Hij is toch echt wel het dieptepunt, Anderlecht onwaardig!

    "Hij is toch echt wel het dieptepunt, Anderlecht onwaardig!"

    Gepubliceerd: zondag 10 december 2017 om 20:30zo 10-12-2017 om 20:30

    Anderlecht zag zijn opmars zondagavond gestuit door Charleroi, dat kwam winnen met 1-3. De fans van Anderlecht hopen om snel verandering in het team te zien... te beginnen bij de captain.

    Plaats een reactie

    usaboy +773
    zondag 10 december 2017 om 20:45
    Waar zijn die fans van Hanni nu. Afvoeren die luierik..We glijden steeds verder en verder weg. Rensenbrink zal nu zeker gedacht hebben dat hij bij een provinciaal ploegske de aftrap heeft mogen geven. Triest.
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    zondag 10 december 2017 om 20:48
    Rensenbrink was vandaag met voorsprong de beste speler die op het veld is geweest....lol
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    zondag 10 december 2017 om 20:47
    Zeggen we toch al zoooo lang van hanni.
    Waanzinnig zwak. De zwakste captain aller tijden. Niemand moet tegen mij nog komen zagen over die prutser. Voila dat lucht op om dat te schrijven.
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    zondag 10 december 2017 om 20:49
    Goe geschreven !!!
    Vind ik leuk
    usaboy +773
    zondag 10 december 2017 om 20:53
    Ik ben dit ook al het ganse seizoen aant zeggen. Eruit met da stukske algerijn.
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    zondag 10 december 2017 om 20:54
    Awel ook van u goe geschreven !!
    Vind ik leuk
    Patfey +5535
    zondag 10 december 2017 om 21:07
    Ik schreef het al na Celtic : en nu weer een aantal non-matchen.
    Vind ik leuk
    Dactylo01 +123
    zondag 10 december 2017 om 20:59
    en kumst was ook veel beter. temindest heeft een goal gemakt.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    maandag 11 december 2017 om 08:42
    De toetsenborden zijn nogal veranderd tov de Dactyloles van vroeger :)
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    maandag 11 december 2017 om 14:58
    Deze is super!!!
    Vind ik leuk
    juan +275
    zondag 10 december 2017 om 21:41
    Zou Kayembe geen goed alternatief zijn?
    Vind ik leuk
    Gimini +747
    maandag 11 december 2017 om 02:13
    Flinke afgaan voor hunne Ti Ta tovenaar HVH . Ok, je moet hem de tijd geven , Bij Kortrijk succesvol , naar Genk ,afgevoerd naar 6 maandev...Bij Gent getoverd, of dat bij Anderlecht ook zal lukken?? Heb vies mijn twijfels. Vrees dat hij het volgende seizoen bij Anderlecht niet zal kunnen uitmaken.
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    maandag 11 december 2017 om 10:02
    Ge kunt nog altijd Vanderhaeghe halen he , die doet wat Hein niet kon bij gent!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12386
    maandag 11 december 2017 om 13:31
    Waar zat je deze week boerken? Telefoon kapot?
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    maandag 11 december 2017 om 16:19
    Freddy , ik heb me nogthans niet verstopt hoor! Het komt u miss, uit om dat te zeggen,maar kheb jullie gefeliciteerd met de overwinning tegen de houthakkers van Celtic en mijn eigen club bekritiseerd met het belabberde doel in Eupen .
    Vind ik leuk
    usaboy +773
    maandag 11 december 2017 om 14:49
    Zet vanaf zondag Stanciu in de ploeg en laat hem enkele weken staan. Hanni op de bank of liever in de tribune,misschien krikt dit het zelfvertrouwen van Stanciu omhoog en beseft die ander dat voor Anderlecht spelen meer is dan met je armen staan zwaaien.
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    maandag 11 december 2017 om 15:01
    Groot gelijk !!...Al heeft den Oli ook al die jaren met zijn armen staan zwaaien toch......maar die wees misschien de weg naar het gok kantoor....lol
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws