Mannaert looft Brugse scoutingscel: 'Anders hadden we hem niet kunnen halen'

    Mannaert looft Brugse scoutingscel: 'Anders hadden we hem niet kunnen halen'

    woensdag 6 december 2017 om 17:30

    Emannuel Dennis was afgelopen zomer één van de eerste transfers van Club Brugge. De jonge Nigeriaan ontpopte zich tot één van de revelaties in de Jupiler Pro League, al heeft hij het de laatste weken wel iets moeilijker.

    Volgens CEO Vincent Mannaert was de komst van Dennis volledig te danken aan de scoutingscel van Blauw-Zwart. "Onderhandelingen zijn nooit makkelijk, maar onze scouting leverde voortreffelijk werk en daardoor hadden we meer tijd dan de anderen", vertelde Mannaert tijdens een gesprek met La Capitale.

    "Shakhtar Donetsk wilde Dennis er op het einde ook zeer graag bij, net als Spaanse en Italiaanse ploegen. Als we twee à drie weken langer hadden gewacht, dan hadden we Dennis niet kunnen halen", besloot de CEO van Club. Dennis speelde al twintig wedstrijden voor Blauw-Zwart. Daarin scoorde hij elf keer en gaf hij twee assists.

    Plaats een reactie

    firedwarf +3139
    woensdag 6 december 2017 om 18:35
    Zou diezelfde scoutingscel dan ook maar roemen omwille van Hubert, clasie, mcgree, vanlerberghe,pereiro, castillo, perbet, rotariu , brodic, acolatse, pina....
    Vind ik leuk
    Geert1980 +626
    woensdag 6 december 2017 om 20:12
    Een geluk dat Anderlecht ook goede transfer doet 10 miljoen euro voor bankzitter Stanciu ,4 miljoen euro Trezeguet ,4,5 voor Teo en zijn er ook nog pak meer maar met die 3 kosten al meer dan die dat gij opnoemt dus ook bij hahahanderlecht zijn het geen,,goede" of bij de kwekkers bv hun Serviër van 4,5 miljoen euro dus go fuck yourself
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    woensdag 6 december 2017 om 21:04
    Jij houd dat goed bij zeg!
    Vind ik leuk
    BST83 +751
    donderdag 7 december 2017 om 08:55
    Clasie, Mcgree, Pereiro & Acolatse zijn nog in afwachting. Die anderen van in het rijtje zijn inderdaad te weinig gebleken voor Club. Je kan echter wel geen 100% goeie aankopen maken, veel te veel factoren spelen mee in het al dan niet slagen van een speler.
    Vind ik leuk
    TP17 +598
    woensdag 6 december 2017 om 20:06
    Inderdaad, wat een zever. Als je twintig spelers koopt, zal er altijd wel één goeie bijzitten. Proficiat Vincent.
    Vind ik leuk
    Geert1980 +626
    woensdag 6 december 2017 om 20:15
    Dennis kost 1,9 miljoen dus pak minder dan bv Stanciu of die Serviër van Gent
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139