Sels haalt stevig uit naar ex-coach Weiler: Ik begreep er niks van

Sels haalt stevig uit naar ex-coach Weiler: "Ik begreep er niks van"

dinsdag 21 november 2017 om 09:35

Onder Hein Vanhaezebrouck groeit Matz Sels stilaan naar zijn betere vorm. De doelman krijgt heel veel vertrouwen van zijn nieuwe coach. Dat was bij René Weiler wel anders.

Sels begon als eerste doelman aan het seizoen bij Anderlecht onder Weiler. Hij verloor echter zijn plek na een goede wedstrijd tegen AA Gent. Uitleg heeft hij nooit gekregen van de Zwitser.

"Neen. Het was een keuze van de vorige trainer. Je moet het aan hem vragen. Natuurlijk begreep ik niks van die beslissing", klinkt het streng in Het Laatste Nieuws.

"Er was geen reden om te wijzigen, maar de coach zei dat hij Frank (Boeckx) ook een paar duels wilde gunnen. Dat was zijn verklaring. Daar moest ik het mee doen... Ik kon mezelf in elk geval niks verwijten", aldus een teleurgestelde Sels.

Poll

Moet Sels de eerste doelman zijn van RSCA?

(225 stemmen)

Plaats een reactie

SD +2128
dinsdag 21 november 2017 om 09:48
Moest Sels zo goed zijn, dan was hij niet uitgeleend geweest
Vind ik leuk
JanB +1755
dinsdag 21 november 2017 om 09:49
Sels heeft een goeie vriend die momenteel de sportieve touwtjes in handen heeft in de Stade Émile Versé
Daar is good old Franky nu het slachtoffer van
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 10:03
ga gij nu echt nooit stoppen met je Stade Emile Versé zever, of zijt gij echt een bompa van 80 jaar ofzo.

Sels speelt omdat het een completere keeper is. Frankske teert op zijn status van vorig jaar, en nen hoop fans omdat het zo'n toffe peer is. Ma een toffe peer zijn of niet heeft nog niks met keeperskwaliteit te maken.
Vind ik leuk
Toca +9639
dinsdag 21 november 2017 om 10:00
Beter 2 gelijkwaardige keepers dan geen enkele goeie zoals bij een andere topclub.
Vind ik leuk
freeman +3485
dinsdag 21 november 2017 om 10:31
Doeluntensaldo eens vergeleken ? + 21 tgo +5 ! idd met geen enkele goede keeper toch het MINSTE doelpunten tegen ! Wat wordt het als er straks wel een BETERE komt ?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 10:38]
Vind ik leuk
User251 +774
dinsdag 21 november 2017 om 10:45
Ah ja want een doelman scoort ook natuurlijk... Als je echt nuttige statistieken wilt gebruiken hiervoor kan je beter de clean sheets gaan halen.
Vind ik leuk
JLo +67
dinsdag 21 november 2017 om 10:13
Boeckx is goed, Sels is completer ...maar ‘slechts’ in loondienst.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1877
dinsdag 21 november 2017 om 10:42
Boeckx is een populaire jongen, maar je gaat me niet zeggen dat hij ineens zo’n goede doelman is geworden. In zijn carrière was hij voordien zelden eerste keus.. Ik zou toch voor Sels gaan.
Vind ik leuk
Drekovic +3973
dinsdag 21 november 2017 om 10:43
De luxe die Anderlecht heeft zouden Club Brugge en andere ploegen graag hebben
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 11:22
Boeck is 1e doelman sels moet zwijgen ipv met modder te gooien
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 11:44
Een artikel over Anderlecht en het gaat hier de helft van de tijd over Brugge... Klein complexje jongens? :D
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 11:48
Wat is er mis met teren op vorig seizoen?
Vergeet niet dat Boeckx mede verantwoordelijk voor de titel!! En dat verdient krediet! Ze hadden Sels nooit moeten halen..dan was Svilar er mss geweest..nu:zo een speler zijt ge beter kwijt dan rijk! Talent of niet...
Vind ik leuk
Mario_ +762
dinsdag 21 november 2017 om 12:09
Zo goed waren de matchen van Sels niet, ook in de voorbereiding was hij niet overtuigend. Qua technisch aspect is Sels de betere, maar Boeckx heeft een veel grotere persoonlijkheid, dat is een man die er ook verbaal staat. In mijn ogen dus beiden gelijkwaardig, ieder op zijn manier. Rekening houdend dat Sels een huurling is, dan altijd kiezen voor Boeckx
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sels haalt stevig uit naar ex-coach Weiler: "Ik begreep er niks van"