Doet Club nieuwe poging voor JPL-uitblinker? We moeten realistisch zijn

Doet Club nieuwe poging voor JPL-uitblinker? "We moeten realistisch zijn"

dinsdag 14 november 2017 om 13:45

Club Brugge wilde deze zomer naar verluidt al een flinke slag slaan met een bod van drie miljoen euro op Ryota Morioka. De Japanner gooide toen al hoge ogen bij Waasland-Beveren. Daar weten ze dat Morioka bijzonder moeilijk te houden is.

Preses Dirk Huyck maakt zich geen illusies: Morioka gaat niet lang op de Freethiel blijven spelen. "We moeten realistisch zijn. We zullen de situatie bekijken in december. We willen met de club een goed seizoen spelen en ik denk dat hij ook heel tevreden is van onze club. Ik hoop dat hij blijft tot het einde van het seizoen en dat hij mee mag naar de Wereldbeker. Dat zou fantastisch zijn", vertelt hij bij Sporza.

Ook trainer Philippe Clement mikt op een transfer in de zomer. "We willen allemaal dat hij tot het einde van het seizoen blijft. De club, ik en Morioka ook zijn daarvan overtuigd. Als hij op deze manier blijft voortdoen, is het voor een club als Waasland-Beveren een utopie om hem langer te houden. Maar dan is het een win-winsituatie voor alle partijen."

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 14:28
Deze winter is die al weg. Een bod van pakweg 3miljoen kan een club als WB nooit weigeren.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:28
Misschien kan Vanaken de omgekeerde beweging maken...
Vind ik leuk
freeman +2852
dinsdag 14 november 2017 om 16:07
Toch onze motor van de ploeg niet wegdoen ???
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:30
Hij sputtert net iets teveel naar mijn goesting... en mijn echt grote ergernis aan hem is dat hij niet in duel wil/durft gaan. Dat zie je aan elk kopbalduel dat hij aangaat. Ik mis iets meer Ninja-vernuft bij hem. Maar soit, tgaat hier over topper in wording Morioka zeker he ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:38
Morioka gaat helemaal niet in duel zelfs... Ik vind Vanaken toch een topper hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:10
Dan toch een dieselmotor van de jaren '40.
Vind ik leuk
freeman +2852
dinsdag 14 november 2017 om 16:09
Denk dat de voorzitter er ook maar al te graag nog een extraatje bovenop wil doen .....
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:21
Van zulke spelers leeft WB..als ze hier 3-4-5 miljoen voor krijgen is hun budget weer rond..zo gaat het nu eenmaal! Wel een hele goeie, dikke pluim voor de scouting!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:25
Alé vooruit de gieren zijn weer in aantocht... Waarschijnlijk weer met de pretentie van een bod te plannen van een 1.5m om daarna 20M op zenne kop te plakken.
Vind ik leuk
blondel +147
woensdag 15 november 2017 om 00:04
Toch nog wat afwachten met de woorden "topper in spee"Hebben er hier al zoveel gezien ,in de eerste maanden vlammen om daarna weg te deemsteren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Doet Club nieuwe poging voor JPL-uitblinker? "We moeten realistisch zijn"