HAHA! Club Brugge dient AA Gent op subtiele wijze van repliek!

HAHA! Club Brugge dient AA Gent op subtiele wijze van repliek!

woensdag 22 november 2017 om 11:45

AA Gent boekte het afgelopen weekend tegen Lokeren (0-3) de derde zege in vier matchen. De Buffalo's hielden ook nog maar eens het doel schoon, wat vooral was te danken aan een sterke prestatie van Samuel Gigot en Stefan Mitrovic.

Gigot en Mitrovic vormen ook onder Yves Vanderhaeghe een onafscheidelijk centrumduo. Ondanks een zwaar ondermaatse tiende plaats kan het tweetal wel terugkijken op een geslaagde heenronde. Qua gewonnen defensieve duels staan de Gent-verdedigers op de plaatsen 1 en 3.

Het verleidde Gent tot het versturen van een tweet, waarin werd gevraagd om een iconischer duo te noemen. Club Brugge liet zich dat geen twee keer zeggen en kwam met een toffe reactie. Club wijst met de foto van Emmanuel Dennis en Marvelous Nakamba subtiel op de 2-1 zege op AA Gent.

Even later liet ook een Buffalo-supporter zich niet onbetuigd. Hij kaatste de bal opnieuw terug richting Brugse kamp met een tweet waarin hij Gent combineert met het Champions League-logo. Pittige discussie!

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 12:11
Club Brugge won van Gent met 2-1.
Doelpunt van Club had moeten afgekeurd worden wegens voorafgaande fout. Gent had altijd een penalty moeten krijgen.
Hoe zou de uitslag toen geweest zijn?
Als er dit jaar een ploeg is die minstens 10 punten cadeau heeft gekregen van de scheids dan is dat zeker en vast FCB.
Eenmaal Calimero altijd Calimero.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:18
Wie hangt hier nu de calimero uit?
Vind ik leuk
freeman +3400
woensdag 22 november 2017 om 12:22
Jongen toch ! op elk bericht een calimero- reactie ! Ga voor de spiegel staan !
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:32
Hebben we er maar 10 gekregen ? Te weinig, we betalen voor veel meer aan de bond.
Men kwaakt er hier serieus op los.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:08
ik schreef MINSTENS 10.
Maar jij als FCB supporter snapt dat niet, zoals geen enkele trouwens.
Ik neem het je niet kwalijk hoor.
Vind ik leuk
firedwarf +1058
woensdag 22 november 2017 om 20:12
if you pay for peanuts you get monkees haha :D
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:53
En rsca 20! En vorig jaar de titel gekregen van de arbiters. Arm schaap
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:05
Die plaat zet ge elk jaar op als brugge naast de titel pakt zeker :P
Vind ik leuk
ElPimpi +151
woensdag 22 november 2017 om 13:10
Wat heeft jouw reactie eigenlijk in hemelsnaam met het artikel te maken???
Maar om op jouw vraag te antwoorden:
Was het doelpunt van Club afgekeurd wegens een voorafgaande fout en indien Buffalo zijn penalty had benut ... euh ... ff denken he ... euh ... ah ja ... dan was het waarschijnlijk 1-2 geweest ipv 2-1 ... ben ik juist?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:13
Ik moet u proficiat wensen want jij bent meer dan waarschijnlijk de enige Club supporter die kan rekenen en/of logisch nadenken.
Vind ik leuk
Jawadde +111
woensdag 22 november 2017 om 18:33
Kunnen we jammer genoeg ook van jou niet zeggen, rekenen heb je nog nooit gekund, schrijven ook niet, u en jij in dezelfde zin.....
Vind ik leuk
Garland +2787
woensdag 22 november 2017 om 12:21
Eerlijk? Dit vind ik best geestig. Zo moet voetbal zijn.
Vind ik leuk
ElPimpi +151
woensdag 22 november 2017 om 13:05
Vind ik ook, alhoewel dat er dat hier weinigen begrijpen ... jongens toch!! Om te beginnen Polleken77 met een hoofdletter P ... tja, sommige mensen hebben nu eenmaal bepaalde frustraties zekers ...
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:28
Pas op polleken, das de gevoelige snaar die je raakt, meteen in de aanval richting u in plaats van een reactie op artikel!
Zie het in dat jullie verdiende plaats eigenlijk maar de 3de is, zonder jullie gratis punten!
Vind ik leuk
Boerken +2018
woensdag 22 november 2017 om 12:41
Ze hebben weer elkaar nodig si. De Mauve en de kwekkers
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 19:58
Om eens akkoord te gaan heb je elkaar nodig ofzo boer!?
Wat hebben jullie niet nodig dit seizoen de ref, videoref en voetbalbond om nog eens iets te bereiken, die 11jaar moet wel echt pijn gedaan hebben hoor!?
Alle middelen zijn goed om niet nog eens 11jaar te moeten wachten, dat zijn pas frustraties.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:56
Ja t zal pijn doen bij Anderlecht. Even slecht spelen als vorig seizoen maar nu niet meer cadeaus dan andere ploegen krijgen! Ik hoop dat wij bij Club nog veel cadeaus krijgen dit seizoen want we hebben er nog heel veel tegoed tov Anderlecht. En in de CL daar krijgen jullie geen cadeaus, en je ziet het
Vind ik leuk
ElPimpi +151
woensdag 22 november 2017 om 13:07
hahaha Bullboy82: jouw reactie is nog beter. Tis ons Polleken dat hier als eerste ten aanval trekt, met een reactie die niets met het artikel heeft te maken ... best wel grappig :-)
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:44
Moet kunnen. Alleen jammer dat de beheerder van Gent niet met de 6 - 2 scorebordfoto uit 2009 heeft geantwoord. Was een mooie aanvulling geweest.
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 12:46]
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:57
Niemand weet dat nog.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:22
De supporters die die avond in den Ot waren zeker niet.
Vind ik leuk
ElPimpi +151
woensdag 22 november 2017 om 13:03
Of Club vs Buffalo een jaartje later: 5-0.
Was eveneens een mooie aanvulling geweest :-)
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:19
Die 5 - 0 is vroeger volgens mij. 2006, zoiets.
Vind ik leuk
ElPimpi +151
woensdag 22 november 2017 om 14:01
indeed, juist opgezocht, 15-08-2004 ... ne mens kan zich al ne keer serieus van jaartallen vergissen begot ;-)
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:43
De likers zijn weer selectief vandaag :)
Vind ik leuk
Kdb90 +1001
woensdag 22 november 2017 om 20:21
Dat is hier niet moeilijk he 70% is hier voor brugge daaroor denken ze altijd dat ze gelijk hebben. En van de 70 % is er miss. 5% van de Brugse supporters objectief.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 20:58
En dan nog X aantal procent die niet liken als ze mijn naam zien voorbij komen.
Vind ik leuk
Boerken +2018
donderdag 23 november 2017 om 08:47
Alle voor ne keer!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:17
Sporting Hasselt dat Aa Gent uit eerste klasse houdt ... als we dan toch oude koeien willen oprakele
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 13:20
Het moet zijn oprakelen met een N.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:09
nu we toch over oude koeien bezig zijn Clubje anno 82 ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

HAHA! Club Brugge dient AA Gent op subtiele wijze van repliek!