Smet zwaar in de fout? 'Vormer gaf de scheidsrechter zelfs een hint'

Smet zwaar in de fout? 'Vormer gaf de scheidsrechter zelfs een hint'

maandag 20 november 2017 om 12:00

Club Brugge heeft voorlopig amper acht punten verloren in de competitie, het lijkt zo stilaan ongenaakbaar in de titelstrijd. François Colin zag echter dat de match tegen Waasland-Beveren niet vlekkeloos verliep.

Club won ruim met 3-0, maar had toch veel geluk. "Club Brugge speelde een indrukwekkend vierde kwartier tegen Waasland-Beveren en zorgde daarmee voor een vrij gemakkelijke zege (3-0). Het had echter helemaal anders kunnen aflopen als de arbitrage haar werk had gedaan. De bezoekers kregen maar liefst drie strafschoppen door de neus geboord", staat te lezen op De Witte Duivel. "Bij de eerste twee was er zelfs geen discussie mogelijk en stond het nog 0-0."

Kennelijk had Ruud Vormer de eerste penaltyfout nog bijna verraden. "Ruud Vormer gaf de ref bij de eerste strafschopovertreding zelfs een niet te miskennen hint. Hij stak de arm op voor een doeltrap, wat duidelijk maakte dat Nakamba de bal niet had geraakt. Scheidsrechter Wim Smet kende echt een heel ongelukkige namiddag, want hij gaf Hans Vanaken ook een totaal onterechte gele kaart na een overtreding van Boljevic."

Plaats een reactie

Garland +2787
maandag 20 november 2017 om 12:06
Sympathiek van Vormer :-D
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 12:31
Wim smet is blind geboren!! Wa een schande gisteren had beter blauw zwart truitje aangetrokken , geen woorden voor!
Dan verschiet zo een paljaske ervan dat hem wa lappen zou krijgen!!!
Vind ik leuk
GBAU +964
maandag 20 november 2017 om 12:33
Da's zever dat dat een hint zou zijn.
90% van de spelers steekt elke keer de bal buiten gaat zijn hand op.
Vind ik leuk
SD +2155
maandag 20 november 2017 om 13:02
En dan zeuren dat de scheidsrechterlijke fouten zichzelf compenseren op het einde van het seizoen !
Vind ik leuk
azerty +267
maandag 20 november 2017 om 14:01
lol.........bij iedere uitbal steken de spelers van beide ploegen hun arm omhoog ook al weten ze zeker dat de bal voor de tegenpartij is.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 14:30
Maken jullie een keer een som van al de beslissingen in voordeel voor de "Boeren" ...je valt achterover... niet te doen van't jaar...Als ze nu niet kampioen spelen dan NEVER ...
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:24
En eerste doelpunt AAgent ook ongeldig,...
Zo is het overal wel iets... elke week opnieuw...
Vind ik leuk
koalaM +26
maandag 20 november 2017 om 15:48
Wim Smet verdient gewoon geen plaats bij de elite. Laat hem maar een paar maanden sudderen in 2A.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:48
1B zul je bedoelen!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:54
Wim smet en de rest buiten delferiere en boterberg zijn te plat voor eerste