'Vanden Stock twijfelt over verkoop, D'Onofrio hoopt op grootse entree bij RSCA'

'Vanden Stock twijfelt over verkoop, D'Onofrio hoopt op grootse entree bij RSCA'

woensdag 22 november 2017 om 15:27

Er wordt de afgelopen dagen druk gespeculeerd over een eventuele verkoop van Anderlecht. Het duo Paul Gheyssens-Wouter Vandenhaute zou de beste papieren hebben om de club over te nemen van Roger Vanden Stock. Luciano D'Onofrio wacht achter de schermen gespannen af.

VoetbalPrimeur.be wist u woensdagochtend al te melden dat Vanden Stock plots zou zijn gaan twijfel over een eventuele verkoop. Hij zou dat moment wellicht met enkele jaren uit willen stellen. Een deal lijkt echter dus niet voor morgen te zijn. Naast het duo Gheyssens-Vandenhaute moet ook D'Onofrio even geduld hebben, want hij speelt een belangrijke rol in het geheel.

D'Onofrio, momenteel sportief directeur bij Royal Antwerp FC, moet volgens La Dernière Heure de nieuwe sportieve baas worden in het Astridpark. Hoewel D'Onofrio niet aanwezig was bij de laatste ontmoeting tussen een afvaardiging van Anderlecht en Vandenhaute, heeft D'Onofrio volgens de Waalse krant de touwtjes in handen op de achtergrond. De Italiaanse Belg heeft altijd gedroomd van een grote entree bij Anderlecht en deze zou nu eens wel eens uit kunnen komen.

In 2011 liep de laatste poging door de raad van bestuur op niets uit, destijds ook tot teleurstelling van Vanden Stock. Beide heren hebben een nauwe band en een rol voor D'Onofrio valt zeker niet uit te sluiten.

Poll

Zou D'Onofrio bij Anderlecht passen?

(564 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 15:32
Heb toch altijd een slecht gevoel bij die man.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:36
Klinkt al beter...
Vind ik leuk
Toca +9639
woensdag 22 november 2017 om 15:41
Dat zou ik nu wel zien zitten. Zo'n man heeft nu is de perfecte connecties..
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 15:41]
Vind ik leuk
JanB +1755
woensdag 22 november 2017 om 15:58
D'Onofrio is een bovenste beste vent

Hij kwam regelmatig in aanraking met het gerecht.
Hij werd veroordeeld voor zijn aandeel in de malversaties bij Marseille.
Hij werd veroordeeld voor duistere commissies bij PSG.
Hij kreeg boetes EN gevangenisstraf voor transfers bij Bordeaux
Hij heeft steekpenningen ontvangen én geld witgewassen bij transfers

Na zijn vertrek bij Standard onderhandelde hij met Club Brugge én Anderlecht over een mogelijke bestuursfunctie, maar werd door beiden bedankt

Tot daar de sportieve en extra sportieve levensloop van een figuur die droomt om de plak te kunnen zwaaien in de Stade Émile Versé
Vind ik leuk
Toca +9639
woensdag 22 november 2017 om 16:03
Anders ga jij niet meer weten wat schrijven jan... dus laat hem maar komen.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:17
Ik geef jou niet zo rap gelijk, maar in dit geval...
Vind ik leuk
Jawadde +111
woensdag 22 november 2017 om 18:37
Past perfect bij RSCA dus.....
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1877
woensdag 22 november 2017 om 16:35
D’Onofrio.. Hoe kan je daar nu fan van zijn..
Vind ik leuk
Toca +9639
woensdag 22 november 2017 om 16:41
De paus van Rome gaat Anderlecht niet kopen zene. T zal altijd wel iets zijn.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:56
Laat hem maar bij RAFC . Sterker nog : blijf hier aub Luciano - de anderlecht fans hebben u toch niet graag - zie andere commentaren. Wij (de Antwerp fans), wel!!!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 12:04
Straf, toen D’onofrio in Luik actief was, was hij een maffioso. Nu opeens alle lof, hoe gekleurd kan een oordeel zijn. Luciano zal wel een stok achter de hand hebben bij de familie Vandenstock, zij werkten destijds mee aan witwassen van zwart geld bij de transfer van Mornar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Vanden Stock twijfelt over verkoop, D'Onofrio hoopt op grootse entree bij RSCA'