'Dirar en Boussoufa staan mogelijk voor korte terugkeer naar België'

'Dirar en Boussoufa staan mogelijk voor korte terugkeer naar België'

woensdag 6 december 2017 om 13:20

België wil voor aanvang van het WK 2018 nog enkele oefenwedstrijden organiseren. Heel wat ploegen hopen tegen de Rode Duivels te kunnen uitkomen. Bij alle aanbiedingen was er toch één opvallende: die van Marokko.

Een pak fans wilden niet tegen de Marokkanen spelen op het WK, heel wat anderen dan weer wel. Mogelijk komt een wedstrijd tegen het Noord-Afrikaanse land er toch aan. Volgens La Dernière Heure heeft Marokko zichzelf aangeboden om in maart 2018 een oefenwedstrijd te spelen. In de volgende dagen wordt een antwoord verwacht.

Het Noord-Afrikaanse land dacht eerst aan Argentinië, maar in de groepsfase van het WK komt het tegen geen enkel Zuid-Amerikaans land uit. Door de loting met Spanje en Portugal denkt men dat de Rode Duivels een goede sparringpartner zou zijn.

De wedstrijd tegen Marokko kan ook de Rode Duivels helpen. Onze nationale ploeg speelt op het WK namelijk tegen een ander Noord-Afrikaans land (Tunesië).

Poll

Zou je deze oefenwedstrijd willen?

(610 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 13:50
Laat maar zo. Of er krijgen weer een paar randdebielen met een capuchon een reden om alles kort en klein te slaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:46
wat maakt dat nu uit, alsof iedere europese ploeg hetzelde is, alsof iedere afrikaanse ploeg hetzelfde is... "oe we moeten tegen een afrikaanse ploeg spelen, beter tegen zon ploeg oefenen" is de logica van een kind van 6, just saying. als ze wouden oefenen voor de matchen spanje en portugal hadden ze beter brazilie genomen, die spelen qua stijl, tactiek hetzelfde. maar een werelddeel wilt niet zeggen dat ze anders voetballen...amateur
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
woensdag 6 december 2017 om 14:51
Laat maar uit!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:25
Laat maar uit of dat licht gaat weer uit zoals een paar jaar terug toen belgie 1-4 de boot in ging tegen marokko in brussel en dat zonder rellen. da zal dat wel zijn ! ... wa een bende zeveraars toch gelijk aan wat als ...hou toch op met altijd die vergelijkingen met het verleden te maken .
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 19:33]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:37
En dan de tent weer kort en klein slaan..het zal deze zomer met het WK alweer kassa zijn!
Jammer dat dit moet gebeuren, ik ben er ook v overtuigd dat dit een minderheid is die dit in gang zet. Ik ben totaal geen racist maar deze sukkels moeten ze op een vliegtuig zetten. Wat zou er in die landen gebeuren moesten er eens 1000 Belgen de boel kort en klein slaan?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:41
Met de rellen na de Marokkaanse plaatsing voor het WK nog vers in het geheugen lijkt dit me niet de ideale sparringpartner....
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:08
Laat die miserie maar schoon achterwege. Dat ze maar gaan oefenen tegen Trinidad en Tobago met hun ellende.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:05
Is dit een grap???? Hebben ze geen kranten bij de bond?? Een televisiescherm? überhaupt hersens??? Als de politie van Brussel staakt die dag kan je ze moeilijk ongelijk geven. We kunnen nog misschien de dag daarna een openbaar debat houden over de verplaatsing van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem, tijdens een herdenking van de holocaust, muzikaal opgefleurd een Neonazi-rockgroep. Gratis machetes aan de ingang. Kwestie van zeker te zijn van rellen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:48
dus de arabieren en de marokkanen, wanneer komen de toplanden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Dirar en Boussoufa staan mogelijk voor korte terugkeer naar België'