Wouters geeft groen licht voor Club - Lokeren, tot onbegrip van Mannaert

Wouters geeft groen licht voor Club - Lokeren, tot onbegrip van Mannaert

zondag 10 december 2017 om 13:25

Club Brugge - Lokeren gaat ondanks de winterse omstandigheden door. Ref Luc Wouters heeft de grasmat van het Jan Breydelstadion gekeurd en volgens zijn mening kan er gevoetbald worden. Als het aan Vincent Mannaert had gelegen was de wedstrijd afgelast.

Ruud Vormer toonde deze morgen dat de terreinknechten nog veel werk hadden om het veld sneeuwvrij te krijgen. Bij Blauw-Zwart ging men er echter altijd van uit dat er deze middag gespeeld kon worden, al vond de aanhang het onverantwoord om de supporters in deze omstandigheden de baan op te sturen. Er werd in Brugge alles aan gedaan om de match door te kunnen laten gaan.

Rond half één deed ref Luc Wouters zijn ronde over het veld om een oordeel over de staat van de grasmat te vellen. Bijna een uur later viel de beslissing en deelde hij aan VTM Nieuws mee dat de bal vanaf 14u30 zal rollen. Dit tot groot onbegrip bij Vincent Mannaert, de CEO van Club. "Afgelasting zou enige juiste keuze geweest zijn!'', uitte hij zijn ongenoegen voor de camera van dezelfde zender.

Poll

Was afgelasting de enige juiste beslissing geweest?

(474 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +6265
zondag 10 december 2017 om 13:36
Gezien da staat van de wegen lijkt een afgelasting de enige juiste beslissing. Maar toch frappant hoe heel ons land platligt omdat het eens een paar uurtjes sneeuwt..
Vind ik leuk
User251 +955
zondag 10 december 2017 om 13:46
Naat mijn weten spelen we voetbal nog altijd op een voetbalveld en niet op de openbare wegen ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 december 2017 om 13:46]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6265
zondag 10 december 2017 om 13:58
De supporters tellen niet mee dan?
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 14:05
Het geen regel die een scheids verplicht om match af te lassen omdat supporters niet aanwezig kunnen zijn. Als de match kan gespeeld worden, kan er gespeeld worden. Profvoetbal is een job, uw werk wordt ook niet afgelast als er geen fans zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 13:48
Brugge met grote schrik zeker want die van Lokeren spelen met winterbanden (Lambrecht) LOL
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6265
zondag 10 december 2017 om 13:59
Fijntje!
Vind ik leuk
12a34b +264
zondag 10 december 2017 om 15:59
Idd 'LOL'.
:D :D :D
Vind ik leuk
freeman +5095
zondag 10 december 2017 om 17:37
Flauwe reclame voor de winterbanden van Rogertje Lambrecht !
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 15:49
als moet gaan werken zeg je tegen je baas ik kan niet komen want er ligt sneeuw. en scheids die de regels van de bond ni volgt of toch de blauwe afdeeling. maar je kan ook winterbanden op die tractors leggen
Vind ik leuk
freeman +5095
zondag 10 december 2017 om 17:39
Deze week nog 3 matchen te spelen op Jan Breydel ?

Wordt zondag lekker ploeteren in een heuse modderpoel !
[Reactie gewijzigd op zondag 10 december 2017 om 17:40]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wouters geeft groen licht voor Club - Lokeren, tot onbegrip van Mannaert