RSCA’er zwaar onder vuur: 'De enige die de fans niet kwam groeten'

    RSCA’er zwaar onder vuur: 'De enige die de fans niet kwam groeten'

    maandag 11 december 2017 om 08:00

    Anderlecht heeft zondagavond een pijnlijke nederlaag geleden. Paars-wit verloor in eigen huis met 1-3 van Sporting Charleroi, die nu comfortabel tweede staan voor de Brusselaars. Het spelniveau van de landskampioen was ondermaats, de supporters verlieten massaal voortijdig het stadion.

    Eén speler heeft de boter gegeten, én dat niet voor het eerst dit seizoen: Sofiane Hanni. De Algerijnse spelverdeler stelde andermaal teleur, hij blonk dan ook uit in slechte passes en weinig passie. De creativiteit die Hanni moet brengen, is ver te zoeken. Na de wedstrijd liet hij zich alweer van zijn kleinste kant zien, hij weigerde de fans te groeten en stormde meteen na afloop de catacomben in.

    Op Twitter was één van de supporterspagina’s dan ook absoluut niet te spreken over deze actie van Hanni. Zij vinden het niet kunnen dat hun kapitein zomaar naar binnen gaat zonder de supporters te groeten. "Hoort een kapitein dan niet het voortouw te nemen?", klonk het streng bij de fans van paars-wit.

    Poll

    Is de kritiek op Hanni terecht?

    (815 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 11 december 2017 om 08:12
    Weeral grote fout in artikel. Charleroi stond al tweede!!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14264
    maandag 11 december 2017 om 08:23
    Ze hebben danig goed gespeeld dat ze over zichzelf zijn gesprongen.
    Vind ik leuk
    blondel +2464
    maandag 11 december 2017 om 15:01
    Zeg mij ens WAAR de fout staat?Ik vind ze niet
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14264
    maandag 11 december 2017 om 08:28
    Hanni had een sneeuwman gemaakt voor de fans, maar die was na de match al gesmolten.
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    maandag 11 december 2017 om 08:40
    Wat zou Hein hiervan vinden of was hij te veel bezig met de wedstrijdleiding
    Vind ik leuk
    freeman +11029
    maandag 11 december 2017 om 09:49
    Was nog bezig met sneeuwballen aan het gooien naar den Herman !
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5291
    maandag 11 december 2017 om 09:05
    Sofietje Hanni-maar-ik-kannie is de kapiteinsband niet waardig! Geef de band dan maar aan Trebel of zo.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    maandag 11 december 2017 om 09:25
    Die zou hem wel verdienen, heeft tenminste elke keer opnieuw de nodige inzet (is mss wel de enige die hem momenteel verdient)
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 10:05
    Trebel idd, dat is pas een speler met inzet en mentaliteit. Zo zie ik er niet veel rondlopen en al zeker niet in brussel. WAT gaan jullie in de spits doen in godsnaam? Teo in januari nog steeds op 't veld?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14530
    maandag 11 december 2017 om 10:16
    Zo een slappe vod als kapitein aanduiden, wie haalt dat in zijn hoofd? Nog eerder Spajic of Kums dan.
    Vind ik leuk
    Reagens +2064
    maandag 11 december 2017 om 11:14
    Echt toejuichen kan je het niet doen, maar verstaan des te meer.
    Hanni krijgt iedere keer de zwarte piet terwijl hij verre van de enige is die ondermaats presteert. Op zijn minst kan je zeggen dat hij ook wat matchen (ver) boven de maat presteert. Je hebt soms van die spelers die van in het begin (en zonder echt aanwijsbare reden) niet gesmaakt worden door het publiek. Maar het publiek zou ook moeten snappen dat door eigen spelers uit te fluiten er alleen maar verliezers zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws