    Vind ik leuk
    Toca +30423
    maandag 11 december 2017 om 19:56
    Vroeg ik mij ook af ??
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3884
    maandag 11 december 2017 om 21:49
    Rsca complex??
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 21:58
    Goe bezig pimpelmees!!
    Wa komt dat hier nu bij doen mongool!
    Veeg voor u eigen deur en kijk dan naar de fase van wesley tegen STVV of was die wel bestraft misschien?
    Vind ik leuk
    koalaM +192
    maandag 11 december 2017 om 22:31
    Twee maten, twee gewichten. En dan is het raar dat de mensen denken dat de topploegen bevoordeeld worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chapeau bende amateurs bij de Reviewcommissie, echt ongeloofelijk!