Dossier Sa Pinto wordt alleen maar gekker, bondsparket grijpt weer in

Dossier Sa Pinto wordt alleen maar gekker, bondsparket grijpt weer in

donderdag 7 december 2017 om 12:30

Eerder deze week eiste het bondsparket zes weken schorsing voor Ricardo Sa Pinto, maar het bleef uiteindelijk bij drie speeldagen. Toch gaat Standard in beroep tegen die beslissing. Het bondsparket volgt nu hun voorbeeld.

In zeldzame gevallen gaat ook het bondsparket nog in beroep tegen een straf, bij Sa Pinto leek het hen gerechtvaardigd. Standard vindt drie weken nog altijd te veel, het bondsparket vindt het duidelijk veel te weinig. Vrijdag om 14u worden alle partijen verwacht om opnieuw met elkaar in debat te gaan. Het belooft in ieder geval een heel pittige zitting te worden, gezien de huidige omstandigheden.

Poll

Is de kritiek op Sa Pinto terecht?

(1077 stemmen)

Plaats een reactie

ricky 2 +605
donderdag 7 december 2017 om 12:44
Ben zeker dat Drekovic de man met een Standard complex zijn potlood al aan het natmaken is ,benieuwd wat hij weer zal vertellen
Vind ik leuk
Drekovic +3938
donderdag 7 december 2017 om 12:55
Neen herzie mijn mening en ga 100% voor Sa Pinto trainer van de eeuw en Standard ploeg van de eeuw (uiteraard wereldwijd)
Vind ik leuk
SD +2106
donderdag 7 december 2017 om 15:03
Domme reactie
Vind ik leuk
Drekovic +3938
donderdag 7 december 2017 om 16:23
Dan hoor ik vanaf nu bij de Standardclan ?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
donderdag 7 december 2017 om 12:54
Doe er ineens maar nog drie weken bij. Als je als club zoiets goedkeurt, dan kan je ze maar beter genoeg met de voetjes op de grond zetten. Onwaarschijnlijk!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:19
de straf is zeker niet te groot zoals ze bij standard vinden maar zeker wel te klein zoals ze bij het bondsparket vinden

het uiteindelijke verdict moet zijn dat er heel terecht een nog grotere straf wordt opgelegd
Vind ik leuk
zoema +36
donderdag 7 december 2017 om 13:46
VeeDeeVee wat een uitleg toch altijd , wat had je nu gedacht dat Standard een hogere schorsing ging vragen ? Zou de club dan in je achting stijgen ?
Maar ik begrijp je ze moesten zoals Anderlecht doen , toen Teodorczyk na trapte en maar twee weken kreeg vroeg Anderlecht aan het bondsparket 10 weken .
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
donderdag 7 december 2017 om 14:22
Met drie speeldagen zou ik gewoon braaf zwijgen en die uitzitten.. Of moeten ze zoiets normaal vinden dan?
Vind ik leuk
Dirk H +588
donderdag 7 december 2017 om 16:31
Tot eind van het seizoen om een voorbeeld te stellen lijkt me wel gepast
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:11
Drekovic, ik vind dat hij een gevangenisstraf verdient. Zo een ongelooflijke schandalige gevaarlijke actie, de integriteit van de spelers zo in gevaar brengen ! Schande ! Maar willen we ineens het gezaag van dikke billie turf en het andere westvlaamse zagerke Dury ook eens straffen met 10 weken ? De debiele supporters van Anderlecht misschien ook straffen ? Of mogen zogezegde brusselaars weeral meer ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dossier Sa Pinto wordt alleen maar gekker, bondsparket grijpt weer in