Toptarget deelt sneer uit Dit was 100% penalty, maar ja, we zijn in Brugge

Toptarget deelt sneer uit "Dit was 100% penalty, maar ja, we zijn in Brugge"

maandag 20 november 2017 om 07:00

Tijdens Club Brugge - Waasland-Beveren waren er heel wat ogen gericht op Ryota Morioka. De ogen van Wim Smet hoorde daar in de eerste helft even niet bij. De scheidsrechter floot geen strafschop na een overtreding van Marvelous Nakamba op Morioka. Uiteindelijk verloor Waasland-Beveren met 3-0

De Japanner uitte na de match zijn frustratie. "Die fase waar ik bij betrokken was, dat was een 100%-penalty", klonk het in Het Laatste Nieuws. "Op het moment dat ik wilde aanleggen, krijg ik een harde trap tegen mijn bovenbeen." En dan, cynisch: "Maar ja, we zijn hier in Brugge ..."

Morioka wordt al een tijdje gelinkt aan Club Brugge. Zondag speelde hij in het Jan Breydelstadion een goede eerste helft, maar zakte net zoals ploeg in de tweede helft door het ijs. "Na hun openingsdoelpunt was bij ons het vertrouwen plots volledig zoek. En we waren al niet aan onze beste wedstrijd bezig. We toonden te veel respect voor de tegenstander", wist hij daarover te vertellen.

Lees ook: De Jupiler Pro League heeft een nieuwe koning: 'Het gezicht van Club Brugge'

Poll

Had Waasland-Beveren een strafschop moeten krijgen?

(570 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +1788
maandag 20 november 2017 om 07:50
Zuiverder kan een strafschop inderdaad niet zijn. Indien hij bij Club of RSCA speelde, had hij hem zeker gekregen.
Vind ik leuk
AzEz86 +2876
maandag 20 november 2017 om 09:41
Triestig dat RSCA hier weer bij betrokken moet worden...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
maandag 20 november 2017 om 09:47
Bij ‘een topclub’ dan. Nu beter?
Vind ik leuk
AzEz86 +2876
maandag 20 november 2017 om 09:56
Beter! Leunt nu ook dichter tegen de waarheid aan ;-)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
maandag 20 november 2017 om 11:06
Voor mij zijn er dit seizoen maar twee topploegen/clubs, vandaar de vernoeming ;)
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:38
Zelfs Anderlecht krijgt tegen Brugge niet wat het verdient, dit jaar speelt Bartje kampioen hoor, zal er wel voor zorgen, zijn nu al 7punten cadeau en was dan ook geen nieuw Belgisch record die 37punten!
Het wordt dit jaar echt belachelijk en het valt echt op!
Vind ik leuk
Boktor +345
maandag 20 november 2017 om 21:10
Peanalty zou zeker terecht geweest zijn maar als het dan 6-1 wordt zou het ook niet teveel geweest zijn. En laten we zwijgen over Harbaoui die 2 maal ontsnapt aan een schorsing, over Teo, idem dito, over Spajic, idem dito, over Chipsiu, enz..
Vind ik leuk
Drekovic +3938
maandag 20 november 2017 om 10:48
Scheidsrechters zijn niet partijdig maar zo ongelofelijk onkundig dat het naar matchfixing ruikt
Vind ik leuk
larédo +748
maandag 20 november 2017 om 15:25
Geloof jij daar werkelijk in? Waarom hebben wij dan het ergste soort scheidsrechters van West-Europa? Kweken wij hier randdebielen ofwa?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 20:30
Die 5% die zeggen dat geen penalty was ???zijn dat familieleden van wim”stevie wonder”smet???
Vind ik leuk
Boktor +345
maandag 20 november 2017 om 21:06
Toptarget, van wie ? Noch bij Club noch bij Anderlecht zou deze goede speler momenteel een basisplaats hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Toptarget deelt sneer uit "Dit was 100% penalty, maar ja, we zijn in Brugge"