'Vanhaezebrouck pakt uit met grote verrassingen in basisploeg Anderlecht'

'Vanhaezebrouck pakt uit met grote verrassingen in basisploeg Anderlecht'

zaterdag 18 november 2017 om 07:59

Anderlecht staat zaterdagavond tegenover Royal Excel Moeskroen. Hein Vanhaezebrouck zou weleens kunnen uitpakken met enkele grote verrassingen. Een nieuw basiselftal behoort tot de mogelijkheden.

Vanhaezebrouck pakt tegen Moeskroen uit met enkele grote verrassingen. Heel wat nieuwe namen krijgen een kans, enkele grote namen worden het slachtoffer. De grootste naam die zou wegvallen is die van Sofiane Hanni. De middenvelder wordt geslachtofferd na enkele mindere prestaties. Nicolae Stanciu zou zijn basisplek overnemen. Dat meldt Het Nieuwsblad.

De acht wedstrijden in de komende maanden lijken Vanhaezebrouck ertoe gezet hebben om te gaan roteren. Er zijn de twee CL-wedstrijden tegen Bayern München en Celtic, daarnaast is er nog de topper van 17 december tegen Club Brugge. Een rotatiesysteem dringt zich op.

Ruit op het middenveld, nieuwe verdediging
Tegen Moeskroen zou Vanhaezebrouck op het middenveld voor een ruit met Sven Kums, Leander Dendoncker, Adrien Trebel en Stanciu kiezen. Voorin krijgen drie aanvallers een kans; Henry Onyekuru, Hamdi Harbaoui en Massimo Bruno (in plaats van de geblesseerde Pieter Gerkens).

In doel krijgt Frank Boeckx een basisplek, Matz Sels is nog niet helemaal fit. Ivan Obradovic zou pas donderdagavond teruggekeerd zijn van Aziëtrip met Servië, hij wordt dus ook vervangen. Uros Spajic is nog onzeker na zijn enkelblessure. Josué Sa neemt zijn plek over.

De basiself:
Boeckx; Kara, Sa, Deschacht; Dendoncker, Kums, Trebel, Stanciu; Onyekuru, Harbaoui, Bruno

Plaats een reactie

Prpldynmt +2655
zaterdag 18 november 2017 om 08:19
Eindelijk nog eens Stanciu in de basis en Sofietje op de bank!
Vind ik leuk
AzEz86 +2882
zaterdag 18 november 2017 om 09:21
Ik blijf het fantastisch vinden dat je hem Sofietje noemt :-)
Vind ik leuk
dakcota +1704
zaterdag 18 november 2017 om 19:56
stanciu verschrikkelijk slecht, weeral!
sofiane! Topinvalbeurt en gaf ons de overwinning.
Vind ik leuk
Patfey +2558
zaterdag 18 november 2017 om 08:58
Zie ik wel zitten, al blijft Bruno een vraagteken.
Vind ik leuk
Toca +9640
zaterdag 18 november 2017 om 09:52
Laten we hopen dat dit geen gazettepraat is...
Vind ik leuk
Patfey +2558
zaterdag 18 november 2017 om 10:48
Er zal wel minstens een verschil bij zijn, dat zijn we ondertussen gewoon :).
Vind ik leuk
Toca +9640
zaterdag 18 november 2017 om 11:09
Idd maar laat het verschil dan hopelijk niet stanciu zijn. Die moet er nu eindelijk gewoon is bij zijn.
Vind ik leuk
Patfey +2558
zaterdag 18 november 2017 om 13:22
Uiteraard. Misschien is het Bruno :).
Vind ik leuk
Patfey +2558
zaterdag 18 november 2017 om 17:58
Ik had het je gezegd :). Maar het is dus Spajic ipv Kara het te verwachten verschil.
Vind ik leuk
zaterdag 18 november 2017 om 13:42
Als Bruno zijn vorm van enkele jaren geleDen terug kan vinden is dit een zeer mooie opstelling
Vind ik leuk
zaterdag 18 november 2017 om 18:18
goed zo Heineken
Vind ik leuk
dakcota +1704
zaterdag 18 november 2017 om 19:56
STANCIU
WAS
WEDEROM
FUCKING
SLECHT

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Drekovic +3973
zondag 19 november 2017 om 18:18
En denk je dat hij zo beter gaat worden , hij heeft de potentie van heel goede voetballer maar heeft eindelijk vertrouwen nodig .
Vind ik leuk
dakcota +1704
zondag 19 november 2017 om 18:46
hoeveel minuten heeft ie nog nodig?
Vind ik leuk
Drekovic +3973
zondag 19 november 2017 om 20:28
Veel waarschijnlijk maar die hebben Teo en Hanni zeker al gehad.
Vind ik leuk
dakcota +1704
maandag 20 november 2017 om 08:53
teo zijn excuses zijn inderdaad op...
hanni vind ik best goed spelen, veel beter dat wat stanciu laat zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Vanhaezebrouck pakt uit met grote verrassingen in basisploeg Anderlecht'