Vanhaezebrouck heeft nu al enorme kopzorgen: ''Gaan minstens drie man missen''

    Vanhaezebrouck heeft nu al enorme kopzorgen: ''Gaan minstens drie man missen''

    maandag 11 december 2017 om 11:55

    Anderlecht kreeg zondag een nieuwe tik te verwerken door met 1-3 onderuit te gaan tegen Charleroi. De nederlaag is niet de enige zorg die coach Hein Vanhaezebrouck heeft in de aanloop naar de cruciale topper tegen Club Brugge.

    Anderlecht kwam zondag allesbehalve ongeschonden uit de strijd. Olivier Deschacht en Lukasz Teodorckzyk moesten met rood van het veld, waardoor door hun namen sowieso een streep kan voor zondag. Vanhaezebrouck vreest echter dat het niet bij dit duo afwezigen zal blijven.

    Vanhaezebrouck is namelijk ongerust over Adrien Trebel, die nog voor het half uur geblesseerd naar de kant moest. Volgens Vanhaezebrouck had zijn vaste kracht al na vier minuten al last van de knie. ''We gaan daar weer minstens drie man missen, want ik vrees voor Trebel. Dan hebben wij niet veel overschot meer en wordt het een erg moeilijke match'', uitte Vanhaezebrouck al na afloop zijn zorgen tegenover Het Laatste Nieuws.

    Naast Trebel staat er ook een groot vraagteken achter de naam van Kara Mbodji. De Senegalese sterkhouder moest de match tegen Charleroi aan zich voorbij laten gaan vanwege hinder aan de adductoren. Het is de vraag of hij wel op tijd fit geraakt voor de zware verplaatsing naar Club. Vanhaezebrouck zou Mbodji uiteraard goed kunnen gebruiken in de poging om de titelrace spannend te houden. Het verschil bedraagt nu al tien punten en RSCA beseft dat een nieuwe verliesbeurt funest kan zijn.

    Lees ook: Strijd tussen Club Brugge en Anderlecht bereikt hoogtepunt: "Zij moéten winnen"

    Poll

    Gaat Anderlecht een resultaat halen in Brugge?

    (343 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 11 december 2017 om 12:13
    En we zullen winnen ook ;wat alle doemdenkers ook beweren
    Vind ik leuk
    Boerken +6081
    maandag 11 december 2017 om 12:18
    Als he kunt winnen tegen te houthakkers van Celtic zal dat tegen de boeren v brugge ook wel lukken zeker!
    Vind ik leuk
    ricky 2 +1011
    maandag 11 december 2017 om 12:18
    Is nu al uitvluchten aan het zoeken?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12023
    maandag 11 december 2017 om 12:28
    De afwezigheid van Teo zou ik juist een meevaller noemen.
    Vind ik leuk
    azerty +1351
    maandag 11 december 2017 om 12:40
    Zonder Trebel valt het nogmaals op hoe zwak Kums wel is.
    Vind ik leuk
    bolclbr +610
    maandag 11 december 2017 om 12:53
    Ik zou me niet teveel zorgen maken. Spelers die weinig aan de bak komen stijgen soms boven zichzelf uit om zich te bewijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 13:30
    de grootste kopzorg van Anderlecht is en wordt in de toekomst nog meer vanhazebrouck. sinds hij in Anderlecht is speelde hij in de toekomst 4 matchen tegen de ploegen die play-off 1 ambiëren. tegen club thuis 0-0, tegen Genk 0- 1 verlies en tegen Charleroi 1-3 verlies. voor de beker tegen standard 0-1 verlies. dus dat mensen maar stoppen om hem als de tovenaar te aanzien. gewoon iemand als Leekens die het mooi kan uitleggen en die de schuld altijd op de anderen schuift. beste bewijs is nu bij Gent.! sinds hij weg is haalt Gent 22 op 27.
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 13:50
    En denk jij echt dat Genk play off 1 gaat halen?
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 december 2017 om 13:50]
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 18:18
    het gaat hier niet over Genk maar over Hein die het allemaal eens snel ging oplossen maar het gewoon minder doet dan weiler. probeert eigenlijk hetzelfde te doen als Stuivenberg bij ons, goed voetbal brengen maar het resultaat is net als bij Genk vaak negatief.
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 18:37
    Doet het nog zeer zijn periode bij ulle? Veel beloven en weinig geven doet den Hein ni echt in vrede leven!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck heeft nu al enorme kopzorgen: ''Gaan minstens drie man missen''