RSCA heeft weer moed, maar één speler heeft het helemaal verkorven bij de fans

RSCA heeft weer moed, maar één speler heeft het helemaal verkorven bij de fans

dinsdag 5 december 2017 om 21:25

RSC Anderlecht is goed op weg om toch punten te pakken tegen Celtic. De Brusselaars hebben het overwicht en kwamen al aan enkele kansjes. Eén speler blinkt niet meteen uit, Dennis Appiah. De Anderlecht-supporters zijn de rechtsachter stilaan kotsbeu.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +1788
dinsdag 5 december 2017 om 21:29
Huilen met de pet op.. Kwaliteit CL onwaardig, van allebei.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 21:33
Anderlecht speelt een meer dan degelijke 1e helft, of wil je dit niet zien?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
dinsdag 5 december 2017 om 21:37
Degelijk oke, maar veel gevaar komt er toch niet van. Maar RSCA verdienr zeker de voorsprong.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 21:32
Appiah is een verschrikking, Anderlecht onwaardig. Een schande voor deze Champions League! Afhalen, desnoods Sels rechtsback! Met nieuwjaar wegschenken aan een rechtstreekse concurrent voor de titel. Ons paard van Troje.
Vind ik leuk
Toca +9500
dinsdag 5 december 2017 om 21:35
Tja wat die hierboven allemaal gewoon is weet ik ook ni. Kent weinig van voetbal blijkbaar. Op appiah na een goeie 1ste helft.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 21:38
Voor deze match ben ik niet akkoord over Appiiah; het spel was uitstekend behalve de afwerking ende laatste pas van al onze spelers
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 21:55
Hein is vergeten dat de Schotten links rijden. Die kant is namelijk een boulevard met Appie.
Vind ik leuk
Dirk H +588
dinsdag 5 december 2017 om 22:37
Ik schrijf hier al een heel seizoen dat die gast helemaal ni kan uitvoetballen (idem Kara)
Vind ik leuk
Jo +27
woensdag 6 december 2017 om 08:17
Proficiat met de 3 punten. Een oververdiende zege. Spijtig dat het geen kwalificatie heeft opgeleverd. Die hebben ze weg gegeven in Brussel. Toch enkele zwakke punten : 1.Appiah heeft geen enkele bal vooruit gegeven en van zijn voorzetten komt misschien 1/10 aan. 2.Onyekuru tweede helft ook volledig door de mand gevallen. 3. Kara moet stoppen met lange ballen te trappen en gewoon inleveren bij Kums of Trebel. Het is gewoon heel duidelijk geworden dat op 2 a 3 plaatsen de kwaliteit gewoon niet goed genoeg is en hopelijk worden hier de gerichte aankopen gedaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

RSCA heeft weer moed, maar één speler heeft het helemaal verkorven bij de fans