Anti-Buffalo gezangen tijdens wedstrijd Rode Duivels

Anti-Buffalo gezangen tijdens wedstrijd Rode Duivels

dinsdag 14 november 2017 om 23:46

De Rode Duivels wonnen dinsdagavond van Japan. Het aanwezige publiek liet zich niet altijd van zijn fraaiste kant zien. Toen AA Gent-speler Kubo inviel bij Japan, werd er in de tribunes "Anti Buffalo" gezongen.

Plaats een reactie

woensdag 15 november 2017 om 01:23
Dit is eigenlijk wel schandalig... al moeten we daar ook geen drama van maken. Maar respectloos is het wel
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 01:51
Boeren !!
Vind ik leuk
azerty +215
woensdag 15 november 2017 om 09:22
lol, zegt diegen die laatsleden stonden liedjes te zingen over de verongelukte François Sterchele.......
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 06:43
Gewoon niet meer in Brugge spelen..zegt veel over hun supporters vind ik! Het was België-Japan.. niet Brugge-WB/Gent/Standard..
Denk nu niet dat Kubo ervan heeft wakker gelegen :-)
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 07:39
Zielige bende daar...
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 07:53
Waren er dan enkel Brugge supporters ? Ook het uitsluiten van Dufour vond ik er over gaan. Maar ik vraag me dan echt af of er enkel FCB supporters waren bij deze wedstrijd. Het uitsluiten van je tegenstander gebeurt nog in het voetbal, maar in wedstrijden van de nationale ploeg horen clubkleuren thuis te blijven. En dus ook die anti songs
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 08:35
Ze noemen zichzelf 'de beste supporters van het land'. Het kan natuurlijk altijd zijn dat er supporters van ADO in het publiek zaten en dat de barslechte akker vernield is door een paar Buffalo supporters. Maar ik vrees van niet hoor, we zaten gewoon in het gezellige Brugge.
Vind ik leuk
azerty +215
woensdag 15 november 2017 om 09:20
ik herinner mij nog een interland in Brussel waar Franky Van der elst vanaf minuut 1 werd uitgefloten........door zogezegde supporters van de rode duivels. Dus veeg eerst eens voor uw eigen deur.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:25
De Rode Duivels zijn mijn deur. Het was duidelijk gisteren, eigen volk eerst! Nooit meer voor herhaling vatbaar...
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:02
Ook de schuld van de ADO-supporters zeker?
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:04
Club-fans lieten zich van hun kleinste kant zien.. Lekker stoer samentroepen om hun 'eigen grond' te verdedigen. Zo'n gasten mogen ze er direct uitzetten. De nationale ploeg staat volledig los van het clubvoetbal.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:08
Benito raman had dan toch gelijk met zijn uitspraak over de boeren ......
Vind ik leuk
dakcota +1640
woensdag 15 november 2017 om 13:08
achterlijke anti-supporters, enkel in brugge.
Vind ik leuk
Boerken +1712
woensdag 15 november 2017 om 15:00
Alsof het allemaal bruggefans waren gisteren! Maar sowieso kan dat niet!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 17:21
Nee hier en daar zat er ook een niet Brugge- supporter en ik denk dat zij anti-Buffalo zongen. Die van FCB zitten er waarschijnlijk voor niets tussen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 17:22]
Vind ik leuk
Boerken +1712
woensdag 15 november 2017 om 17:37
Ja zei die riepen alle boeren zijn homo's , maar ze waren met te weinig en kon het niet goed horen !
Vind ik leuk
dakcota +1640
donderdag 16 november 2017 om 16:50
Meeste toch wel he boerken?
Laat me ook duidelijk zijn.. ik heb het enkel over de idioten he, niet de sympathieke mensen als u!:)
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 17:46
Het is niet omdat er op het plein van Brugge gespeeld werd, dat het ook Bruggesupporters waren die zo kinderachtig en onnozel deden
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 21:35
Toch wel een triest kliekje daar in West-Vlaanderen. Einde beschaving, dat is duidelijk, hoe korter bij de zee, hoe dichte het IQ naar dat van een garnaal neigt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anti-Buffalo gezangen tijdens wedstrijd Rode Duivels