Anderlecht ziet Club Brugge weglopen na absolute rampavond

Anderlecht ziet Club Brugge weglopen na absolute rampavond

zondag 10 december 2017 om 19:45

Anderlecht heeft in eigen huis een zure nederlaag geleden. Tegen Sporting Charleroi werd het een afgetekende 1-3. Na de rode kaart voor Olivier Deschacht kon Anderlecht met tien man geen vuist meer maken. In de tweede helft kregen ook Baby en Teodorcyk nog rood.

Charleroi begon de match in zijn gekende stijl: het kroop terug en gaf geen centimeter ruimte. Frustrerend voor Anderlecht, zeker toen aan de andere kant een penalty viel. Deschacht werd bestraft voor een duwtje op Rezaei, die zelf de penalty perfect omzette.

Anderlecht probeerde het tij te keren en Onyekuru was gevaarlijk met de kop, maar op het halfuur was Deschacht weer de schlemiel. Hij kreeg zijn tweede geel na een fout op Benavente. Daarop kreeg Rezaei nog twee heel mooie kansen, maar de Iraniër miste.

In de tweede helft was er geen beterschap, maar ging Anderlecht totaal kopje onder. Eerst was het Kums die ongelukkig zijn eigen keeper versloeg, daarna maakte Benavente er zelfs 0-3 van. De goal van Onyekuru was niet meer dan een pleister op een houten been. Charleroi blijft zo op zes punten, Anderlecht heeft tien punten achterstand.

Plaats een reactie

zondag 10 december 2017 om 19:56
Wat is het slecht hè ...
Het zat natuurlijk ook allemaaal tegen maar toch als we het spel moeten maken spelen we veel te traag....
De enige op niveau is trebel!
Vind ik leuk
freeman +5040
zondag 10 december 2017 om 19:57
Trebel op niveau ? Geef mij maar Bruno !
Vind ik leuk
freeman +5040
zondag 10 december 2017 om 19:56
Welkom Hein .... Zondag in Jan Breydel !
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 19:56
Whoehahahaaaaaaaaaaaaaa! SCHITTEREND
Vind ik leuk
Toca +13215
zondag 10 december 2017 om 19:59
Hanni buiten !!!
Vind ik leuk
BST83 +211
maandag 11 december 2017 om 10:59
Die kan zich nogal veel permiteren... Zou dat bij andere clubs wel waar zijn?
Vind ik leuk
Toca +13215
maandag 11 december 2017 om 11:16
Betwijfel het. Iedereen spreekt altijd over zijn assists maar als je ziet hoeveel slechte matchen hij speelt. Om mottig van te worden.
Vind ik leuk
BST83 +211
maandag 11 december 2017 om 11:21
Mss hoog tijd dat de kleedkamer opgekuist wordt dan? Bij club heeft dit toch wonderen verricht.
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 19:59
Ik heb genoten van deze ouderwets, hoogstaande partij toppervoetbal. Voor al die Anti-Weiler gasten, niet dat van Haezebroeck er veel aan kan doen, dit is het zoveelste bewijs van het onkundige en vakkundige geneuzel van een friettentmanager van Holsbeeck. Een derderangs frietboermanager die de mooiste club van België al lang en breed om zeep heeft geholpen en dan zwijg ik maar over die zoon van Constant. Constant had die zoon eigenhandig een paar kloppen op dat leeghoofd moeten geven. Van pride naar shame of Belgium. Laat al die anti Weiler gasten maar gillen, hij haalde wel de titel met deze bende halve zolen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 december 2017 om 19:59]
Vind ik leuk
DDT +1165
zondag 10 december 2017 om 20:01
Top gedaan rené
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 20:22
Misschien mag hier ook eens gezegd worden dat Charleroi gewoon een beresterke ploeg heeft dit seizoen. Dat geeft toch een beetje een ander perspectief.
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 20:39
Ik vond Charleroi net zo zwak. En die spits uit Abudabaku, opflikkeren kunstgrasduikert.
Vind ik leuk
freeman +5040
zondag 10 december 2017 om 23:34
idd Charleroi & Club de twee beste ploegen uit de JPL !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht ziet Club Brugge weglopen na absolute rampavond