Uitgejouwde RSCA-speler bewijst tegendeel: Hij zette de lijnen uit

Uitgejouwde RSCA-speler bewijst tegendeel: "Hij zette de lijnen uit"

woensdag 6 december 2017 om 09:00

Het Champions League-verhaal van Anderlecht is voorbij. Gelukkig konden de Brusselaars de campagne in schoonheid afsluiten, in Celtic werd overtuigend gewonnen (0-1). Eén speler in het bijzonder maakte indruk, dat terwijl hij in het verleden vaak werd uitgejouwd door het Anderlechtpubliek.

Sofiane Hanni liet zien dat hij het nog niet verleerd is. In de eerste helft was hij een gevaar én hij schuwde het loopwerk niet, iets wat hem in het verleden werd verweten door de fans. Ook Het Nieuwsblad zag de Algerijn een goede partij spelen. 'Hij trachtte de lijnen uit te zetten. Vormde de aanzet tot die grote kans van Kums in het begin van de wedstrijd. Zakte na rust weg maar schoot in het slot nog gevaarlijk op doel.'

In een sterk geheel was Hanni één van de uitblinkers. 'Anderlecht was overal, met een solide defensie die vooruit verdedigde, met een sterk middenveld, en met een uitstekende Sofiane Hanni.' Het Laatste Nieuws zag dat ook. 'Het rustpunt tussen de linies, met één goede knal op Gordon. Sloot daarnaast defensief de passlijnen goed af en stoorde voortdurend', klinkt het.

Poll

Was Hanni écht zo goed?

(322 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +9639
woensdag 6 december 2017 om 09:08
Praktisch heel het team was goed. Hanni was idd veel actiever dan gewoonlijk. Speelde een sterke eerste helft.
Vind ik leuk
AzEz86 +2882
woensdag 6 december 2017 om 09:17
Als hij dat nu week na week ook kan laten zien in de jpl zal hij zich wel in de harten van de supporters spelen (maar om dat keer op keer te doen bleek toch moeilijk voor hem in het verleden)
Vind ik leuk
dakcota +1704
woensdag 6 december 2017 om 09:22
telt dat niet voor de hele ploeg?
stel je eens een hanni voor met ene dendoncker van vorig seizoen achter hem?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 09:48
Dendoncker was gisteren inderdaad zwak, zoals de rest van het seizoen. Een schim van de Dendoncker van vorig jaar.
Vind ik leuk
AzEz86 +2882
woensdag 6 december 2017 om 12:47
Idd, ik vrees dat hij zijn maatje Youri te hard mist
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1877
woensdag 6 december 2017 om 09:39
In Europa zie je toch dat iedereen zijn extra beentje bijzet... Als ze zo zouden starten aan elke partij, na een kwartier staan ze 3-0 voor.
Vind ik leuk
usaboy +333
woensdag 6 december 2017 om 12:12
Word een wedstrijd beoordeeld op 1 helft? De 1 helft was hij goed,de 2 helft niet meer gezien. Scheelt er fysiek iets met Hanni dan? Het laatste half uur stond hij naar oude gewoonte weer met zen armen te slaan naar de medemaats. Dendoncker is inderdaad niet helemaal op niveau maar de afstand die hij aflegt op een wedstrijd daar moet Hanni er 4 voor spelen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:39
Hoog tijd dat de kritiek op Hanni stopt beste succesos. Ene Boussoufa had dezelfde speelstijl, liep ook geen meter teveel, en was ook belangrijker door zijn assist en steekpasjes dan door zijn loopwerk, en die droegen jullie op handen. Nu hebben we terug een nr 10 met een fijne techniek die al 2jaar lang beslissende passes uitdeelt, en fluiten ze hem uit. Ik ben dan ook niet verbaasd van zijn prestatie gisteren, geef hem ruimte (iets wat we in de JPL nooit krijgen tegen die dubbele muren) en hij rolt je op.
Vind ik leuk
Patfey +2558
woensdag 6 december 2017 om 21:04
De kritiek op Hanni zal niet stoppen, want nu komen er opnieuw een paar non-matchen. Verleden seizoen was hij prima, maar dit seizoen? Gene vette, een paar matchen en verder niks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Uitgejouwde RSCA-speler bewijst tegendeel: "Hij zette de lijnen uit"