'Hasi krijgt kans bij Genk na ontslag van Stuivenberg'

    'Hasi krijgt kans bij Genk na ontslag van Stuivenberg'

    Gepubliceerd: zondag 10 december 2017 om 17:22zo 10-12-2017 om 17:22

    Albert Stuivenberg zou volgens bepaalde media al ontslagen zijn bij KRC Genk. Lang moeten de LImburgers niet zoeken naar een vervanger. Die heeft Genk al beet.

    Het Laatste Nieuws meldt dat er momenteel al een vervanger in de wachtkamer klaarstaat. Besnik Hasi zou de nieuwe coach van Genk worden. De ex-speler was onlangs nog aanwezig bij een wedstrijd van Genk. Mogelijk voerde hij toen al gesprekken met het bestuur om Stuivenberg op te volgen.

    Hasi zit momenteel zonder club nadat hij ontslagen werd bij Olympiakos. Hij werd onder andere ook genoemd bij KV Mechelen en KV Kortrijk, maar tot een akkoord kwam het niet. De ex-speler van Genk moet de Limburgers nu in Play-Off 1 zien te loodsen.

    Poll

    Is Hasi een goede vervanger?

    (1732 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +15583
    zondag 10 december 2017 om 17:25
    Van de regen in de drup.
    Vind ik leuk
    Shredder +3145
    zondag 10 december 2017 om 17:28
    Kunnen ploegen eens niet origineler zijn? Altijd diezelfde namen, pffff.
    Vind ik leuk
    Lunam +1620
    zondag 10 december 2017 om 17:39
    Verleden jaar Stuivenberg, kon niet origineler!
    Vind ik leuk
    zondag 10 december 2017 om 21:34
    Zou origineel zijn moest Borgerhout trainen.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1727
    zondag 10 december 2017 om 18:32
    Is zo een beetje als degradatievoetbal in Engeland, daar kennen ze ook maar een paar coaches.
    Vind ik leuk
    taz +160
    zondag 10 december 2017 om 18:00
    Goede keuze op dit moment !
    iemand die het huis kent, hij heeft me nooit ontgoocheld als speler
    bij genk en hoop dat hij met dezelfde passie genk weer op het goede pad
    krijgt.
    slechter dan het nu was kan het niet !
    en ik zou zo maar niet weten wie er nog in aanmerking zou komen ?
    vreven ? , broos ?, fereira ?
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1727
    zondag 10 december 2017 om 18:31
    maar heeft hij het lef om tegen de powers that be in te gaan. Want anders verandert er niks.
    [Reactie gewijzigd op zondag 10 december 2017 om 18:33]
    Vind ik leuk
    WVr +60
    zondag 10 december 2017 om 19:21
    Kerel gij weet niet wat ge zegt! Zeg mij eens wat hasi al bewezen heeft?? Bij zen laatste 2 ploegen is hem na 2 maanden buiten gegooid. Heeft nooit aantrekkelijk voetbal gespeeld...
    Vind ik leuk
    12a34b +664
    zondag 10 december 2017 om 18:14
    Vragen om problemen heet dat dan
    Vind ik leuk
    zondag 10 december 2017 om 18:57
    Weer een marionette van DCD en Janssens. Indien Hasi wordt aangesteld, moeten sups de match van woensdag boycotten en voor een leeg stadion spelen.
    Vind ik leuk
    WVr +60
    zondag 10 december 2017 om 19:18
    Als dit waar is dan ben ik supporter af totdat hasi en de hele bende buiten ligt! Hoe kunt ge een trainer die 2 keer kort na mekaar buiten is gegooid en volledig mislukt is aanstellen? Zijn die bestuursleden echt achterlijk daar in genk?
    Vind ik leuk
    DDT +3440
    zondag 10 december 2017 om 20:00
    bestuur niet, management misschien :)
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zondag 10 december 2017 om 20:21
    Kunt samen met mij een supportersgroep in ballingschap oprichten... Kunnen we op standard gaan kijken, naar het schijnt hebben die ne acteur als trainer !
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zondag 10 december 2017 om 20:20
    NEE NEE EN NOG EENS NEE!!!! Genk kan da nie betalen hasi elke match onder politiebegeleiding in en uit het stadion te laten gaan zoals bij olympiakos en legia warshau
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws