Martinez na krappe winst: Deze jongens waren outstanding

Martinez na krappe winst: "Deze jongens waren outstanding"

dinsdag 14 november 2017 om 23:23

De Rode Duivels wonnen dinsdagavond met het kleinste verschil van Japan. Hoewel het een zege zonder al te veel glans was, reageerde bondscoach na de wedstrijd toch positief bij VTM.

“Dit soort wedstrijd hadden we verwacht. Japan speelde erg dynamisch en wilde ons vooral niet in on spel laten komen. Maar daar hebben we goed op gereageerd. Ik vond enkele jongens outstanding vandaag. Chadli haalde een indrukwekkend niveau en ook Vermaelen was top”, reageerde de bondscoach verrassend positief.

“Ik heb zeker veel goede zaken gezien. Zo hield Mignolet hier vandaag de nul en past Kabasele zich steeds meer aan aan de manier van spelen van onze ploeg. Waarom Depoitre en Januzaj niet gespeeld hebben? Ze hebben zeker goed getraind, maar ik kan helaas niet iedereen inpassen. We hebben veel geprobeerd en ik ben tevreden met de informatie die dat heeft opgeleverd.

Lees meer over:Rode Duivels

Plaats een reactie

woensdag 15 november 2017 om 00:54
NAINGOLAN MEENEMEN NAAR HET WK MARTINEZKE OF JE GAAT GEEN POTTEN BREKEN DAAR ! de eerste de beste ploeg die iet of wat op karakter en enthousiasme tegen ons speelt wint van ons! daarom heb je zelf wat karakter nodig in de ploeg en daar is Radja een voorbeeld in! Wales is daarin onze grootste les geweest, maar voor Martinezke precies niet!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 06:48
Tevreden.... ze maken 1 goal na 1 flits.Daarvoor krasselen! Te weinig echte kansen..Met alle respect voor Japan maar op het WK zitten straffere ploegen.. er is veel gewisseld,wat niet bevorderlijk is voor het niveau maar 1e helft: veel goede wil maar te weinig in het algemeen..
Mijn persoonlijke mening eh ;-)
Vind ik leuk
Drekovic +3374
woensdag 15 november 2017 om 09:26
Kabasele past zich goed aan ? Aan het geklungel van Ciman en Boyate vorige wedstrijd zeker.
Heel dringend echte verdedigers scouten zou ik zeggen
Vind ik leuk
GT8 +173
woensdag 15 november 2017 om 22:54
Kabasele was niet uitstekend in opbouw. Maar verdedigend stond hij (op dat ene balverlies na) sterk! In ieder geval een 2000% verbetering op boyata/ciman
Vind ik leuk
GBB +13
woensdag 15 november 2017 om 10:05
Amai, outstanding... Witsel ergerde ik me dood aan, als hij past naar voor is het perongelijk na een mindere controle. Chadli draaide de hele tijd terug naar achter en Kabasele was bijna de doodsteek voor een gelijkspel. Die Martinez ziet blijkbaar voetbal op een volledige andere manier in een voor ons nog niet ontdekte wereld.
Vind ik leuk
GT8 +173
woensdag 15 november 2017 om 22:56
Je kan niet verwachten dat Kabasele op hetzelfde niveau kan spelen als Alderweireld, Vertonghen, Kompany. Oke, hij maakte verdedigend 1(!!!) foutje wat slecht kon aflopen, maar zijn intercepties waren heeeel pro actief en een verademing na Mexico. Ciman Boyata hadden er miss 3 binnengekrege..
Vind ik leuk
Patfey +2338
woensdag 15 november 2017 om 14:19
Tiens, was er nog een andere match dan die welke ik op TV zag? Want Martinez zag duidelijk niet dezelfde match als ik :).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Martinez na krappe winst: "Deze jongens waren outstanding"