OFFICIEEL: Genk neemt beslissing en ontslaat Stuivenberg

    OFFICIEEL: Genk neemt beslissing en ontslaat Stuivenberg

    zondag 10 december 2017 om 17:05

    Albert Stuivenberg is niet langer de coach van Racing Genk. De slechte resultaten hebben hem de das omgedaan. Dat meldt de club via de officiële kanalen.

    Het stond al langer in de sterren geschreven, maar nu lijkt het dan toch waarheid te worden. Stuivenberg is niet langer de coach van Genk. Het nieuwe puntenverlies tegen Eupen (1-1) was de druppel die de emmer deed overlopen bij het Genkse bestuur. De Nederlander werd bedankt voor bewezen diensten en moet op zoek naar een nieuwe job. Jos Daerden neemt voorlopig zijn taken over.

    Genk leek na een slechte seizoensstart uit het dal te zijn geklommen, maar na 1 op 9 is het positieve gevoel als sneeuw voor de zon weer verdwenen. Door de wisselvallige resultaten staat Genk na 18 speelronden nog altijd pas op een negende plaats. De top-6 is nog altijd binnen handbereik, al zal Genk toch snel wedstrijden moeten gaan winnen om niet voor het tweede jaar naast een ticket voor Play-Off 1 te krijgen.

    Poll

    Is het ontslag terecht?

    (388 stemmen)

    Plaats een reactie

    DDT +3254
    zondag 10 december 2017 om 17:15
    kroniek van een aangekondigde dood
    Vind ik leuk
    zondag 10 december 2017 om 17:32
    De trainer die bij genk werkt moet doen wat bestuur en sportieve leiding van genk beslissen . Dus hebben die ook gefaald met hun beleid .Zo kun je geen ploeg opbouwen , alleen opleiden en kopen om weer te verkopen met dikke winst .zelf al halen ze toptrainer !.
    [Reactie gewijzigd op zondag 10 december 2017 om 17:35]
    Vind ik leuk
    GT8 +496
    zondag 10 december 2017 om 18:34
    Als de spelers hem niet meer moeten, kun je niet veel veranderen
    Vind ik leuk
    Shredder +3075
    zondag 10 december 2017 om 17:47
    De juiste beslissing natuurlijk
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1599
    zondag 10 december 2017 om 18:30
    maar met wie gaan ze nu afkomen. Hoop geen nieuw wit konijn, maar ook niet ferrera of Hasi. Moet een vent met ballen zijn, en geen jaknikkers die alles nog te bewijzen hebben
    Vind ik leuk
    WVr +61
    zondag 10 december 2017 om 19:14
    Nu nog 2 namen: janssens en de conde. Treffen nog meer schuld als stuivenberg...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3309
    zondag 10 december 2017 om 19:32
    Bestuur: schaam u!! Heb al gelezen dat het Hasi zou worden..dan stopt het voor mij!
    Vind ik leuk
    Reagens +2064
    zondag 10 december 2017 om 20:15
    Jammer en onvermijdelijk tegelijkertijd.
    Voor mij zijn Janssen en De Condé de echte schuldigen. En er heerst m.i. ook nogal wat zelfoverschatting daar. Maar dat is mss iets dat we van alle blauw-witte ploegen kunnen zeggen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws