Kandidaat-overnemer van Anderlecht heeft bijzondere reactie

Kandidaat-overnemer van Anderlecht heeft bijzondere reactie

maandag 20 november 2017 om 13:00

Krijgt Anderlecht binnenkort een nieuwe eigenaar? De kans bestaat, want onder meer Wouter Vandenhaute zou veel interesse hebben in de aandelen. De mediamagnaat reageert in Het Nieuwsblad.

Vandenhaute gaf maandag een persconferentie, maar die ging niet over Anderlecht. Eigenlijk kwam hij praten over het vernieuwde parcours van de Vlaamse klassieker Dwars Door Vlaanderen, maar uiteraard kon hij niet ontsnappen aan een vraag over Anderlecht.

"Wat in de kranten staat is grotendeels waar. Maar het is allemaal nog speculatie. We zullen wel zien wat de toekomst brengt", zo luidde zijn beknopte antwoord. Concreet zou hij samen met Paul Gheysens een bod voorbereiden van 75 miljoen euro. Gheysens wil heel graag een nieuw stadion bouwen, maar is niet zo populair bij Anderlecht. Vandenhaute is een trouwe supporter en zou de brug kunnen slaan tussen beide partijen.

Poll

Is Vandenhaute de perfecte overnemer?

(320 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 14:15
Ik hoop dat bij de ja-stemmers geen RSCA-supporters zitten. Zo ja, verklaar jullie nader aub!?
Vind ik leuk
JanB +1755
maandag 20 november 2017 om 14:24
Misschien liever het trio Coucke - Samson & Gert ?

Ook met het alternatief: Redgy - Pommeline & Joke Schauvliege is anders ook veel toekomstige ambiance verzekerd in de Stade Émile Versé
Vind ik leuk
Toca +9640
maandag 20 november 2017 om 14:35
Gij kunt toch ook nen hoop flauwekul verkopen... kinderachtige vent.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 16:47
zolang hij emile versé mag benoemen is die jongen zijn dag goed e :P
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:11
Monsieur Wikipedia verwijt vaak een ander, maar is zelf een platte kaas. Die 11jaar hebben ook bij hem een serieus trauma veroorzaakt. Je leest steeds weer de pijn van het Brugge-supporter zijn.
Vind ik leuk
Toca +9640
maandag 20 november 2017 om 14:50
Dat zijn de mindere goden als jan b enzo Fred. Met de frustratie van jaren achter Anderlecht te hollen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 16:24
Hoewel ik tegen buitenlandse overnemers ben kan ik niet voor vandenhautte kiezen. Als je de ronde zo kan veranderen dan speelt Anderlecht bij wijze van spreken in het rood as hij komt.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:09
Ok, bedankt mannen! Ik zou het al vreemd gevonden hebben moesten jullie kost wat kost een Belg gewild hebben. Laat staan een Vlaming die onze Ronde heeft verkwanseld.
Het liefst van al had ik een nieuwe Vanden Stock gehad, dan was de historie van RSCA helemaal uniek geweest. Van Damme als rijkste Belg, weet iemand wat die van plan is?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:34
Niet kost wat kost. Gewoon liefst. Maar niet vandenhautte
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws