HAHA! Club Brugge dient AA Gent op subtiele wijze van repliek!

    HAHA! Club Brugge dient AA Gent op subtiele wijze van repliek!

    woensdag 22 november 2017 om 11:45

    AA Gent boekte het afgelopen weekend tegen Lokeren (0-3) de derde zege in vier matchen. De Buffalo's hielden ook nog maar eens het doel schoon, wat vooral was te danken aan een sterke prestatie van Samuel Gigot en Stefan Mitrovic.

    Gigot en Mitrovic vormen ook onder Yves Vanderhaeghe een onafscheidelijk centrumduo. Ondanks een zwaar ondermaatse tiende plaats kan het tweetal wel terugkijken op een geslaagde heenronde. Qua gewonnen defensieve duels staan de Gent-verdedigers op de plaatsen 1 en 3.

    Het verleidde Gent tot het versturen van een tweet, waarin werd gevraagd om een iconischer duo te noemen. Club Brugge liet zich dat geen twee keer zeggen en kwam met een toffe reactie. Club wijst met de foto van Emmanuel Dennis en Marvelous Nakamba subtiel op de 2-1 zege op AA Gent.

    Even later liet ook een Buffalo-supporter zich niet onbetuigd. Hij kaatste de bal opnieuw terug richting Brugse kamp met een tweet waarin hij Gent combineert met het Champions League-logo. Pittige discussie!

    Plaats een reactie

    Polleken 77 +1955
    woensdag 22 november 2017 om 12:11
    Club Brugge won van Gent met 2-1.
    Doelpunt van Club had moeten afgekeurd worden wegens voorafgaande fout. Gent had altijd een penalty moeten krijgen.
    Hoe zou de uitslag toen geweest zijn?
    Als er dit jaar een ploeg is die minstens 10 punten cadeau heeft gekregen van de scheids dan is dat zeker en vast FCB.
    Eenmaal Calimero altijd Calimero.
    Vind ik leuk
    Rolinho +24
    woensdag 22 november 2017 om 12:18
    Wie hangt hier nu de calimero uit?
    Vind ik leuk
    freeman +11511
    woensdag 22 november 2017 om 12:22
    Jongen toch ! op elk bericht een calimero- reactie ! Ga voor de spiegel staan !
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 12:32
    Hebben we er maar 10 gekregen ? Te weinig, we betalen voor veel meer aan de bond.
    Men kwaakt er hier serieus op los.
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1955
    woensdag 22 november 2017 om 13:08
    ik schreef MINSTENS 10.
    Maar jij als FCB supporter snapt dat niet, zoals geen enkele trouwens.
    Ik neem het je niet kwalijk hoor.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3141
    woensdag 22 november 2017 om 20:12
    if you pay for peanuts you get monkees haha :D
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 12:53
    En rsca 20! En vorig jaar de titel gekregen van de arbiters. Arm schaap
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 23 november 2017 om 19:05
    Die plaat zet ge elk jaar op als brugge naast de titel pakt zeker :P
    Vind ik leuk
    Garland +5360
    woensdag 22 november 2017 om 12:21
    Eerlijk? Dit vind ik best geestig. Zo moet voetbal zijn.
    Vind ik leuk
    Bullboy82 +625
    woensdag 22 november 2017 om 12:28
    Pas op polleken, das de gevoelige snaar die je raakt, meteen in de aanval richting u in plaats van een reactie op artikel!
    Zie het in dat jullie verdiende plaats eigenlijk maar de 3de is, zonder jullie gratis punten!
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    woensdag 22 november 2017 om 12:41
    Ze hebben weer elkaar nodig si. De Mauve en de kwekkers
    Vind ik leuk
    Bullboy82 +625
    woensdag 22 november 2017 om 19:58
    Om eens akkoord te gaan heb je elkaar nodig ofzo boer!?
    Wat hebben jullie niet nodig dit seizoen de ref, videoref en voetbalbond om nog eens iets te bereiken, die 11jaar moet wel echt pijn gedaan hebben hoor!?
    Alle middelen zijn goed om niet nog eens 11jaar te moeten wachten, dat zijn pas frustraties.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 12:56
    Ja t zal pijn doen bij Anderlecht. Even slecht spelen als vorig seizoen maar nu niet meer cadeaus dan andere ploegen krijgen! Ik hoop dat wij bij Club nog veel cadeaus krijgen dit seizoen want we hebben er nog heel veel tegoed tov Anderlecht. En in de CL daar krijgen jullie geen cadeaus, en je ziet het
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14934
    woensdag 22 november 2017 om 12:44
    Moet kunnen. Alleen jammer dat de beheerder van Gent niet met de 6 - 2 scorebordfoto uit 2009 heeft geantwoord. Was een mooie aanvulling geweest.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 12:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 12:57
    Niemand weet dat nog.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14934
    woensdag 22 november 2017 om 13:22
    De supporters die die avond in den Ot waren zeker niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 13:17
    Sporting Hasselt dat Aa Gent uit eerste klasse houdt ... als we dan toch oude koeien willen oprakele
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1955
    woensdag 22 november 2017 om 13:20
    Het moet zijn oprakelen met een N.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 23 november 2017 om 19:09
    nu we toch over oude koeien bezig zijn Clubje anno 82 ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws