Van Holsbeeck baalt enorm: Dan hadden we ons gekwalificeerd

Van Holsbeeck baalt enorm: "Dan hadden we ons gekwalificeerd"

donderdag 7 december 2017 om 11:15

Herman Van Holsbeeck heeft bij Anderlecht al een bewogen seizoen achter de rug, maar met de komst van Hein Vanhaezebrouck zijn er al veel problemen opgelost. Van Holsbeeck beseft dat Vanhaezebrouck nog veel meer had kunnen doen.

Na de 0-1 tegen Celtic begreep Van Holsbeeck dat de Schotten een erg haalbare tegenstander waren. "Als we de heenwedstrijd anders hadden aangepakt, of als Vanhaezebrouck toch al onze trainer was geweest, hadden we ons gekwalificeerd. Maar met 'als' koop je niets", vertelt hij aan La Dernière Heure.

Anderlecht speelt dus nog maar op één front mee. Om de landstitel te halen zal het waarschijnlijk een nieuwe aanvaller moeten vinden. "We zullen kijken wat we kunnen doen. Als we de juiste man vinden, dan zullen we gewapend zijn om te strijden voor de titel". De kloof met Club Brugge is ondertussen nog maar zeven punten.

Plaats een reactie

Toca +9500
donderdag 7 december 2017 om 11:46
Hebben we gisteren al gehad vp
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:52
Zelfkritiek kent die man toch ook niet. Want toen Weiler er nog was stond hij toch zo achter zijn aangestelde trainer. Was Weiler niet zelf opgestapt, zat hij er nu waarschijnlijk nog.

Beetje makkelijk schieten nu op iemand die er niet meer is en die hij - toen die er nog was- met de volle 100% verdedigt heeft.

En voor diegene die afkomen dat de naam Weiler hier niet in wordt vernoemd. Als je wat tussen de lijnen leest, weet je dat hij dat bedoelt.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:19
Inderdaad. Hij moet dus eigenlijk de supporters, waar hij zo kwaad op was, bedanken. Wij zagen dus wat hij niet wou zien.
Vind ik leuk
Drekovic +3938
donderdag 7 december 2017 om 12:49
Ik denk dat hij maar de spreekbuis is van het bestuur en als puntje bij paaltje komt dat het bestuur beslist of een trainer ontslagen word of niet .
Zolang hij geen groen licht krijgt van het bestuur moet hij achter de trainer blijven staan ook al is dat niet zijn persoonlijke mening en blijft hij voor de supporters de pispaal .
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:02
lord wenger ,
denk je nu echt dat weiler zelf opgestapt is?
zelf opstappen en nog 500000euro meekrijgen....

Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:07
Ja.

Als een paar pipo's (ik noem ze zelfs bewust geen Anderlechtfans) met fysieke bedreigingen komen terwijl je aan het wandelen bent met je gezin, en vervolgens tijdens het weekend wordt uitgejouwd als je op voorsprong komt, dan zou ik ook mijn conclusies trekken.

Dat geld was een pleister op de wonde plakken, want hoe je het ook draait of keert. Weiler heeft Anderlecht de eerste titel in drie jaar bezorgd.
Vind ik leuk
Patfey +2537
donderdag 7 december 2017 om 22:03
Er is geen enkel bewijs voor die “fysieke bedreigingen”. In tegendeel, zijn eigen assistenten hebben het ontkend. Volgens mij een zoveelste journalistenfabeltje.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:23
Maar HVH heeft het op zijn beurt indertijd wel meerdere malen bevestigd. Dus één van de twee liegt in dat geval.

Voor een manager van een profclub zou dat vrij crapuleus gedrag zijn.
Vind ik leuk
Patfey +2537
vrijdag 8 december 2017 om 21:13
Geloof jij echt alles wat HVH vertelt? Hij is trouwens bezig Weiler de schuld te geven van alles en nog wat, na hem eerst tegen alle gezond verstand in verdedigd te hebben. Jij hebt het woord gekozen, maar ik ga het niet ontkennen.
Vind ik leuk
ricky 2 +605
donderdag 7 december 2017 om 12:09
Was het niet zo geweest dat Celtic een voorsprong van 3 doelpunten moest verdedigen zouden ze ook anders gespeeld hebben.
Iedereen was uiteindelijk tevreden met het einduitslag.
Vind ik leuk
Regaal +553
vrijdag 8 december 2017 om 04:49
Als ze dan toch wilden verdedigen in eigen stadion (wat Celtic nooit doet thuis) dan deden ze het wel heel slecht want Kums kon na 2 minuten de 0-1 zomaar binnentikken.
Nee Celtic kon gwn niet beter en met de manier waarop RSCA nu speelt verliezen ze nooit tegen Celtic thuis. Dat weet jij ook wel. :-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:13
Als mijn tante kloten had was het mijn oom. Zever in pakjes en totaal zinloos gezwam. Herman zal Billie naar zijn goede Gentse gewoonte zeven transfers moeten bieden in januari zodat hij nadien met alle eer kan gaan lopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Holsbeeck baalt enorm: "Dan hadden we ons gekwalificeerd"