Vuur tussen Anderlecht en Club Brugge laait op: Ik vond ze niet indrukwekkend

Vuur tussen Anderlecht en Club Brugge laait op: "Ik vond ze niet indrukwekkend"

woensdag 22 november 2017 om 08:15

Club Brugge heeft de heenronde afgesloten met 37 punten op 45. Een fraai rapport voor de mannen van Ivan Leko. Toch wil Blauw-Zwart de lat nog hoger leggen. De grote titelrivaal, RSC Anderlecht, hinkt momenteel negen punten achterop. Toch is één RSCA-speler niet onder de indruk van Club.

Uros Spajic zag Blauw-Zwart afgelopen zondag aan het werk tegen Waasland-Beveren, ook hij zag hoe de thuisploeg goed weg kwam bij de penalty-fases. "Ik heb Club Brugge-Waasland-Beveren op televisie gezien. Weet je wat? Ik vond Club helemaal niet indrukwekkend. Als Beveren een strafschop krijgt bij 0-0, is het een andere wedstrijd", aldus Spajic bij La Dernière Heure.

De Servische verdediger van de Brusselaars ziet de topteams in België het steeds moeilijker hebben tegen de mindere goden. "Ik heb de indruk dat het moeilijker is om wedstrijden te winnen in België dan vorig seizoen. Ik weet niet of dat onze fout is of omdat de tegenstanders sterker zijn geworden. Het kampioenschap is gelijkopgaander geworden", besluit hij.

Poll

PROGNOSE: Wie wordt landskampioen?

(479 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 08:40
Neen, RSCAFGANG die zijn pas indrukwekkend. Vooral met hun 12de en 13de man! En met hun CL rekord.
Vind ik leuk
Toca +9778
woensdag 22 november 2017 om 08:47
Hebben we van t weekend gezien wie er nog een 12 en 13e man had. Wat is uw favoriete club in feite? En zeg nu ni charleroi..
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 08:50
Dat klopt als een bus Toca. Brugge, mijn favoriete ploeg, werd verschillende keer bevoordeeld van 't weekend. En ook benadeeld diezelfde match zie gele kaart Vanaken. MAAR wat vooral opvalt en opviel is dat ANDERLECHT stelselmatig bevoordeeld word op een gans seizoen en ze BERGEN meer voordeel halen dan eender welke ploeg uit scheidsrechterlijke beslissingen. En dat daar dan in bv extra time, bijna niet over gesproken mag worden. K zou zeggen telt eens iemand de voorvallen vorig seizoen op en vergelijk
Vind ik leuk
Toca +9778
woensdag 22 november 2017 om 08:54
Ik blijf bij.mijn idee dat het allemaal wel wat in evenwicht zal zijn op het einde van de rit. En wij supporters kunnen dat niet veranderen en hoeven dat in feite niet te verantwoorden denk ik. Het niveau van de arbitrage is echt dramatisch, hoewel ik dat even goed ook wel is in buitenlandse matchen zie.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 09:02
Toca, het is beter geen conversatie aan te gaan met iemand met jaloersheidswaanzin gecombineerd met grootsheidswaanzin... Die komt nog uit de tijd dat Brugge rekords brak.
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 09:06]
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 09:45
Klubsupporter Lukkybird.
Vind ik leuk
Boerken +2076
woensdag 22 november 2017 om 12:52
Ik vind op gehele sezioen de kleinere ploegen toch iets benadeeld tegenover de grotere
Vind ik leuk
buck +1246
woensdag 22 november 2017 om 10:06
Brugge word al een heel seizoen bevoordeeld.Moet mij toch is zeggen in welke wedstrijd jullie benadeeld werden?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 11:17
We betalen er genoeg voor om bevoordeeld te worden.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 09:50
Tel de punten die Brugge dit seizoen al cadeau kreeg van de scheidsrechter en de videoref. En kijk dan eens waar ze staan. Telkens denk ik als er zoveel commotie is rond de gekregen punten volgende keer zal de réf hun geen cadeaus meer durven geven. Het tegendeel is echter waar. Het begint absurd te worden.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 09:59
Die punten hebben ze elk jaar, in Brugge speel je ook tegen de ref. Dat weet iedereen! Maar ook zij gaan nog een dip krijgen..net zoals iedereen! Als je die net in PO1 of net ervoor krijgt dan wil ik het nog wel zien..
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 10:07
Dat CL record staat nog steeds op naam van FCB met 0 op 18 vorig jaar.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 10:33
inderdaad. toch een verschil ook tussen Kopenhagen Leicester Porto en Celtic PSG en Bayern
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 11:40
RAFC, wij begrijpen dit. Zij niet. Hun Europese campagne is al 2 jaar top!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 11:19
Club Brugge heeft de Champions League verlaten met nul punten en een doelpuntensaldo van -12. Toch zijn er negen ploegen die het ooit nog slechter deden in de groepsfase. Dinamo Zagreb zette in 2011 de tot nu slechtste prestatie neer. En in 2004 deed ook Anderlecht slechter dan Club. Zij sloten de groepsfase af met een doelpuntensaldo van -13.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 09:56
Als ploegen zoals Gent/Genk en mss Standard PO1 spelen..samen met Anderlecht, Brugge en Charleroi is 9punten verliezen niet zo moeilijk! In de zaalsporten is dat ook zo..nu moet je niet top zijn, in de playoffs moet je 10x top zijn! En een heel seizoen top zijn zijn er maar weinigen gegeven... de kunst is in de running blijven en in PO1 pieken
Vind ik leuk
Boktor +378
woensdag 22 november 2017 om 10:14
Zegt iemand die door de scheidsrechters al 2 - 3 maal gerspaard is van een uitsluiting met schorsingen tot gevolg. En tot op heden is er oon niemand onder de indruk van het spel van Anderlecht. Tegen begin van de PO zal het verschil van 9 punten alleen maar groter geworden zijn want in december krijgen zij een pak slaag in Brugge, ondanks de aanwezigheid van deze betweter.
Vind ik leuk
buck +1246
woensdag 22 november 2017 om 10:19
Anderlecht kan nog verbeteren Brugge zit al op hun top kan enkel nog zakken en scheids zullen jullie niet blijven meekrijgen.Prijzen worden in de play offs uitgedeeld en hoe je het draait of keert play offs liggen Brugge niet.
Vind ik leuk
treegh +19
woensdag 22 november 2017 om 11:47
Hoeveel keer heeft jullie beste ploeg van de wereld (Club Brugge) kampioen gespeeld in de laatste 15 jaar ?
Vind ik leuk
ElPimpi +177
woensdag 22 november 2017 om 13:57
En toch wijken we met z'n allen af van het artikel. Onze Spajic kijkt blijkbaar naar heel veel wedstrijden van Clubtje, want hij heeft al verscheidene malen aangegeven dat hij ons niet denderend vindt ;-)

Ben benieuwd wat dat zou geven, moesten we wel denderend voetbal laten zien ....

En beste Spajic, dat het niveau van onze topploegen niet schitterend is, was vorig jaar ook al het geval hoor. Tuurlijk waren jullie de kampioen, maar dat was nu ook niet omdat er topvoetbal werd gebracht he?

Waarom spreek ik eigenlijk Spajic aan??? :-) :-) :-) diene zal dit toch nooit ni lezen ...hahaha
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:35
Geeuw
Vind ik leuk
ElPimpi +177
woensdag 22 november 2017 om 15:37
Sneeuw
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:41
Meeuw
Vind ik leuk
ElPimpi +177
woensdag 22 november 2017 om 18:42
Leeuw... we are running out of options (buiten spreeuw en eeuw dan)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vuur tussen Anderlecht en Club Brugge laait op: "Ik vond ze niet indrukwekkend"